Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 978
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. For litt siden ble jeg skikkelig godfull på bare 7,5 mg nå får jeg mest bare metallsmak og ordinadjonsproblemer, sjanger rundt, armer og ben om hverandre. Om jeg da øker til 7,5 x2 vil jeg bli rusa da, eller vil jeg bare ikke klare å gå liksom. Er pille svaien borte for godt?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. For litt siden ble jeg skikkelig godfull på bare 7,5 mg nå får jeg mest bare metallsmak og ordinadjonsproblemer, sjanger rundt, armer og ben om hverandre. Om jeg da øker til 7,5 x2 vil jeg bli rusa da, eller vil jeg bare ikke klare å gå liksom. Er pille svaien borte for godt?
Vis hele sitatet...
Jeg snakker her om imovane
Fikk selv en skikkelig svai på de i hele fjor vår. Nå gir de meg ikke samme svaien, selv om jeg har forsøkt å være to måneder uten og lignende.

Det jeg har gjort da, som fungerer litt: ta lyrica først og deretter to imovane på helt tom mage! Eller på tom mage i det hele tatt - det gir rus! Rusen kjenner en og gjerne bedre når en har behov for å føle seg avslappet og lignende.
I stor grad vil jeg si ja, svaien er nok borte for godt. For all del, du blir mongo om du hiver i deg nok, men det er bare blackout og dårlig stemning.

Etter et par år uten fikk jeg noen sinnsyke skjermhalliser når jeg ble satt på det igjen, det varte dog bare en eller to ganger før det ble borte.
Anonym bruker
"Ergerlig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja, svaien er nok borte.. sånt skjer når toleransen øker, det vil ALDRI gå helt tilbake til null.