Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 850
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Starta med to rivotril og speed, riv for to timer ca siden, speed da og på dette tidspunkt. Spørsmålet er om 7 setninger.

Usikker på hvor jeg skal plassere tråden siden amfetamin er nevnt, men hovedspørsmålet gjelder to legemidler. Er det posta feil, værst snill og ikke slett, men flytt tråden..

Så nå har jeg fire 50mg kapsler tramadol, jeg er skamavhengig av både heroin og dolcontin, men lurer på om hvor mange MG tramadol er trygt for litt rus og dekke abstinenser. Fysiske og psykiske. Vet om faren med krampeanfall, men vil ikke de to rivotrilene og jo forresten, den ene imovanen forebygge det? Trenger helst HURTIG svar, da trammisene ligger og frister meg foran meg..
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville startet med to og ventet med de to siste i en time halvannen,om du føler for at du trenger mer.
Klonazepam (den aktiva substansen i Rivotril) används traditionellt som antiepileptika tack vare dess muskelavslappnande egenskaper.

Kramprisken ökar exponentiellt när du överstiger 500mg Tramadol vilket alltid bör undvikas, 200mg är dock inte en hög dosering speciellt inte för någon med tolerans på Morfin och Diacetylmorfin.

Tänk på att Bensodiazepiner potentierar effekten av Opioider så det som spelar mest roll är hur mycket Rivotril du tog och när då den största risken är andningsdepression speciellt då du kan överdosera utan att märka det förrän Amfetaminet lämnar systemet vilket kan komma som en chock pga din bristande erfarenhet (annars hade du inte ställt frågan) och det är när detta sker som den största risken finns.

Tramadol är också lätt serotonergt vilket kan (osannolikt men risken finns) ge serotonergt syndrom när det kombineras med kraftigt dopaminerga droger såsom Amfetamin.

Det finns många faktorer som spelar in och jag skulle avvara från att blanda droger öht och speciellt Amfetaminer och Opiater om du har hjärtproblem sedan tidigare, om du prompt måste ta håll dig då till så låga doser som möjligt dvs max 1st 50mg per 6-12h och tänk på att Klonazepam har flera dygns halveringstid och potentierar opioider även nästa dygn.

Var försiktig!