Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1820
Hei freaks lirte litt på om noen kunne forklare meg hva som er problemet? I dag fikk jeg en laderkabel jeg bestilte fea wish og når jeg setter den i tlf så går det noen sekunder før det popper opp en beskjed på skjermen det står dette inholdet støttes kanskje ikke og da lurer jeg på hva som ikke støltes er det en mulighet for at tlf tror den er konlet til pc eller lingnende


Hilsen fortvilet ungdomm med lite strømm 😕
Tips: Når du vil ha teknisk hjelp, så er det essensielt at du forteller hva slags utstyr du har problemer med. Hva slags telefon har du? Det er også lurt å gjengi eventuelle feilmeldinger i sin helhet. Ikke skriv det om for å få det til å passe inn i en setning. En link til laderen du har kjøpt er heller ikke dumt å legge ved.
Har nok kjøpt en lader som ikke er kompatibel med telefonen din og/eller dårlig produsert. Ville ikke kjøpt elektronikk og slikt fra wish, er vel best å holde seg til klær og slikt. Du får jo diverse nye laderkabler til under 200 på Clas Ohlson.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Tips: Når du vil ha teknisk hjelp, så er det essensielt at du forteller hva slags utstyr du har problemer med. Hva slags telefon har du? Det er også lurt å gjengi eventuelle feilmeldinger i sin helhet. Ikke skriv det om for å få det til å passe inn i en setning. En link til laderen du har kjøpt er heller ikke dumt å legge ved.
Vis hele sitatet...
Det er en iphone og på feilmeldinga jeg fikk sto det ikke mer en dette inholdet støttes kanskje ikke. Som er veldi rart ? Det er en iphone foresten
Ja det er litt rart. Sikker på at det ikke var «Tilbehøret støttes kanskje ikke»?

Hvis du får en «Tilbehøret støttes kanskje ikke»-varselmelding
Hvis iPhone, iPad eller iPod touch ikke lades
Ja jeg er sikke det skjedde hver fang jeg tok den in og ut jeg har aldri vert borti noe lingnende
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Var det ikke en greie på NRK eller noe om billige ladere fra Kina med spyware i seg?
Hæ? Ååååå faen håper ikke det men du prøver sikkert bare og kødde med meg ��
Sannsynligvis mangler den MFI chippen og telefonen nekter da den å fungere
Kan også være kabelbrudd slik at den ikke gjenkjenner hva som kobles i.