Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 500
Planlagt å se Klaksvik mot Molde i kveld, sammen med min mor og far som er skilt, av alle ting

Det er kun Vg+ som sender kampen i norge, så har tenkt å kjøpe 1 mnd abbonement for å se kampen der.

Men så tenker jeg at en god del av mine medborgere også tenker det samme.

Har erfart fra tidligere at norske strømmetjenester for fotball ikke fungerer når flere enn forventet "belaster datasystemet", hvis dere skjønner hva jeg mener. (Ikke så god på tv, internett og slikt svineri)

Er det noen her som har greie på dette? Blir det bare hakking og dårlig bilde på vg+, slik at jeg bør finne en alternativ/ulovlig måte å strømme kampen på?
1) Få Smarters-pro appen til å fungere på en datamaskin (gratis freeware).

2) Finn deg en IPTV strømme-server hvis eier du betaler alt fra 500 kr per år til kanskje så mye som 1500 kr per år (husk hvem du betaler til, skriv ned detaljer, epost viktig).

3) Stress med masse småting du ikke forstår med en gang.

4) Se Klaksvik - Molde.

IPTV gir deg tilgang til omtrent alle sportsendinger i alle land her i verden, for 500 kr per 12 mnd.