Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1688
Hei dere. jeg så en film om hvordan lage menyer og kategorier i menyen for drupal.

Problemet mitt er jo det at på filmen så finner han på innstillinger en link som heter "Taksonomi" hvor han lager disse kategoriene. Jeg har ikke dette på mine innstillinger, så jeg lurte på hvordan jeg evt finner "taksonomi" linken eller om det finnes andre måter og lage kategorier i Drupal på?

Takk for svar
Han hadde nok et annet språk (indonesisk) enn deg; det du er ute etter er "Taxonomy" (engelsk) og det ligger under "Structure".
Sist endret av meitemark; 21. juni 2012 kl. 14:51.
nei, vi hadde begge på Norsk, og jeg fikk opp alle de andre innstillingene hans bortsett fra Taksonomi/taxonomy, finner ikke noe som heter "Structure" desverre.
Lenke til filmen?
http://hjemmeside.org/cms/lage-menyer-kategorier-drupal

4.25 min kommer han inn på instillingene. Jeg Har de andre innstillingene hans under Innholdbehandling.
Bortsett fra Taksonomi.

Håper dere kan hjelpe meg