Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 23906
Hei!
Etter å ha ha fått dette på resept fant jeg ut at dette er gode greier. Har veldig bra viljestyrke så jeg har klart å holde meg til 5-10 mg kanskje hver andre uke for boosten.
Nå kunne jeg gjerne tenke meg å få kjøpt noen fler, men jeg finner det ikke noen steder. Kun på darkweb utenlands, og jeg gidder ikke risikere at ting blir stoppet i tollen. Og det er også helt uaktuelt å kjøpe dette på gata.
Noen som vil peke meg i riktig retning? Er 10 til 20mg som er aktuelt.
Evnt noe som fungerer på samme måte?
Sist endret av 4real; 30. januar 2018 kl. 22:33. Grunn: Skrivefeil
Oxy kan være vanskelig å få tak i, du skal ha jævlig flaks for at noen på gata har det.
Hvis du ikke kjenner noen er dark web veien å gå.

Det finnes jo diverse andre opiat produkter, men de fleste(morfin etc) gir ikke samme eufori som oxy.
Trådstarter
2 2
Takk for svar. Finner ingen norske som har akkurat nå. Dukker noen ganger opp 80mg, men det er helt uaktuelt. Bare å vente til det dukker opp da?
Noen som vet noe om pris?
Pris på Oxy er veldig dyrt i forhold til andre piller.
Selv har jeg kjøpt 120mg oxy og ordnet ønsket dose ved bruk av mg-vekt.
Du kan enten vente til det dukker opp noen norske eller kjøpe av en fra utlandet.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En norsk selger har oxy inne nå, men han har sluttet å selge på marked. Du finner mailadresse på listen over norske vendors på Reddit. Husk at du må ha en konto hos protonmail og kryptere sensitiv info med PGP
Sitat av 4real Vis innlegg
Dukker noen ganger opp 80mg, men det er helt uaktuelt.
Vis hele sitatet...
uaktuelt? why? vist det er 80mg så er det nok oxycontin (depot) men du kan bare skrape av skallet å knuse pillen til så fint pulver du klarer. Etter det så deler du opp pulveret i 8 like porsjoner så har du ca 10mg per porsjon.

Pakkes inn i tomme kapsler eller papir før servering :P

Edit: Eller mener du at det er uaktuelt å handle fra gata?
Sist endret av Alge; 31. januar 2018 kl. 01:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke at folk tror at Oxy er "gode greier". Man ødelegger på sikt alt for seg selv og de pårørende. Å gå inn i dette slaveriet med åpne øyne, er etter min mening evneveikt. Virkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke at folk tror at Oxy er "gode greier". Man ødelegger på sikt alt for seg selv og de pårørende. Å gå inn i dette slaveriet med åpne øyne, er etter min mening evneveikt. Virkelig.
Vis hele sitatet...
Når folk sier det er gode greier snakker de om rusen generelt og ikke kosekvensene ved langtid misbruk. Jeg synes oxy er faarlig digg men tar det fortsatt noen ganger i blant
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du burde ha ekstreme smerter for og få dette hos lege, da det brukes mest i palliativ behandling og hos kreftpasienter. Anbefaler ikke og ta veien uten lege, går fort på smell da!
▼ ... over en uke senere ... ▼
så 20mg hos norsk vendor idag, får selv skrevet ut disse av legen, de er virkelig gode greier
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått utrolig mye mas og atter mas fra noen av kompisene mine etter at jeg har rundt 300 stk Oxycontin 30mg til overs etter en ulykke i vinter. Er det virkelig sånn at disse har en relativt høy verdi ute på gata.? Forøvrig stod jeg på 120mg morgen og kveld i noen måneder og jeg følte hverken eufori,utpreget rus og ei heller noen annen form for at detta er flotte greier. Så er det virkelig et marked for denne typen Legemiddel uten for resept systemet eller kan det være at kompisene ønsker å bruke dem selv.?
Jeg kommer uansett ikke til å ta på meg ansvaret for at noen kan misbruke disse tablettene,så vidre salg eller utdeling av gotteposer til venner kommer ikke på tale. Så det er vel mest om dette har den verdi på gata som jeg har blitt fortalt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått utrolig mye mas og atter mas fra noen av kompisene mine etter at jeg har rundt 300 stk Oxycontin 30mg til overs etter en ulykke i vinter. Er det virkelig sånn at disse har en relativt høy verdi ute på gata.? Forøvrig stod jeg på 120mg morgen og kveld i noen måneder og jeg følte hverken eufori,utpreget rus og ei heller noen annen form for at detta er flotte greier. Så er det virkelig et marked for denne typen Legemiddel uten for resept systemet eller kan det være at kompisene ønsker å bruke dem selv.?
Jeg kommer uansett ikke til å ta på meg ansvaret for at noen kan misbruke disse tablettene,så vidre salg eller utdeling av gotteposer til venner kommer ikke på tale. Så det er vel mest om dette har den verdi på gata som jeg har blitt fortalt?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde gitt i bøtter å spann for 300 stk 30mg. Jeg hadde aldri turt å solgt det til noen though, oxy er farlig i gale hender, og jeg ville aldri hatt et dødsfall på samvittigheten. Hvis du skal selge de, så selg de til noen som vet hva de driver med ellers kan det ende opp katastrofalt.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ingen som selger oxy på gata, da må du kjenne noen som har.
Sliter litt med det samme selv, kjenner mange som selger benzo, men diverse opioider er det verre med. Jeg ville gått for darkweb. Blir den tatt er det ikke verre enn at du må kjøpe en ny eller at du får gratis reship.

Oxy er grisedyrt selv fra utenlandske vendorer.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så disse 300 stk Oxycontin 30mg som jeg har gitt 661 kr per pakke a 98 stk på apoteket. De har da utvilsomt en del verdi på gata. Vel da vet jeg hvorfor jeg plutselig ble voldsomt så populær å være med.
Har vel også funnet ut at dette er relativt heftige greier om ikke brukt som tiltenkt. Og som tidligere nevnt, så har ikke jeg samvittighet til å føle på det ansvaret som kan bli følgende om noen skulle ta kvelden for en midlertidig suksess i tykkelsen på lommeboka mi.
Takker for svar som har gjort meg mere opplyst om hva jeg egentlig har hatt liggende åpenlyst og fritt tilgjengelig i huset for de som måtte ha ønsket å forsyne seg selv og sannsynligvis
uten at jeg hadde oppdaget det på en rimelig god stund. Det blir det ihvertfall slutt på nå.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du må regne med du kunne fått 15-30k for det, i en eller to handler, men du er absolutt på riktig spor nå. Enten kast pillene eller gjem de godt bort.

Du har rus i flere år der om du bare misbruker de en skjelden gang. Husk at det sikkert er depot, så om du ikke kjente rus før, men knuser en pille nå, så kan det være du får like god form som på heroin.
Tror prisen ligger på rundt 200,- per tablett på 60 mg. Så tabletter på 30 mg burde fint ha gitt deg rundt 50,- per stk.
Noe som jo blir hele 15.000,- for disse 300 du har.
▼ ... over en måned senere ... ▼
80mg piller skal da vel ikke være noe problem om du virkelig er interessert i oxy.
Bare se på det som et pulver med opiat du kjøper. Hvis en 80mg tablett veier 200-300 mg (?).
I såfall så er det i overkant av 20% rent pulver.
Skal ikke være noe vanskeligere å dosere enn det, bare behandle en tablett som en batch med opiater som er nok til flere doser. Er sånn jeg ser på det.
Sist endret av Deagleflyndre; 18. august 2018 kl. 00:19. Grunn: avsnitt
▼ ... flere år senere ... ▼
Høres ut som dere har greie på dette. Er ute etter å få kjøpt oxycodon selv, men har ingen erfaring om hvordan man får tak i sånt. Noen som kan gi en liten veiledning på hvor man får kjøpt dette?
Sitat av Trycj2 Vis innlegg
Høres ut som dere har greie på dette. Er ute etter å få kjøpt oxycodon selv, men har ingen erfaring om hvordan man får tak i sånt. Noen som kan gi en liten veiledning på hvor man får kjøpt dette?
Vis hele sitatet...
DNM, men hold deg unna M30 (blåe) dem er fentanyl.
Anonym bruker
"Nervøs Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Trycj2 Vis innlegg
Høres ut som dere har greie på dette. Er ute etter å få kjøpt oxycodon selv, men har ingen erfaring om hvordan man får tak i sånt. Noen som kan gi en liten veiledning på hvor man får kjøpt dette?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal bestille noe som helst fra dw så oppfordrer jeg deg til å kjøpe testkits uansett hvilke tilbakemeldinger du finner. Du kjøper narkotika fra fremmede på nettet som du aldri vil kunne spore opp, fentanyl er drittskummelt.
Sitat av Trycj2 Vis innlegg
Høres ut som dere har greie på dette. Er ute etter å få kjøpt oxycodon selv, men har ingen erfaring om hvordan man får tak i sånt. Noen som kan gi en liten veiledning på hvor man får kjøpt dette?
Vis hele sitatet...

Ingen som kommer til og svare på det spørsmålet der.. Laget deg bruker pga abstinenser?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man skaffer seg legetimer hos privat pratiserende leger! Dem har ikke tilgang til offentlig journal. Da kan du lyve på deg det meste! Ei vennine av meg er ekspert på området! Hu tok med med til en lege på barcode, og vipps, så hadde vi 2 pakker med 30mg oxycodone
Sitat av 4real Vis innlegg
Evnt noe som fungerer på samme måte?
Vis hele sitatet...
Du vet at det er opiater du leker med nå eller? Skal du bare teste allt av opiater da, for å finne det som ligner mest?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man skaffer seg legetimer hos privat pratiserende leger! Dem har ikke tilgang til offentlig journal. Da kan du lyve på deg det meste! Ei vennine av meg er ekspert på området! Hu tok med med til en lege på barcode, og vipps, så hadde vi 2 pakker med 30mg oxycodone
Vis hele sitatet...
TAKK for tipset!!!!!
Derfor det er så dyrt med privatlege jasså
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man skaffer seg legetimer hos privat pratiserende leger! Dem har ikke tilgang til offentlig journal. Da kan du lyve på deg det meste! Ei vennine av meg er ekspert på området! Hu tok med med til en lege på barcode, og vipps, så hadde vi 2 pakker med 30mg oxycodone
Vis hele sitatet...
Har de vel for å skrive ut legemidler så må ha kontakt med reseptformidleren, og du skal da sjekke for interaksjoner opp mot eventuelle andre legemidler du står på. Og ikke minst hva du allerede har.

Ganske strenge straffer hvis du ikke gjør dette.

Eneste måten er faktisk papirresept, men hvis du kommer med det på noe sterkere enn paracet så vil nok apoteket stille spørsmål, noe de egentlig skal gjøre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man skaffer seg legetimer hos privat pratiserende leger! Dem har ikke tilgang til offentlig journal. Da kan du lyve på deg det meste! Ei vennine av meg er ekspert på området! Hu tok med med til en lege på barcode, og vipps, så hadde vi 2 pakker med 30mg oxycodone
Vis hele sitatet...
Hvor lenge siden er det a? Legene er jo pliktige til og se hva du går på av medisiner vel? Eller så virker jo detta som en skikkelig smutthøl
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Hvor lenge siden er det a? Legene er jo pliktige til og se hva du går på av medisiner vel? Eller så virker jo detta som en skikkelig smutthøl
Vis hele sitatet...
i fjord eller forifjord