Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2540
Hei folkens, starter en tråd for en kompis som ikke makta å lage seg en egen bruker han har 50mg kodein (rent) liggende i skapet, og lurte på om å ta dette ville gi han noe rus i seg selv, og om det ville forsterke effekten av cannabis?
og så ville han gjerne vite hvor mye han burde ta av dette for å oppnå noe resultat. Takker for svar! vet ikke helt hva kroppsvekten hans er, men han er ganske tynn og middels høy hvis det skulle ha noe å si
Jeg har kombinert kodein og cannabis flere ganger. 50mg kodein er ikke mye, uansett hvis det er hans første gang eller ikke er vant med kodein bør han vise varsomhet.
50mg er ganske lite. Nå er ikke jeg noen ekspert på kodein men jeg har aldri merket noe særlig ruseffekt på doser under 150mg. For å sette det i perspektiv så inneholder 2 vanlige paralgin forte 60mg kodein.
Trådstarter
Sitat av Silhouette Vis innlegg
Jeg har kombinert kodein og cannabis flere ganger. 50mg kodein er ikke mye, uansett hvis det er hans første gang eller ikke er vant med kodein bør han vise varsomhet.
Vis hele sitatet...
Hva er hensikten, blir man fjernere?
har personlig ikke hørt mye om kodein annet enn at det er smertestillende?
og jeg regner med at 50mg ikke har noe særlig skadeeffekt? tror ikke han har brukt det noe særlig før.. han vil bare ikke få en dårlig opplevelse :P
Er det første gangen? Bor i UK og ble inspirert av denne tråden så jeg gikk på apoteket og handla noe kodein i dag, røyka noen joints marijuana, vil tippe 1.5g og har tatt 5 tabletter med 12,8mg codein i hver. Jeg kjenner en rus, helt definitivt og dette er en helt fin opplevelse.

Første gang jeg tok dette raste jeg på med rundt 200mg, og det var altfor mye. Jeg bare kvalm og helt lammet, lå i sengen lenge før jeg kjempet meg til dassen for å spy (og det var vanskelig) og la meg i senga igjen der jeg lå i flere timer med et sykt tankedriv. I andre etasje var det en moldovaner som snakket i telefonen med foreldrene sine i flere timer, og dette malte vel også trippen en del (det blir plagsomt etter en halvtime, men han snakker ofte i 2-3 timer han, og man hører det skikkelig godt).

Start med 50-60 før du prøver deg på 150-200mg. Kjenn på rusen og se om du liker den, og se om du blir kvalm før du tar en stor dose og ender opp med hue ned i dass.