Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1025
Er det mulig å røyke oxycontin?
Noen claimer de har fått til å røyke oxy, men du må mest sannsynelig bruke "chasing the dragon" metoden for å prøve å vape det istede for å brenne det. (Blir ødelagt med for høy varme)

Når det er sagt, så er det veldig liten vits å røyke det da oxy har såpass høy biotilgjengelighet oralt (oppmot 90%) at du kommer bare til å kaste bort masse oxy på å prøve å røyke det... Jeg hadde ihvertfall spist dem
Hørt om folk som har gjort det, så det er nok mulig å gjøre det men hvor farlig eller vansklig det er har jeg ikke kunnskap om. De som gjør det bruker varmer vel opp deler av pillen i aluminiumsfolie til det kommer en opiat-tung sky av røyk som de absorberer gjennom et sugerør, jeg har også hørt om folk som røyker den svarte "guggen" som ligger igjen etter de smeltede pillene men vet ikke om det er normalt?
Sist endret av BoleIvars; 29. juli 2018 kl. 17:12.