Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1107
På fredag var jeg skikkelig sliten og følte for å koble ut litt. Bestemte meg derfor å ta meg en nattings og sovne skikkelig godt. Jeg var bare så utmattet at jeg ikke orket å mekke en city joint eller tørrbong (som var de eneste alternativene jeg hadde). Jeg tok derfor pipen til faren min (han røyker ikke, den er bare en slags pyntegjenstand) og røyka en haug med brunt i den.
Idag har jeg vasket den med zalo og sprayet den med industriell luktfjerner, men den lukter fremdeles som en forbanna plantasje.
Noen tips til hvordan man vasker en klassisk "gubbe-pipe"?
Fattern bruker jo aldri pipa og tar den sjelden ned, men jeg kommer til å dø av noia av å måtte leve med tanken på at det er en hasjluktende pipe midt på kjøkkenet vårt
Sitronjuice og natron/bakepulver tar en del av lukta fra vannpipa mi...(ikke hasj) Det kan godt være at teknikken er overførbar...
Sist endret av jonnis; 27. november 2010 kl. 23:45.
Eddik fjerner lukten ganske bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lag en blanding av bakepulver og eddik (gjerne litt seig konsistens) og skrubb som faen med stålull. Tro meg, det gjør susen!

Lykke til.
Jeg fikk vasket pipa med eddik og zalo (noe som fungerte utmerket!)
men så røyka jeg meg ballefjern senere på dagen, og gjemte pipa et eller annet sted. Nå har jeg glemt hvor den er! haha, men takk for all hjelp