Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2832
Heisann
Når jeg spilte CS, slo dataen seg plutselig av pga. noen oppdateringer. Og alle som har spilt CS, vet at skjermen blir forstørret når spillet blir slått på. Men det går tilbake igjen når spillet er ferdig.
Men det skjedde ikke hos meg. Når dataen slo seg på igjen, var skjermen veldig forstørret fortsatt. Jeg har prøvd å starte CS og lukke det igjen, og jeg har prøvd å starte dataen på nytt.

Takker for all hjelp, dette er uutholdelig!!
Høyre-klikk på skrivebordet og velg egenskaper. Velg innstillinger og skjerm oppløsning!
Sett oppløsningen tilbake til det den skal være?
Høyreklikk på skjermen -> egenskaper -> innstillinger.
Alle som har gjort noe annet enn å spille cs vet det.
Har ikke spilt cs på lenge...
Men hva er standardinnstillingene? Det står ikke noe om å sette alt tilbake til standard.
Ingen har sagt noe om standard!? Det er en "bar" der du kan dra mellom høyre og venstre!

http://www.helpwithpcs.com/tipsandtr...ion-win-xp.htm
Sist endret av hyys; 26. august 2008 kl. 08:38.
Standard? Oppløsning kan du sette til det du vil, men har du en lcd skjerm så anbefaler jeg å sette native oppløsning for skjermen din. Den finner du i manualen eller ved å google skjermtype og modell.
sånn der fikk jeg fikset det.
jeg bARE lurte på om hva som var vanlig å ha på fargeoppløsningen og skjermoppløsningen. Men sjekket manualen og så hva det skulle være. For jeg prøvde å ta fargeoppløsningen på det høyeste, men da slo pcen seg av :S

Takk for hjelpen