Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1137
Hei kjære freaks, jeg tenkte å bestille mini-vaporizeren MLFB (Magic Flight Launch Box) fra magic-flight.com, som shipper fra USA.

Jeg lurer på om det noen her som har erfaring med å bestille fra siden. Jeg vil ikke betale ekstra for frakt, og man får flere shipping-alternativer. Det billigste er "First Class Mail International" og jeg finner ikke noe informasjon om hvor lang tid det tar å motta produktet via denne metoden, hverken på magicflight.com eller USPS sine sider.

Jeg vet leveringstid vil variere, men det hadde vært fint å vite hvor lang tid det cirka pleier å ta, fordi hvis det tar alt for lang tid så kjøper jeg heller på Shangri-La i Oslo.

Grunnen til at jeg vil bestille fra nettsiden er fordi jeg vil ha en med custom design, som koster like mye som den vanlige de selger på Shangri-La og ser mye kulere ut. Koster cirka en hundrings ekstra eller noe når jeg regner med frakt og mener det er verdt det for å få en stilig en som skiller seg ut.

Setter stor pris på svar!!
ca 1-2,5 uker tar det vanligvis
ArbeidsledigProletar
http://www.vapefiend.co.uk/ er som regel billigst, men de har ikke alle de fancy designene da.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg fikk både brev og tlf fra tollen, måtte betale noen hundrelapper ekstra og de lurte fææælt på hva dette var.

Men all in all ikke noe stress
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg fikk både brev og tlf fra tollen, måtte betale noen hundrelapper ekstra og de lurte fææælt på hva dette var.

Men all in all ikke noe stress
Vis hele sitatet...
Aha! Hva sa du at det var til da, tobakk?

Om det kan ta opptil to og en halv uke så tror jeg nok at jeg bare kjøper den vanlige i byen. Men den med maple design er så sinnsykt stilig..