Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1467
Hey, kompisen min ringte meg og sa han hadde 100mg kodein og 2 zopiclonepiller på 7,5mg hver.
Hva kommer til å skje når han tar det? for foreldrene hans er hjemme :P
Han sovner nok.
Trådstarter
Okay, så du tror ikke han kommer til å trippe balls av det?
Jo visst vil han trippe på zopiclonepiller og kodein...
Trådstarter
Ringte han nå og sa at han ikke burde ta det med øl ihvertfall, noe han planla. Men han vil fremdeles ta det.. hva skal jeg si? noen som vet om en bedre dosering for han, kanskje litt mindre? vil ikke at han skal trippe totalt heller :P da blir han busta
Trodde virkelig du forstod sarkasmen i det jeg skrev.
Søk opp: zopiclonepiller og kodein på google og se hva tablettene gjør.
Sist endret av Spelly; 1. mai 2011 kl. 18:54.
Han kommer ikke til og trippe totalt av den blandinga.Han kommer sikkert til og få en avslappa,litt euforisk chill rus.
Mulig han blir på trynet av zopiclonen ( erfaring her selv på så små doser ) Men kodeien tror jeg nok han klarer å skjule relativt godt.
Trådstarter
Sitat av spelley Vis innlegg
Trodde virkelig du forstod sarkasmen i det jeg skrev.
Søk opp: zopiclonepiller og kodein på google og se hva tablettene gjør.
Vis hele sitatet...
Hvordan skulle jeg forstå sarkasmen din? Har liten bekjennskap til zopiclone i rus-sammenheng.
Men har prata med ham nå, og han har allerede konsumert pillene, og drukket et par pils til. Så nå gjenstår det vel bare å se om han klarer seg uten å bli busta.
15mg zopiclone, 100mg kodein og 2 øl altså.
Håper han klarer seg!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hvorfor gjore dette nar foreldrene er hjemme?..
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvorfor gjore dette nar foreldrene er hjemme?..
Vis hele sitatet...
Rop om hjelp?
Zopiclone er sovemiddel. En kan trippe av det hvis man tvinger seg til å være våken, og høyere doser enn 15mg, men når man slenger nedpå med et par øl og kodein blir det bare enda vanskeligere. Blir nok euforisk og chill.

Ellers går det jo greit med foreldrene så lenge en først får lov å drikke øl. Bare si at du drakk for mye.
Trådstarter
Det gikk fint med ham folkens, prata med han på skype nå og han ville bare sove