Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1392
Jeg har holdt på med photoshop på hobby basis i noen få år nå, så kome jeg over en side hvor man kan lage etter request å selge de for ca 400dollar. tenkte jeg skulle hive meg på å se om jeg kunne ordne meg noe ekstre penger eneste problemet er, jeg har aldri brukt illustrator, bare photoshop, å de krever at det er vector, så her er da mit spørsmål, hvis jeg exporter min logo fra photoshop til illustrater, hvordan får jeg da fikset den til vector, kan noen finne en enkel guide eller bare forklare meg her ?
Du har et verktøy i Illustrator som heter "Trace" tror jeg som du kan bruke til å lage vektorgrafikk av punktgrafikk, men resultatet blir ikke alltid 100%. For å importere photoshop-arbeidet ditt åpner du bare PSD-filen i Illustrator eller bruker Copy/Paste. Skal du tegne logoer lønner det seg i 99% av tilfellene og bruke Illustrator som utgangspunkt, ikke Photoshop.
Sist endret av Judaz; 10. juli 2012 kl. 08:01. Grunn: La til mer info.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Finner en HER på norsk. Men vet ikke om det er dette du er ute etter