Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1603
Jeg og tre kompiser bestemte oss for å lage brownies med weed oppi, og etter å ha nøye lest om måten det skal prepareres på her på forumet var vi ganske sikre på at dette skulle funke bra. Vi hadde 5g som skulle være med i browniesen. Vi varmet opp smør i en kjele, og puttet weeden oppi (mens smøret var glodvarmt) noe jeg lurer på om kunne ha fått THCen til å forsvinne?
Vi tok ihvertfall å blandet cannabissmøret med resten av blandingen og stekte kaken på 150 grader i ovnen. Spiste kaka, og etter 2 timer merka vi at vi ikke hadde fått noe tegn til effekt. Endte med å måtte røyke opp resten av det vi hadde.. Hva kan ha gått galt?
Takk for svar
Jeg vil tro det er mer effektivt å løse opp hasjen i olje og blande oljen med melis og vann for å lage hasjglasur som du har oppå kaka.
Det virker som temperaturen kan ha blitt for høy på et punkt..
ArbeidsledigProletar
DU bør koke smøret i et vannbad, altså en kjel eller et kar oppi en kjel med kokende vann. Du kokte vekk all THC. Og bruk meierismør.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Frontex Vis innlegg

...smøret var glodvarmt...
Vis hele sitatet...

Der ligger problemet.

Som nevnt over oss her, er kodeordet "vannbad" når man skal lage urtesmør.
Dette er for å sikre at smøret ikke blir høyere temp en vannets kokepunktet.

Samtidig som vi er inne på temaet har jeg et lite triks til dere før kaka skal i ovnen.


BAKE THE CAKE
Før du blander inn urtesmøret tar du av litt brownierøre og smører denne rundt i langpanna før du tømmer oppi røra som inneholder herbz.
Så tar du restene av den normale røra, fordeler denne på toppen av det hele.

Nå har du lagd et skjold som beskytter urtene fra direkte varme.
All varme som skal steke kaka må igjennom den normale røra før den treffer massen som inneholder weed.
På denne måten kan du med hånda på hjerte si at du ikke har sløst et eneste gram fordi "skorpa" som er helstekt, bare inneholder helt normal brownierøre.
Massen som ligger inni har enda ikke blitt skikkelig stekt, noe som gjør at du sitter igjen med full score!

Håper dette kan være til hjelp for deg senere og at instruksene var forståelige!

Lykke til!
Smart det ^^,