Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2535
Hei!
Jeg tok noen bilder med snapchat og la de på MyStory.
Trykket på last ned hele MyStory, men i ettertid har det vist seg at kun 3 av bildene ble lagret til min tlf.
Finnes det en mulighet til at jeg kan finne igjen disse?
Jeg har iPhone 5S..
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Protip: Neste gang, bruk kamera funksjonen på telefonen om du ønsker å faktisk ta vare på bildene dine :P
Trådstarter
3 0
Sitat av djxfade Vis innlegg
Protip: Neste gang, bruk kamera funksjonen på telefonen om du ønsker å faktisk ta vare på bildene dine :P
Vis hele sitatet...
Du sier ikker det 😜
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Jeg vet det var mulig før, men da måtte man være jailbreaket. Men dette ble visstnok fikset.
Du kan jo høre med noen andre som har fått snappen, om de kan ta screenshot av den og sende til deg?
Trådstarter
3 0
Sitat av djxfade Vis innlegg
Jeg vet det var mulig før, men da måtte man være jailbreaket. Men dette ble visstnok fikset.
Du kan jo høre med noen andre som har fått snappen, om de kan ta screenshot av den og sende til deg?
Vis hele sitatet...
Den lå ute på MyStory i 24. Og jeg hadde i god tro lastet ned hele MyStory'en min. Men kun 3 av bildene ble visst lastet ned. Og dette oppdaget jeg ikke før de 24 timene var gått og snap bildene var borte..