Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1064
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

I går kveld tok jeg amfetamin for første gang på lenge. Jeg tok et halvt gram med helt grei marsipanpepper. Nå har jeg ikke sovet noe i natt på grunn av det her så jeg kjøpte meg litt heroin som det er lenge siden jeg har hatt. Tenkte dette kunne roe meg ned litt, og i tillegg hjelpe på de store pupillene da jeg skal være rundt folk. Tok en stripe som var litt stor, kanskje 160mg. Men dette pleier å gå helt fint med normal gateheroin, når jeg drev mer med heroin pleide jeg å skyte omtrent slike mengder.

Uansett, jeg fikk ikke en veldig sterk eufori, jeg ble mer svimmel og veldig kvalm. Har spydd meg svett og anpusten helt siden den stripen og sjangler når jeg går. Rommet puster og bølger ganske mye også når jeg zooner ut litt.

Det jeg lurer på er om det er noen som kan mene at dette er fentanyl, og isåfall hvorfor?
Ring 113 dersom det blir værre...
Du har en mild/moderat forgiftning, kan bli værre. Ring og få deg et liv.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe unormal effekt av heroin dette? Du er bare ganske stein
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du ikke tar heroin regelmessig lengre må du huske på at du har mindre toleranse og det kan være den heroinen du fikk var veldig rein