Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 851
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vises dette medikamentet som benzo på urinprøver? Har forstått det er et benzo men noen sider skriver det er et RC-preparat, og slik jeg forstår det skal ikke disse "designerbenzoene" EGENTLIG vises på prøver - med mindre de sendes til screening?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vil slå ut som benzo, men ikke hva slags benzo.
La oss si dette benzopreparatet ikke vises på en standard prøve. Vil ikke metabolittene slå ut? Dette er jo vanlig med en del benzo-preparater. Og når de ser oxasepam foreksempel i prøven, da er du like langt.
(Vet ikke hva metabolittene av dette preparatet nøyaktig er. Men bare som et eksempel)
Anonym bruker
"Farlig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, blir mest sannsynlig gi utslag på Alprazolam (Xanax).
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså flualprazolam er alprazolam (Xanor) med en ekstra fluorgruppe. Den vil fortsatt slå ut som alprazolam.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet det vil slå ut på benzo ved en vanlig prøve, men legen(e) kan ikke se hvilket virkestoff det er spor av med mindre prøven sendes til screening..
Får bare Apodorm fra fastlegen så må holde meg unna alt i 6 mnd slik at jeg får lov å kjøre opp til bil igjen..
Bruker fremdeles litt brus men har lite igjen så jeg får bare stå i det. Men må faktisk bare avlegge prøve 2 ganger i mnd så kan jo lett lure systemet likevel, og ja; jeg vet jeg bare lurer meg selv men dette er min siste tid med litt sprell før det er total skjerpings!����
Ble brukt illegalt i begynnelsen, før det ble forbudt. Man kjøpte det da som erstatning for rohypnol.
Uansett slår ut på på benzo

Men seriøst, skal du kjøre bil igjen, gjør det riktig.
Enn om, gjelder ofte slike som oss.
Sist endret av slitenRealist; 16. november 2022 kl. 08:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.