Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2733
Hey folkens. Lurer på [RIGHT][/RIGHT]en liten ting. Jeg la oppi ca 0.3 - 0.4 med pepper oppi en red bull flaske nå, og tenkte å ha den til i morra. Holder peppern seg like god til i morra da eller blir den ødelagt da?
hvorfor vil du legge det i en redbull flaske? Er den full?
Dette er en tråd plassert i rusmiddel seksjonen. Innen dette miljøet refererer pepper til amfetamin. Hvorfor gidder dere over hode å svare om dere ikke ser denne soleklare sammenhengen...?
Men TS, var det en tom redbull?
var det pakket inn/hvordan?
måtte bare få tråden igang etter de uvitende stoppet den
Jeg regner med TS har blanda ut amfetamin i redbull og har planer om å drikke dette i morgen. Jeg regner med dette kommer til å gå helt fint, da pepper har ganske god holdbarhet, og kan fint blandes ut i noe og intas oralt.
Trådstarter
47 3
Helte det oppi en full flaske ja, den med skru kork. Tok det oppi der for da slipper jeg snortinga, og kan drikke den rolig over tid thanks people.
Åja, trodde du skulle skjule det etc, viste ikke man kunne innta det oralt
hvorfor bruke "banan ord" på forum. Banan er mitt kode ord for "kode"
Sitat av Alden Vis innlegg
hvorfor bruke "banan ord" på forum. Banan er mitt kode ord for "kode"
Vis hele sitatet...
Er vell en vane
Trådstarter
47 3
Funka bra og ha det oppi red bullen, gikk rundt med den lille flaska i 2 timer ca ^^ ble bare litt speeda, men god speeda, og ikke helt stuka som ofte skjer :P Will do it again.
Peace.
Sitat av Zetter Vis innlegg
Funka bra og ha det oppi red bullen, gikk rundt med den lille flaska i 2 timer ca ^^ ble bare litt speeda, men god speeda, og ikke helt stuka som ofte skjer :P Will do it again.
Peace.
Vis hele sitatet...
Vil ikke dette være utrolig usunt for tennene om du gjør det til en vane?
Sitat av TobNor Vis innlegg
Åja, trodde du skulle skjule det etc, viste ikke man kunne innta det oralt
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem det. Det er ikke uvanlig i "droppe" det, altså i legge det inn i et rizzlapapir eller noe og svelge det.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Vil ikke dette være utrolig usunt for tennene om du gjør det til en vane?
Vis hele sitatet...
Du svelger det jo unna temmelig fort. Sukkeret i redbullen er nok værre for tenna enn speeden. Dessuten er nok oralt inntak bedre for kroppen enn å dra det opp gjennom nesa, selv om ingen av delene akkuratt kan beskrives som "sunt".
Sitat av TobNor Vis innlegg
Er vell en vane
Vis hele sitatet...
eller for Plausible deniability. o.O
Sitat av elz Vis innlegg
Sukkeret i redbullen er nok værre for tenna enn speeden.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Ingen av tinga er bra, men å drikke amfetamin er ikke bra for tenna. Red Bull eller heller ikke det, men bedre en speed. Jeg er derimot enig i at dette sannsynligvis er bedre enn å snorte det, da septum fort kan bli helt ødelagt om man er ute på kjøret lenge.
er det ikke bare å pusse tenna som en helt viss det er så jævli farligt eller ikke bra for tenna ?
Sitat av diego Vis innlegg
er det ikke bare å pusse tenna som en helt viss det er så jævli farligt eller ikke bra for tenna ?
Vis hele sitatet...
Nei, dette skader emajlen. Den etses bort av veske med lav Ph-verdi..