Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 11024
En kompis av meg kjøpte igår 1g amf som luktet helt vanlig og var i marsipanform. Han tok ca 1/3 med en gang og ventet, men det skjedde ikke stort etter en time så tok bare resten av grammet. Ble ikke speedet i det hele tatt, kanskje litt mer våken, men ikke den gåsehudfølelsen, euforien og de store pupillene.

Så kompisen min ringte han som solgte det til han og han mente det at jeg hadde tatt for mye på en gang, noe som gjorde at jeg ble "stein" av det.

Skjønner ikke helt åssen det skal ha seg til å bli sånn? Er det sant det han sier eller vil han bare tjene kroner?

Takk for svar!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Tar man for mye ville man jo blitt "overjustert", ikke stein..?
Det går jo ann å bli "makkastein", men tror det er mest i sammenheng når du skyter amfetamin(?).
Mest sannsynlig så er det bare en unnskyldning for å selge deg dårlig amfetamin.
Sitat av Marcel Domini Vis innlegg
En kompis av meg kjøpte igår 1g amf som luktet helt vanlig og var i marsipanform. Han tok ca 1/3 med en gang og ventet, men det skjedde ikke stort etter en time så tok bare resten av grammet. Ble ikke speedet i det hele tatt, kanskje litt mer våken, men ikke den gåsehudfølelsen, euforien og de store pupillene.

Så kompisen min ringte han som solgte det til han og han mente det at jeg hadde tatt for mye på en gang, noe som gjorde at jeg ble "stein" av det.

Skjønner ikke helt åssen det skal ha seg til å bli sånn? Er det sant det han sier eller vil han bare tjene kroner?

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Har vært tidligere storbruker av pepper. Kan med sikkerhet si at han har solgt deg noe som har vært alt for mye utblandet. Hadde ikke kjøpt noe mer av han for og si det sånn. Det er det som er så jævlig dritt at det alltid er noen som tror de skal tjene store penger og så blander de ut stoffet selv. Styr unna han få deg en annen kontakt
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har opplevd at folk har fått helt uventede effekter av amfetamin. Jeg vet ikke hva det kommer av, men kan huske vi satt 3-4 stykker med en haug pepper og var speeda som faen.
Så kom det en innom som jeg tror prøvde det for første gang, han tok noen linjer av den samme amfetaminen og blei bare trøtt og sovna. Det kan hende han hadde en diagnose, eller tok for mye, jeg veit ikke, men vi blei sjokkert alle sammen for vi hadde liksom forklart han at dette stoffet kom til å gjøre han super våken og helt i gir, men han fikk motsatt effekt.
Sist endret av Bothrops; 13. mars 2014 kl. 13:44.
Folk med f.eks ADHD eller ADD vil vel reagere litt annerledes på amfetaminpreparater?
Sitat av Detectable Vis innlegg
Folk med f.eks ADHD eller ADD vil vel reagere litt annerledes på amfetaminpreparater?
Vis hele sitatet...
Til ett punkt. Jeg har selv ADD og det skal litt mer til for at jeg skal bli stuka, men tro meg jeg blir minst like stuka som alle andre, bare skal litt mer til (les: litt, ikke mye).

Hvis fyren har tatt 1g amfetamin burde han bli rimelig wired, ADD / ADHD or not.

Høres veldig ut som han dealern din er en liten luring

Og sånn btw, hvis du skal maskere at det er du som har tatt dette så er det kanskje lurt å fortsette med at det var "kompisen" din som tok det, ikke starte med kompisen og avslutte med førsteperson
Sist endret av weedsuit; 13. mars 2014 kl. 13:56.
Enten en dårlig dealer eller så har du ADHD/ADD, er faktisk en av de sikreste testene om folk har ADHD/ADD, om du blir hyped eller sløv på små mengder amf.. vil tro det samme gjelder med større mengder
Er forresten BULLSHIT at folk med ADD/ADHD ikke blir gira av amfetamin. Eneste er at de muligens trenger litt mer en andre folk.
Sist endret av EyesWideShut; 13. mars 2014 kl. 15:12.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Er forresten BULLSHIT at folk med ADD/ADHD ikke blir gira av amfetamin. Eneste er at de muligens trenger litt mer en andre folk.
Vis hele sitatet...
En jeg bodde sammen med hadde særdeles kraftig ADHD. Han fikk amfetamin (metamina?) på resept for å klare å roe seg ned til klassetimene.

Hvordan han hadde reagert på 10stk er jo et annet spørsmål, men i mindre doser ble han mye roligere av dem.
Sist endret av Bombasa; 13. mars 2014 kl. 15:25.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
En jeg bodde sammen med hadde særdeles kraftig ADHD. Han fikk amfetamin (metamina?) på resept for å klare å roe seg ned til klassetimene.

Hvordan han hadde reagert på 10stk er jo et annet spørsmål, men i mindre doser ble han mye roligere av dem.
Vis hele sitatet...
Hvis vi snakker om samme person, noe jeg er rimelig sikker på så sliter han med og fokusere i timen, ikke være rolig... Gutten er jo stille som gud selv.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
En jeg bodde sammen med hadde særdeles kraftig ADHD. Han fikk amfetamin (metamina?) på resept for å klare å roe seg ned til klassetimene.

Hvordan han hadde reagert på 10stk er jo et annet spørsmål, men i mindre doser ble han mye roligere av dem.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg helt om metamina kan sammenlignes med vanlig amfetamin, men det er jo det som kalles "legeamfetamin" så det er vell så rent som du får det?

Alt avhenger vel av dosering. Vist jeg ikke husker feil så er metamina 10mg. Så vist han tar 5-6 om dagen så er det jo en ganske ubetydelig dose.
Har en kompis med ADD som tidlig ønsket å legge hodet på puta etter å skyte amf. Det fortalte han meg hvertfall – og la det fram som et problem ettersom alle andre var superhypre mens han var «festbremsen» (i den grad en som sovner på fest er festbrems).

Litt artig er det jo at han derimot blir gira av opiater, i motsetning til majoriteten.

Men dette var kanskje off-topic. Hadde byttet dealer.
Første gangen jeg skøyt amf. overjusterte jeg ganske greit. Ble jeg langt i fra speeda, ble mer stein, lå bare i sofan å stirra i lufta, ikke noe ubehag eller redesl/angst.
Men når jeg skulle legge meg noen timer seinere var jeg lys våken, ikke speeda, bare veeldig våken!

Sitat av tartaruga Vis innlegg
Har en kompis med ADD som tidlig ønsket å legge hodet på puta etter å skyte amf. Det fortalte han meg hvertfall – og la det fram som et problem ettersom alle andre var superhypre mens han var «festbremsen» (i den grad en som sovner på fest er festbrems).

Litt artig er det jo at han derimot blir gira av opiater, i motsetning til majoriteten.

Men dette var kanskje off-topic. Hadde byttet dealer.
Vis hele sitatet...
Blir også "gira" på heroin, om jeg snorter det.
Røyker jeg eller skyter jeg det blir jeg rimelig stein.

Ps. jeg har også ADD
Sist endret av KjellFresh; 13. mars 2014 kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Nå vet ikke jeg helt om metamina kan sammenlignes med vanlig amfetamin, men det er jo det som kalles "legeamfetamin" så det er vell så rent som du får det?
Vis hele sitatet...
Metamina inneholder dexamfetamin, så ja, det er ekte amfetamin.
Jeg trenger mer enn andre for å bli stuka.

I en periode så brukte jeg amfetamin for å få sove. Før jeg ble avhengig av stuket, selvsagt.

Jeg blir også mer aktiv av heroin/kodein.

Har diagnose på ADHD.
Har selv pumpet et halvgram brukbar speed i rassen for så å sovne som en stein solariumet timen etterpå.

Selv er jeg den som stort sett avskriver sånne selvmotsigende effekter som bullshit, men når det skjer med meg selv så blir jeg rett og slett utsatt for mindfuck. Er tydeligvis mulig.
Er fullt mulig å bli fjern hvis du injiserer i alle fall. Jeg brukte å kalle det å bli overjustert, og da blir jeg bare sittende og tenke. Snakk om 0,5g+ her..

Dexamf er ikke det samme som amf. Metamina inneholde er ikke levoamfetamin. Det finnes dog amfetaminpiller på 5mg produsert på kragerø. Er enkelte som får disse, men skal mye til. Uansett umulig å skyte.
Sitat av Oprah Vis innlegg
Hvis vi snakker om samme person, noe jeg er rimelig sikker på så sliter han med og fokusere i timen, ikke være rolig... Gutten er jo stille som gud selv.
Vis hele sitatet...
Er vel vanlig at det er yngre mennesker med ADD / ADHD som blir hyperaktiv. Jeg var selv hyperaktiv til jeg ble 13-14 år, da roet jeg meg ned. Konsentrasjonsvansker har jeg alltid hatt, men i voksen alder er dette det eneste jeg "sliter" med mtp ADD.

Den første stripa jeg drar roer meg alltid ned. Blir avslappa i musklene og får ett helt annet tankemønster (klarer å lese over lengre perioder, noe jeg ikke har sjangs til under "normale" omstendigheter). Men er det ikke slik at folk uten ADD får samme effekt?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er fullt mulig å bli fjern hvis du injiserer i alle fall. Jeg brukte å kalle det å bli overjustert, og da blir jeg bare sittende og tenke. Snakk om 0,5g+ her..

Dexamf er ikke det samme som amf. Metamina inneholde er ikke levoamfetamin. Det finnes dog amfetaminpiller på 5mg produsert på kragerø. Er enkelte som får disse, men skal mye til. Uansett umulig å skyte.
Vis hele sitatet...
Racemisk Amfetamin (Y)
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Racemisk Amfetamin (Y)
Vis hele sitatet...
Det stemmer, 50/50 d-amf og l-amf.
▼ ... flere år senere ... ▼
Satte meg en smell nå nettopp av prima kvalitet, første dagen var jeg i hundre, full effekt, dag to: merket bare at jeg begynte å rydde uten å tenke over det, idag la jeg nærmere ett i pumpen og da ble jeg bare trøtt og segen, leser bruksanvisningen på feks elvanse så står det at et høyt inntak kan gi en paradoksal-effekt, dvs at du blir på en måte Stein og mellow..Sånn som jeg ble idag. Og kids: stay inn school og ikke bruke sprøyter.

Skjønner egentlig ikke vitsen med å smelle amf, for det skal jo ikke smelle, det er alt dritet de tar i som smeller.
F.eks smeller du rivotril så får fu ikke et wow-rush med en gang, det tar litt lenger tid enn det.
Sist endret av eyecandy654; 13. april 2018 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går fint å bli makkastein om det er gode varer, selv ved snorting..
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått den formen flere ganger. Skjer når jeg setter for stor smell/snorter for mye på for kort tid.
Bare så det er sagt, makkastein-form er bare bliss å hærlig, eller det var iværtfall det
Har dratt en del forskjellige typer opp nasen no. Har enda ikke følt meg noe gira eller lignende, selv om jeg har vært innom makka med meth og makka som kun var makka, der sistnevnte er det jeg har hatt mest med å gjøre. Typen av utblanda meth er den jeg har kommet nærmest å føle det fantastiske rushet alle snakker om, men selv da har jeg blitt høyere av weed. Med ren amf, så føler jeg egentlig bare for å sitte og slappe av. Blir ikke noe oppstemt heller, er ikke misfornøyd, men heller ikke fornøyd. Blir mer likegyldig enn opiater gjør meg, føler bare for å synke i sofaen og høre på musikk på headsettet. Ville selvdiagnostisert meg med ADHD, så hvis fenomenet med at personer som er diagnostisert med ADHD ikke blir "høye" eller speeda på amf, så kan jeg stille megselv som et prakteksemplar. Har jobbet meg oppover til hva som skulle bli en passelig dose flere ganger, men ender bare opp med å ta 700 mg i løpet av 1-2 timer. Sitter ikke å har det jævlig liksom, men det er null rus ute å går. Skulle ønske jeg kunne skyldt på dårlig vare der, men speed har aldri fått meg noe særlig til sted. Skal forsøke å gi meg ut på meth en dag, det blir mer spennende å se hva "storebror" har å si.