Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1087
Heisann! Har nettopp byttet ut mefedron med kokain i helger og til bruk noen hverdager etter jobb for gøy Allerede merker jeg positive forandringer i helse, psyken og lommeboka Men jeg har ett problem, vær gang jeg skal ta en linje kaster jeg opp og brekker meg i 10 minutter etterpå. Det er helt forferdelig, og ekstra ille når man skal redosere på byen Har prøvd og gjøre linjene mindre og lenger og heller ta flere små men det funker heller ikke, så da lurte jeg på om det er noen her som har noen tips til hvordan jeg kan sniffe det uten alt styret etter? Ønsker ikke og droppe det da det tar for lang tid før vikrningen kommer når jeg er ute, skyte det er heller ikke ett alternativ da dette heller ikke funker på Byen Noen som har noen tips til sniffing av mefedron eller krystaller generelt? Takk på forhånd
Skal vel være best å svelge meg bekjent. Bare å time doseringa rett antar jeg? Ellers høres det ut som at insufflering er din foretrukne inntaksmetode, og det blir vesentlig mer komfertabelt om du gjør to ting.
Nr1. Knus det opp skikkelig, aller helst med tapetkniv på speil/glass/flat hard overflate.
Nr2. Snort det opp roligere, ikke så hardt at det havner bak i svelget. Skal typ samme ‘kraft’ til som om du skulle lukte på blomster.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om det ikke er en stor terskel for deg, kan du kjøre det rektalt.
Ellers kan du droppe det, som nevnt ovenfor.

Grattis med å bytte til et mindre skadelig stoff!
Sist endret av Redhot; 21. oktober 2023 kl. 13:00.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Boof det, beste inntaksmetoden. Bland ut i 2ml vann og trekk opp i en sprøyte uten nål. Stapp tuppen i rumpa og sprut in, stram fiseringen og dra den ut.

Du får et rush som er bedre enn sniffing og du slipper å fucke opp nesa.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner helt hva du spør om her.

Du har byttet ut mefedron med kokain. Men så spør du etter tips på hvordan å bruke mefedron?
Skjønner ingenting. Kokain kan ikke droppes med veldig god effekt. Lag 20-30mg linjer, ikke linjer på 100mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skjønner helt hva du spør om her.

Du har byttet ut mefedron med kokain. Men så spør du etter tips på hvordan å bruke mefedron?
Skjønner ingenting. Kokain kan ikke droppes med veldig god effekt. Lag 20-30mg linjer, ikke linjer på 100mg.
Vis hele sitatet...
Tror garantert han mener at han begynte å ta mefedron istedenfor kokain