Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1479
Hei.

Dere som følger med på Radioresepsjonen har sikkert fått med dere at de har hatt sin siste sending. Finnes det en erstatter? Altså er radioprogram som snakker om aktuelle ting med en humoristisk undertone, har sketsjer etc. Noen som vet hva jeg kan starte å høre på?

Takk : )
Ingenting kan måle seg med RR, men det nærmeste i Norge må vel bli Misjonen med Johan Golden og Atle Antonsen. http://www.p4.no/programmer/homepage.aspx?id=751
Loveline er konge! Riktignok fra usa, men dritgøy
Trådstarter
Kan også være åpen for utenladske podcast hvis det finnes noen gode, dog mest interessert i norske. Takk for forslag, skal sjekke ut Misjonen : )
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Red bar radio!
http://p3.no/bestevenner-radiodebuterer/

Får se hva det blir ut av dette da.

Erlend og Steinjo kommer tilbake. Istedet for RR. Hmm..Litt skeptisk jeg da..
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Misjonen er helt genialt.hallo i uken var også bra til de skifta programleder-.-
Om sommeren pleier P4 å sende Bye & Rønning Show, er ikke helt som Radioresepsjonen, men det er rimelig morsomme parodier, syns jeg. Vet dog ikke om de skal på lufta i år, noen som veit?
Hva med Tazte priv? radioprogrammet til Bård Tufte og Harrald Eia.
støtter tazte priv, podcaster fra 2006 ligger ute på nett om du ikke har hørt alt av RR

Gi mæ et tema fettfjes!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg likte ikke bestevenn. Kanskje de blir bedre gjennom årene, men får meg så er p3-morgen et must! må laste ned podcast though.
RR var utrolig bra, og jeg synes det er helt forferdelig at Erlend og Steinjo har tatt over. De er jo ELENDIGE!! Jeg blir rett og slett sur når jeg hører de.. Herregud. Enn å la de ha en flere timers radiosending..

Jeg holder en knapp på Tazte Priv jeg og! Bedre finnes ikke!! Ler meg dønn i hjel når jeg hører igjennom gamle klipp! :-D



Ellers synes jeg Sexy er et bra program :-) med tanke på musikkanbefalinger og lignende.
Bestevenn med Erlend og Steinjo er elendige greier ja. Iløpet av de 2 timene de holder på har de kanskje hatt 3-4 minutter som var verdt å høre på.

Og disse ble "godkjent" av RR? Wtf?

Anyways, last ned podcast fra alle åra RR har holdt på så har du jo hundrevis av timer med underholdning.
Sitat av futile;1742433[B
]RR var utrolig bra, og jeg synes det er helt forferdelig at Erlend og Steinjo har tatt over. De er jo ELENDIGE!! Jeg blir rett og slett sur når jeg hører de.. Herregud. Enn å la de ha en flere timers radiosending..

Jeg holder en knapp på Tazte Priv jeg og! Bedre finnes ikke!! Ler meg dønn i hjel når jeg hører igjennom gamle klipp! :-D[/b]



Ellers synes jeg Sexy er et bra program :-) med tanke på musikkanbefalinger og lignende.
Vis hele sitatet...
KP for det
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Nå ble jo RR tatt av lufte på grunn av at programlederne skulle lage TV.. Så at de som har tatt over er komplett udugelige på radio, er ikke RR sin feil. Er nok noen i NRK som har godkjent disse..
Jeg hører på det gamle radioprogrammet til Ricky Gervais. Hysterisk morsomme kommentarer fra produsenten, Karl Pilkington. Han kommer med så mange absurde idèer og teorier om så mangt.

Alle episodene som er tatt opp ligger på www.pilkipedia.co.uk. Anbefaler å høre på Xfm Series 1, fordi der er Karl Pilkington med. I starten av Xfm Series 1 så er han ikke så mye med, men etter hvert så får han snakke litt mer og blir programmets midtpunkt.
jeg har veldig sansen for Herreavdelingen, med Finn Bjelke og Yan friis. kanskje litt sær humor, men utrolig hvordan de klarer å surre til en vanlig ting som handling, med å si og gjøre heeeelt feil ting.