Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1163
Er ute etter enten et instikk til wordpress som lar besøkende laste opp bilder, eller en ekstern cms løsning som lar meg legge integrere galleriet til wordpress (må også være widgets tilgjengelig som lar meg vise noen tilfeldige bilder).
Til informasjon har jeg brukt både nextgen gallery (med public uploader) og ps (photo smash), begge er rimelig dårlige løsninger.
Forslag?
Sitat av spelley Vis innlegg
Er ute etter enten et instikk til wordpress som lar besøkende laste opp bilder, eller en ekstern cms løsning som lar meg legge integrere galleriet til wordpress (må også være widgets tilgjengelig som lar meg vise noen tilfeldige bilder).
Til informasjon har jeg brukt både nextgen gallery (med public uploader) og ps (photo smash), begge er rimelig dårlige løsninger.
Forslag?
Vis hele sitatet...
Har egentlig ikke peiling på om det funker, men jeg hører nye bra om NextGen Gallery har ikke testet det selv, men ut i fra hva jeg har lest osv skal dette være den beste bilde plugin til WP. Sjekk den ut da. Og si hvordan det gikk/ikke gikk.