Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 8873
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Som sagt tidligere er det godt mulig at enkelte velger å reagere mot folk som ikke tar blikkontakt og smiler, men enkelte mennesker har en forhistorie elller et syndrom som gjør at de rett og slett ikke klarer dette. Det er ikke bare å skru av eller på en bryter, så er man plutselig A4.

Jeg synes det er frekt å påstå at problemet ligger hos offeret og ikke hos angriperne. Det blir det samme som å si at: Når noen går slik og slik kledd, ser slik eller slik ut eller har en slik "lyte", ja da ber de jo selv om å bli mobbet..
Vis hele sitatet...
At enkelte har ei forhistorie gir ikkje dei rett på særbehandling i samfunnet. Forståelse? Ja. Men butikkansatte kan jo åpenbart ikkje vite at du har ei forhistorie som gjer at du oppfatter det slik du gjer, der andre hadde oppfatta det som litt smått pinlig og gløymt det tjue minutt seinare.

Du er heller ikkje noko offer. Antakeleg har du misforstått heile situasjonen du omtaler, og det var på ingen måte retta mot deg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
At enkelte har ei forhistorie gir ikkje dei rett på særbehandling i samfunnet. Forståelse? Ja. Men butikkansatte kan jo åpenbart ikkje vite at du har ei forhistorie som gjer at du oppfatter det slik du gjer, der andre hadde oppfatta det som litt smått pinlig og gløymt det tjue minutt seinare.

Du er heller ikkje noko offer. Antakeleg har du misforstått heile situasjonen du omtaler, og det var på ingen måte retta mot deg.
Vis hele sitatet...
Jeg kan fortelle om en tidligere episode fra den samme butikken.

En av kassadamene prater med en kunde og med det samme jeg går forbi dem så bryter hun ut i latter og sier: Han har et problem! Kunden som hun snakker med svarer: Ja han er jo blitt tante!!

Er dette også noe jeg har missforstått? Prøvde de bare å være hyggelige da også??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg kan fortelle om en tidligere episode fra den samme butikken.

En av kassadamene prater med en kunde og med det samme jeg går forbi dem så bryter hun ut i latter og sier: Han har et problem! Kunden som hun snakker med svarer: Ja han er jo blitt tante!!

Er dette også noe jeg har missforstått? Prøvde de bare å være hyggelige da også??
Vis hele sitatet...
Kvifor er det problematisk at kunde og tilsett som kjenner kvarandre har ein samtale?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kvifor er det problematisk at kunde og tilsett som kjenner kvarandre har ein samtale?
Vis hele sitatet...
Fordi begge to så på meg da de uttalte disse frasene. Det var akkurat i det øyeblikket hun fikk øye på meg at hun brøt ut i latter. Og hvorfor har alle disse hendelsene skjedd bare i enkelte butikker med såkalte dyssosiale miljøer??

Kanskje er det du som tror litt for godt om folk og tror at ingenting de snakker om omhandler deg..
Sist endret av seriouslowitch; 15. desember 2018 kl. 18:15.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er det så ille kan du vel bare konfrontere kidsa?
Take no shit
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg kan fortelle om en tidligere episode fra den samme butikken.

En av kassadamene prater med en kunde og med det samme jeg går forbi dem så bryter hun ut i latter og sier: Han har et problem! Kunden som hun snakker med svarer: Ja han er jo blitt tante!!

Er dette også noe jeg har missforstått? Prøvde de bare å være hyggelige da også??
Vis hele sitatet...
Utifra hvordan du fremstår, så høres det som om du har passert to mennesker som har en samtale seg i mellom. En samtale som ikke angår deg. Men så selvopptatt som du fremstår, så har du antageligvis satt blikket ditt i disse personene av paranoide hensikter. De har bemerket seg at du kikker, og deretter instinktivt opprettet øyekontakt.

Du minner forøvrig om hovedpersonen fra Dostojevskij's "Opptegnelser fra et kjellerdyp". No pun intended. Jeg kjente meg igjen i mye av det selv. Det er mye lettere å gjøre noe med ens egen oppfatning, enn å skulle forandre på alle andre. Den følelsen du sitter på av moralsk overlegenhet er ikke réell, dessuten vil den forsvinne så fort du får en smule peace of mind. Det kan vel neppe være noe særlig å ha det sånn?
Over alt vil man alltid komme til å finne ufordragelige folk. Folk er forskjellig og folk oppfatter ting og tang forskjellig. Mye blir misforstått og mye er dårlig folkeskikk.

Er det noe som tvinger deg til å gå inn i denne butikken? Hvis det er din eneste mulighet til å handle så er jo det en kjip situasjon for deg, men nå er det nesten en butikk på hvert hjørne.

Prøv å gi litt f... i hva andre folk sier eller gjør og heller tenk mer på hvordan du vil være. Så lenge man er høflig og hyggelig så går det som regel greit i møte med fremmede. Rasshøl vil alltid finnes, dette er noe vi må lære å leve med og ikke la det ødelegge dagen vår.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Fordi begge to så på meg da de uttalte disse frasene. Det var akkurat i det øyeblikket hun fikk øye på meg at hun brøt ut i latter. Og hvorfor har alle disse hendelsene skjedd bare i enkelte butikker med såkalte dyssosiale miljøer??

Kanskje er det du som tror litt for godt om folk og tror at ingenting de snakker om omhandler deg..
Vis hele sitatet...
Dei såg på deg fordi du tilfeldigvis gjekk forbi... Det er svært få som bytter samtaletema for å snakke om tilfeldige personer som går forbi. Anta at dei snakka om noko heilt anna, og at du tilfeldig trakka inn i situasjonen.

Dyssosiale miljø er ein konstruksjon du har komt opp med.

Desto meir du forklarer framstår det som om problemet er di oppfatning av situasjoner, enn situasjonane. Det kan du få hjelp med av t.d. psykolog - men du må faktisk oppsøke hjelpa.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Utifra hvordan du fremstår, så høres det som om du har passert to mennesker som har en samtale seg i mellom. En samtale som ikke angår deg. Men så selvopptatt som du fremstår, så har du antageligvis satt blikket ditt i disse personene av paranoide hensikter. De har bemerket seg at du kikker, og deretter instinktivt opprettet øyekontakt.

Du minner forøvrig om hovedpersonen fra Dostojevskij's "Opptegnelser fra et kjellerdyp". No pun intended. Jeg kjente meg igjen i mye av det selv. Det er mye lettere å gjøre noe med ens egen oppfatning, enn å skulle forandre på alle andre. Den følelsen du sitter på av moralsk overlegenhet er ikke réell, dessuten vil den forsvinne så fort du får en smule peace of mind. Det kan vel neppe være noe særlig å ha det sånn?
Vis hele sitatet...
Ifølge psykiatrisk sakkyndige så finnes det ca. 5% psykopater blandt oss, og mange flere såkalte dritsekker, så hvorfor skulle ikke noen av disse også arbeide i butikker? Blir de kvitt en slik personlighet med det samme de ansettes?
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Som sagt tidligere er det godt mulig at enkelte velger å reagere mot folk som ikke tar blikkontakt og smiler, men enkelte mennesker har en forhistorie elller et syndrom som gjør at de rett og slett ikke klarer dette. Det er ikke bare å skru av eller på en bryter, så er man plutselig A4.

Jeg synes det er frekt å påstå at problemet ligger hos offeret og ikke hos angriperne. Det blir det samme som å si at: Når noen går slik og slik kledd, ser slik eller slik ut eller har en slik "lyte", ja da ber de jo selv om å bli mobbet..
Vis hele sitatet...
Du velger å være et offer, og du feiltolker konsekvent alle de personene i denne tråden som ønsker deg vel.

Hvis du ikke er problemet, er du i hvert fall en katalysator for det.

Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Ifølge psykiatrisk sakkyndige så finnes det ca. 5% psykopater blandt oss, og mange flere såkalte dritsekker, så hvorfor skulle ikke noen av disse også arbeide i butikker? Blir de kvitt en slik personlighet med det samme de ansettes?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så skråsikker på at det ikke er du som både er psykopat og drittsekk, egentlig?
Sist endret av Våtfisk; 16. desember 2018 kl. 06:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis dette gang på gang skjer imot deg, og de som "gjør dette" er en større gruppe med personer, så er det vel du som er fellesnevneren her og du som kanskje er blandt de minoritetsprosentene du slenger rundt deg?
Utrolig at denne tråden har utviklet seg til et eneste stort personangrep der jeg også er blitt deres syndebukk. Det blir jo håpløst å fortsette denne diskusjonen når den eneste responsen man får er en slik form for nedlatende kverulering rettet mot seg.

Jeg henviste i et av mine innlegg til to andre tråder i et annet forum der andre folk også opplever frekkheter fra butikkansatte, så det er helt utrolig at noen mener at slike ting bare skjer meg og ingen andre. Da er det jo dere og ikke meg det er noe galt med. Dere har blokkert tankegangen deres på at slikt ikke forekommer og prøver å bortforklare dette på alle mulige måter.

Vennligst ta til fornuft og søk litt rundt på nettet så vil dere finne utallige eksempler på at det jeg har opplevd ikke er enestående, men at det forekommer i stor utstrekning overalt.
Selvfølgelig er det kun alle andre som har skylda. Det sier seg jo selv da du er feilfri.
To andre tråder.. Dette er freak.no tråd nummer 307885. 3 av 307885 er 0,000974389%.. Med andre ord er det sjeldent, langt ifra noe som skjer ofte, iallefall langt ifra noe som skjer ofte nok med nok effekt til at noen gidder å klage over det..
Du har kanskje funnet enighet et par andre steder fordi du går inn og spør så vagt som "har noen møtt frekke butikkmedarbeidere?"

Folk svarer så, i god tro, at ja, det har de kanskje.
Forskjellen er at de har kanskje møtt på en litt snurt kassadame og tenkt at det passer med spørsmålet.
Du prøvde det samme her også, men folk hadde litt mer skepsis til det vage premisset ditt.

Derfor ble du spurt om å utfylle, og når du så begynner å fortelle historien om de to tenåringene som "lo deg opp i trynet" så høres det ut som en komplett feiltokning av en situasjon; gjort av en person med ekstremt korte sosiale antenner.

Hvis jeg går og spør "har du opplevd snoking før?" så vil de fleste svare "ja".
Men hvis det jeg egentlig spør om er "har du opplevd at russiske spiondroner kommer inn vinduet om natta og laster ned browserhistorien fra iPad'n din?" så blir svaret "nei, er du smågal?"
Det som skjer her i tråden tilsvarer det siste.
Sist endret av Neptunia; 16. desember 2018 kl. 09:07.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Utrolig at denne tråden har utviklet seg til et eneste stort personangrep der jeg også er blitt deres syndebukk. Det blir jo håpløst å fortsette denne diskusjonen når den eneste responsen man får er en slik form for nedlatende kverulering rettet mot seg.
Vis hele sitatet...
Dette innlegget stadfester på mange måter at du faktisk feiltolker situasjonane. For du feiltolkar tilbakemeldingene du har fått i tråden og. Det er ingen som gjer deg til syndebukk, og det er ingen som har komt med personangrep mot deg. Folk har forsøkt å forklare deg at du antakeleg feiltolkar sitausjonane - også feiltolker du det som eit angrep.

Å misforstå situasjoner er heilt legitimt. Eg gjer det sikkert sjølv - ofte. Men normal reaksjon på det er å rødme litt og tenke at det var jo pinleg, også gløyme det tre minutter seinare.
Har aldri i mitt liv opplevd det du sier du opplever. Tenkt meg GODT om og kan ikke huske og ha møtt på en eneste frekk butikkansatt, har møtt på de som ikke sier hei osv, but...who cares?

Har selv jobba på både Rema 1000 og Narvesen og frekke kunder, det er det faen meg nok av. "JEG SA SPRØSTEKT LØK PÅ BUNNEN, IKKE PÅ TOPPEN AV PØLSA!!!!! er et lite eksempel " Men det var jo min feil som glemte at han sa det mens det sto 15 stk i kø og jeg stressa så beklager du hyggelige mann med type 1 og 2 diabetes som burde bytte ut pølsa med en salat.... Tenkte jeg inni meg, men har aldri vert frekk mot en kunde.

Eller jo, en gang var jeg det, var en kunde som kom innom Narvesen HVER dag for å flørte med en jente som jobba der, han kom til og med bak disken og virket litt "truende", vel var det hun sa. Og når vi begge to var på jobb og han begynte og flørte, prøve å ta på hun så sa jeg rett ut at han ikke lenger er velkommen her om han skal oppføre seg sånn mot "de ansatte", og at han må forlate butikken. Ble en god del bråk og skriking, han ringte politiet fordi... Who knows, men de tok jo selvfølgelig vår side av saken. Var bare en normal ansatt, så hadde nok ingen rettigheter til å utestenge kunder, men det var den eneste gangen jeg har hevet stemmen til en kunde og blitt litt "rabalder" siden hu jenta ikke turte si ifra selv.


Men følte det var mer frekke kunder på Rema 1k enn på Narvesen. Folk som var sinte fordi prisen var høyere enn for 1 år siden, folk som gikk i spinn fordi jeg brukte litt lang tid i kassa når jeg var helt ny, en dame som faktisk sa til sønnen sin på 8-10 år ish at: "du må være flink på skolen, eller så må du også jobbe her som han", høyt sånn at jeg hørte det rett foran meg i kassa, og dette var deltidsjobb ved siden av skolen... Bare smilte tilbake... Så var det en dag jeg hadde morgenvakt, var sykt trøtt og hadde sovet rundt 3 timer den natten, så var det et eller annet en kunde skulle, men husker ikke nøyaktig hva, men det endte opp med at han sa: kan du ikke kvadratroten av *insert tall jeg ikke husker* så må du nok ta barneskolen på nytt, var bare å smile å si et eller annet hyggelig tilbake. Kunden har alltid rett :-) :-) :-) Og "kunden er vår øverste sjef" :-) :-) :-)

ALDRI en butikkjobb igjen, og det er pga kundene... Nekter å være "a human urinal" igjen... Det var jo selvfølgelig mange hyggelige kunder, spesielt på Narvesen siden det var en god del faste kunder som var innom hver dag for å tippe osv, de kunne man slå av en prat med. Men det var uansett deltid ved siden av skolen så, men jeg føler at alle burde være PÅTVUNGET å jobbe 1 mnd på en butikk så man lærer seg hvordan det er og være i andre enden av raseriet til en kunde fordi en vare ikke vil scannes osv. Tipper 90% av kundene ville oppført seg bedre mot de ansatte i etterkant

Leste ikke særlig mye av tråden før jeg skrev innlegget, men utifra hva jeg har lest så virker det som det er du som oppfatter ting på en helt annen måte enn det egentlig er. Virker litt paranoid? Får samtaler som ikke omhandler deg til å omhandle deg? Kanskje alt egentlig bare er oppi hode ditt?

Ta og film det neste gang, så sladder du ansiktene til de ansatte, legger det ut på YouTube så legger du inn lenken her. Da kan vi se hva du snakker om, om de faktisk er frekke mot deg eller ikke, det er nok dessverre den eneste måten noen her blir å tro på deg...
Sist endret av hvagjordo; 16. desember 2018 kl. 12:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
TS : Er ikke i tvil om at du selv oppfatter situasjonene i butikken slik som du beskriver.

Antar at eksemplene på frekk oppførsel som du gir, hører til de du selv oppfatter som de verste.

Som flere andre her i tråden har vært inne på, mer eller mindre skånsomt :

Har du en asberger/autisme diagnose?

Hvis dette er tilfelle bør du virkelig vurdere om det er diagnosen som spiller deg et puss, og at du lett KAN misforstå sosiale situasjoner.

Dessverre har ikke random personer som du treffer på din vei kjennskap til verken din situasjon, eller om du måtte ha en væremåte som gjør at du skiller deg ut.

Gir du f.eks ikke blikkontakt, eller ikke hilser vil dette av mange oppfattes som uhøflig/ muffens, og de vil ofte reagere tilsvarende.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Jo men likevel, makan til frekkhet. Og dette skjer i 2018?

Nei ts, virker som du kanskje har gått litt vel mye i detaljene her og overanalysert det hele. Jeg har aldri bevitnet eller opplevd noe av dette. Noen unntak må kanskje være om det kommer en såkalt kjenning inn i butikken der de ansatte kanskje må svare med en strengere tone, eller at denne kunden gjør noe absurd som det ikke går an å ikke smile for hos de ansatte.

Så hva skjer når han handler noen varer i en butikk? Skal du ha pose? Vil du ha med kvitteringen? Det er vel nær 100% av min dialog med de ansatte i en vanlig matbutikk.
Vis hele sitatet...
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Har ikke lest hele tråden, men jeg er enig med TS. Har selv opplevd å stå i kasse som eneste kunde mens den ansatte skulle gjøre seg ferdig med å fylle på varer. Det ville aldri ha skjedd da jeg jobbet i butikk.

Dessuten er det alltid den ansatte som skal si hei først. Ofte sierr ingen hei til meg når jeg står i kassa selv om jeg låser blikket på den ansatte og er klar til å respondere.



Spørre høflig å få lov til å kjøpe varer i butikkens åpningstid? Hadde heller valgt en ny butikk
Vis hele sitatet...
Har jobbet i matbutikk i snart 10 år og vi tar aldri vekk brød eller frukt før stengetid. Det av frukt som skal inn på kjøla legger vi bare på en tralle som står ute i butikken fram til butikken stenger.
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Utrolig at denne tråden har utviklet seg til et eneste stort personangrep der jeg også er blitt deres syndebukk. Det blir jo håpløst å fortsette denne diskusjonen når den eneste responsen man får er en slik form for nedlatende kverulering rettet mot seg.

Jeg henviste i et av mine innlegg til to andre tråder i et annet forum der andre folk også opplever frekkheter fra butikkansatte, så det er helt utrolig at noen mener at slike ting bare skjer meg og ingen andre. Da er det jo dere og ikke meg det er noe galt med. Dere har blokkert tankegangen deres på at slikt ikke forekommer og prøver å bortforklare dette på alle mulige måter.

Vennligst ta til fornuft og søk litt rundt på nettet så vil dere finne utallige eksempler på at det jeg har opplevd ikke er enestående, men at det forekommer i stor utstrekning overalt.
Vis hele sitatet...
Du feiltolker situasjonen igjen. Du har mobilisert massevis av mennesker som ønsker å hjelpe deg, og det eneste du gir tilbake er anklager om at vi er dårlige mennesker som er ute etter å angripe deg.
Det høres ikke rett og rimelig ut.

Så nevner du at det ikke er noen vits å fortsette "diskusjonen", men reelt sett er det ingen diskusjon fordi du faktisk ikke er interessert i å ta andre synspunkter enn dine egne på alvor.

Da er jeg for så vidt helt enig med deg, med at hele denne seansen er helt menigsløs.
Kanskje du kan forsøke å anta et perspektiv utenfor deg selv? Prøve å sette seg inn i andre menneskers perspektiv?

Kanskje du også burde vurdere å ta kontakt med helsepersonell hvis disse "situasjonene" går så drastisk innpå deg over lang tid.


Lykke til!
Først skriver TS at det er vedkommende selv som blir plaget:

Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg har opplevd en rekke ubehagelige episoder der yngre butikkansatte har oppført seg på en frekk måte. Enkelte butikker er verre enn andre og blir de først en sammensveiset gjeng med ungdommer, så blir vel også terskelen for å være litt "drittsekk" også mye lavere..

Er det noen her som har tilsvarende erfaringer?
Vis hele sitatet...
Så skriver vedkommende:

Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg tenker ikke på overdreven høflighet, men på direkte frekkhet og latterliggjøring av folk som av en eller annen grunn ikke er helt A4, som f.eks Aspergere eller andre som skiller seg litt ut. Dvs folk som vanligvis blir plaget og latterliggjort slipper ikke unna dette i disse butikkene heller.
Vis hele sitatet...
Er det da slik å forstå, TS, at du har asperger og at du mener at butikkansatte gjør narr av deg for det?
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Først skriver TS at det er vedkommende selv som blir plaget:



Så skriver vedkommende:



Er det da slik å forstå, TS, at du har asperger og at du mener at butikkansatte gjør narr av deg for det?
Vis hele sitatet...
Fra min side har det ingen hensikt å fortsett denne diskusjonen, i butikkene har jeg blitt utsatt for frekkheter og her på forumet blir jeg sykeliggjort med påstander om at jeg lider av paranoia og vrangforestillinger og burde oppsøke psykolog.

Og når man hele tiden blir utsatt for slike personangrep fra lekfolk uten et snev av kompetanse innen psykologi eller andre helsefag, så blir det hele bare vanvittig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det hele blir bare helt tragikomisk..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Fra min side har det ingen hensikt å fortsett denne diskusjonen, i butikkene har jeg blitt utsatt for frekkheter og her på forumet blir jeg sykeliggjort med påstander om at jeg lider av paranoia og vrangforestillinger og burde oppsøke psykolog.

Og når man hele tiden blir utsatt for slike personangrep fra lekfolk uten et snev av kompetanse innen psykologi eller andre helsefag, så blir det hele bare vanvittig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det hele blir bare helt tragikomisk..
Vis hele sitatet...
Du er klar over at du no ikler deg offerrolla? Folk har stilt spørsmålet til deg, og du har kategorisk svart med å tolke det i verste meining. Det er ingenting galt i å misforstå situasjoner, og det kan godt tenkast at det er plagsomt i kvardagen å misforstå situasjoner slik du gir inntrykk av etter å ha lest gjennom denne tråden - men då er ikkje løysinga å ignorere det, men å sjå kva du kan gjere for å minske problemet. Del av det er å stille spørsmål ved om det kanskje er du, og ikkje alle andre.

Du oppførte deg på samme måte i ein tråd om ADD/ADHD for ei stund tilbake - du tok all kritikk personleg, og tydde til stråmenn og personangrep for å forsvare den posisjonen du hadde internalisert. Det er eit ekstremt dårleg utgangspunkt for diskusjoner.

Eit godt tips er at når du står til navlen i drit er det lurt å slutte å grave.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du er klar over at du no ikler deg offerrolla? Folk har stilt spørsmålet til deg, og du har kategorisk svart med å tolke det i verste meining. Det er ingenting galt i å misforstå situasjoner, og det kan godt tenkast at det er plagsomt i kvardagen å misforstå situasjoner slik du gir inntrykk av etter å ha lest gjennom denne tråden - men då er ikkje løysinga å ignorere det, men å sjå kva du kan gjere for å minske problemet. Del av det er å stille spørsmål ved om det kanskje er du, og ikkje alle andre.

Du oppførte deg på samme måte i ein tråd om ADD/ADHD for ei stund tilbake - du tok all kritikk personleg, og tydde til stråmenn og personangrep for å forsvare den posisjonen du hadde internalisert. Det er eit ekstremt dårleg utgangspunkt for diskusjoner.

Eit godt tips er at når du står til navlen i drit er det lurt å slutte å grave.
Vis hele sitatet...
Det du skriver blir ikke mer riktig selv om du gjentar deg selv utallige ganger...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Det du skriver blir ikke mer riktig selv om du gjentar deg selv utallige ganger...
Vis hele sitatet...
Om du les det som blir skreve, så vil du sjå at folk kjem med argumentasjon. Den ignorerer du - og du kaller all kritikk personangrep. Om du les, vil du tilsvarande sjå at eg har utdjupa argumentasjonen innlegg for innlegg, i håp om at du kanskje kunne finne på å svare på argumentasjonen. For er åpen for at eg kan ta feil, men du gidd ikkje ein gong svare på kritikken du får; du overser den.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Om du les det som blir skreve, så vil du sjå at folk kjem med argumentasjon. Den ignorerer du - og du kaller all kritikk personangrep. Om du les, vil du tilsvarande sjå at eg har utdjupa argumentasjonen innlegg for innlegg, i håp om at du kanskje kunne finne på å svare på argumentasjonen. For er åpen for at eg kan ta feil, men du gidd ikkje ein gong svare på kritikken du får; du overser den.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd å forklare ved å tilføre nye tilfeller om hva jeg har opplevd. men du avviser alt som om det er noen andre enn meg de snakker om. Omtrent som om du var tilstede og observerte det hele.

Jeg er faktisk en meget velsituert og oppegående person med topp karakterer fra videregående utdanning og jeg vil derfor ha meg frabedt nedlatende komentarer fra folk som kun er ute etter å forsmå og sykeliggjøre andre mennesker. Det sier faktisk mer om deg selv enn dem du forsøker å undertrykke..
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Jeg er faktisk en meget velsituert og oppegående person med topp karakterer fra videregående utdanning og jeg vil derfor ha meg frabedt nedlatende komentarer fra folk som kun er ute etter å forsmå og sykeliggjøre andre mennesker.
Vis hele sitatet...
Da er du sikkert oppegående nok til å forstå hvorfor jeg dessverre må stenge tråden også.