Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3823
Noen som vet om en sikker nettside på internett som selger PS3 billig, og som sender til Norge?

Og er fungerer den på norske tv'er/strømuttak?

Er litt redd for å kjøpe noe så dyrt på internett, så vil bare forsikre meg om at det er sikkert å kjøpe.


Takker for absolutt all hjelp : )
Sist endret av Spiralgalakse; 6. oktober 2008 kl. 21:30.
Beklager at jeg ikke skrev det i innlegget, men jeg mente fra utlandet. Og så vil jeg helst ha den billig... ca. 2000 kr.

Ingen som vet? Bumper innlegget jeg.
Bumper innlegget nok en gang
Du tjener ikke på å kjøpe en PS3 fra utlandet. Gå for den billigste plassen i Norge, da spesielt på grunn av de gode forbrukerrettighetene vi har her i landet.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Betalte 2200 for min hvite japanske ps3 fra qxl. Funker bare flott. Bortsett fra som DVD-spiller, da det er feil sone på den. Men DVD kan man alltids spille av med noe annet.
De går for rundt 2000 kr på qxl (hk/japan-versjon). Pluss frakt. Blir ikke billigere enn det. Jeg hadde kjøpt en sånn hvis jeg hadde hatt penger
Tusen takk for hjelpen
▼ ... over en uke senere ... ▼
er det noen som vet om PS3 er bedre enn XBOX 360? jeg og en kompis lurer hadde satt pris på svar
brukertittel
Widow's Avatar
PS3 og Xbox 360 er to helt forskjellige konsoler, og jeg syns ikke du får noe lurt av å prøve å sammenligne dem for å finne ut hvilken som er best.
hva ville du kjøpt når du får nå en XBOX 360 for 1500kr?
Sitat av dadyd
Du tjener ikke på å kjøpe en PS3 fra utlandet. Gå for den billigste plassen i Norge, da spesielt på grunn av de gode forbrukerrettighetene vi har her i landet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke vi som fikser konsollene hvis noe er galt med de, men produsenten, dog så har vi en god garanti her til lands, men veit ikke om den er verdt 2000 kr mer, som man kanskje ikke hadde fått bruk for i det hele tatt.

Ang hva som er best av 360 eller ps3. De er som nevnt to helt vidt forskjellige konsoller. Forskjellige spill osv. Ps3 er bedre enn 360 på noen områder. Den har bedre grafikk, den har blueray, og den er fetere. Man får også metal gear solid til den.

360 på sin side har flere spill som er full HD, samt noen fetere spill, etter min mening. Sony har tapt seg litt, siden de har begynt å gi ut spill som før var bare til den konsollen, som nå man kan få til 360 og pc. Min helt personlige mening rundt dette er at 360 har bedre spill. De har bedre utvalg, og et bedre utvalg i gode spill. På en annen side, den har mulighet for å få rrod, noe som ps3 ikke har. Det er svært irriterende. På grunn av rrod, så er sony bedre på kundeservice, og det tar kortere til å få ps3en tilbake hvis det skulle skje noe.

Choose.
ok takk for svar