Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1187
Har akkuratt sett nazi-horror filmen "Outpost". Likte den svært godt, og kunne tenkt meg å se flere lignende filmer. Noen som har sett eller kan komme med noen anbefalinger på noe lignende?

Kan ikke så mye med å laste ned filmer. Hvor er det lurest å laste ned slikt? Kan det være virus i filmene jeg laster ned?

Takker for svar
Død snø. Norsk slasherfilm m nazizombier.

Linke til torrentz tror jeg er forbudt her inne.
Når du laster ned så kan det være greit å sjekke at torrenten har gode comments, generelt trygt for virus da.

Du har såklart ett fungerende anti virus prg når du driver å laster ned?
Brokeback mountain
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Død snø. Norsk slasherfilm m nazizombier.

Linke til torrentz tror jeg er forbudt her inne.
Når du laster ned så kan det være greit å sjekke at torrenten har gode comments, generelt trygt for virus da.

Du har såklart ett fungerende anti virus prg når du driver å laster ned?
Vis hele sitatet...
Død snø har jeg sett, men takk for forslag
Ja, jeg har antivirus.

Sitat av blueshift Vis innlegg
Brokeback mountain
Vis hele sitatet...
He-he-he

Det er ikke akuratt den sjangeren jeg leter etter. Les den første posten min en gang til hvis du vil komme med innspill
Sist endret av Azarat; 9. august 2011 kl. 19:33.
Har du sett Rød snø da?
http://www.imdb.com/title/tt0088597/plotsummary

Norske nazi greier det og, men hvor mye "horror" det er kan vel diskuteres.
Jeg tør ikke å linke, men søk opp torrentbutler på google. Veldig god nedlastningsside, og alle filmene der er i strålende kvalitet uten noe virus.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Har du sett Rød snø da?
http://www.imdb.com/title/tt0088597/plotsummary

Norske nazi greier det og, men hvor mye "horror" det er kan vel diskuteres.
Vis hele sitatet...
Takker. Skal se litt nærmere på den.

Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Jeg tør ikke å linke, men søk opp torrentbutler på google. Veldig god nedlastningsside, og alle filmene der er i strålende kvalitet uten noe virus.
Vis hele sitatet...
Fint, skal sjekke den siden.
Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Jeg tør ikke å linke, men søk opp torrentbutler på google. Veldig god nedlastningsside, og alle filmene der er i strålende kvalitet uten noe virus.
Vis hele sitatet...
Dette var en veldig bra side!
Trådstarter
Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Jeg tør ikke å linke, men søk opp torrentbutler på google. Veldig god nedlastningsside, og alle filmene der er i strålende kvalitet uten noe virus.
Vis hele sitatet...
Sykt bra nettside
Har lastet ned 3 filmer der allerede
Bra dere likte den! Mye bedre enn å sitte på piratebay og laste ned en også er det filmet på en kino, dårlig kvalitet. Disse er som oftest merket med TS eller R5.. så hvis man har litt peiling på nedlastning går det nok fint! men Torrentbutler er sjef på filmer!
Piratebay har jeg brukt lenge og den funker flott så lenge du vet hva du skal laste ned. Alltid ta de med mange seeds og les gjerne kommentarene.
Har vært fornøyd med alle filmene jeg har lastet ned.

Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Bra dere likte den! Mye bedre enn å sitte på piratebay og laste ned en også er det filmet på en kino, dårlig kvalitet. Disse er som oftest merket med TS eller R5.. så hvis man har litt peiling på nedlastning går det nok fint! men Torrentbutler er sjef på filmer!
Vis hele sitatet...
De nyeste filmene som er ute på kino, blir filmet på kino, og mange laster ned (den vil få mange seeds/peers). Når det kommer en DVD versjon så hopper alle over dit istedet. Som du sier så er kinofilmer også merket.
Les gjerne kommentarer om du er i tvil.