Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2007
Hei
Vil gjerne fordele virkestoffet så godt som mulig så jeg tenker å pulverisere soppen. Er det da mulig å bare blande det ut i varmt vann og drikke det?
Pleier å åpne en tepose også hive det oppi der, også lukke teposen etterpå eller surre tråden rundt slik den holder seg lukket. La den trekke i 15 minutter
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker, men det sies at te-vann kan ødelegge en viss del av psilocybinet. Hvorfor ikke gjøre det enklere, og pakke pulveret i rizzla og spise det?
Pulveriserte sopp i høst, og det ble kjempebra. Fikk god funk. Men da inntok jeg det bare i "rizzla-bombs" og drakk brus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usikker, men det sies at te-vann kan ødelegge en viss del av psilocybinet. Hvorfor ikke gjøre det enklere, og pakke pulveret i rizzla og spise det?
Pulveriserte sopp i høst, og det ble kjempebra. Fikk god funk. Men da inntok jeg det bare i "rizzla-bombs" og drakk brus.
Vis hele sitatet...
Fordi det er minimalt som blir ødelagt og i min mening slipper man mye av kvalmen man kan få 😊
Tygg skiten :-)
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta pulveret i hånda og sleng det i kjeften, svelg ned med vann. Funker knall hver gang.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Blir man ikke kvalm av å bare spise det? Er første gangen og vil ikke at det skal ødelegge
noen blit litt kvalme, men tror de fleste ikke blir det. de jeg kjenner som har blitt det har det barre vært fordi de ikke liker smak/konsistens på sopp, og er det flein så smaker det mild "basic sopp" smak, selv liker jeg smaken og aldri blitt kvalm.

fantasien setter grenser på hvordan du kan innta dette, så lenge det er oralt.
høye temperaturer som og koke te/lage ekstrakt er heller ikkeno problem, velg måten du føler deg mest komfortabel med, og god tur! ^^
Fersk sopp knaskes ned rå og naturell, rett fra marka

Bruker å bli litt kvalm av smaken på tørka flein, så for å unngå det, så blander eg det med litt blåbær yoghurt, da blir det en deilig smak, å man blir ikke tørr i munnen


Funker også med te og honning, nammnamm

Go tur ^^,
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Takk for alle tips! Skal prøve det med yoghurt, vil heller gjøre det enn alt stresset med te. Er det lurest med flein eller LSD først?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiser omtrent som hockeypulver,tunga nedi hånda på pulver,rulles på tunga,svelges med nypresset sitron/appelsin.Takeoff om sikkakvatte!
jeg liker flein mye bedre enn lsd hvertfall, men hipp som happ hva du går for først, så lenge du vet hva du tar
Angående kvalme så hjelper det i hvert fall meg å spise litt kort tid før jeg tar det Ofte litt yoghurt med müsli og så ha pulver i en skje eller tre mot slutten.
Pusser tennene etter å ha tatt det også.
Synes sopp smaker heslig, men med te som har litt sterk smak, så går det greit. Trekker en tepose i noen minutter, lar det kjøle seg litt ned, har oppi pulverisert sopp og drikker alt i løpet av en 10-15 minutter.
Te fungerer utmerket. Minimalt med psilocin ødelegges, psilocybin brytes ikke ned ved så lave temperaturer og du tar det uansett igjen med god marging gjennom kjappere opptak så det smeller jevnt over hardere. Mindre kvalme, magesmerter og lignende er bonus.