Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7017
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ts du trenger ikke power point og lisens, bruk feks google slides eller google open source power point alternative.
Det er jo ikke lisensen som er problemet ditt, det er grunnideen din. Balansert informasjon er fint det. Skremsel virker dårlig. Likevel tror jeg ikke det er mange foreldre, eller ansvarlige på en ungdomsskole som ønsker at en narkoman skal få taletid og prate om hvordan elevene skal sette en sprøyte heroin på tryggest mulig vis.

Om du nyktrer opp så kan du forsøke å snakke og lage et opplegg rundt veien ut av rushelvete. Slik jeg leser tråden din så er det vel akkurat nå kanskje litt mer "hvordan komme inn i rushelvete på en tryggest mulig måte".
Vis hele sitatet...
Greia er at jeg mangler konkurrenter, neida :P
Nei altså det er jo sikkert ikke godt å si enda, det er vel en handling i prosess eller hva det heter.
Skoler ansetter ikke en tilfeldig narkis/eks-narkis til å holde foredrag. Dessuten vet man, fordi det finnes masse forskning på dette området, at slike foredrag ikke minker sjansen for rusmisbruk blant kidsa.
Kjør på. Legg ut et innlegg på Facebook siden "undervisningsopplegg". Der har du 70 000 lærere som sikkert har tips, og kan sette deg i kontakt med skoler.
Sist endret av vestlandslefse; 5. desember 2021 kl. 04:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av carttown Vis innlegg
Greia er at jeg mangler konkurrenter, neida :P
Nei altså det er jo sikkert ikke godt å si enda, det er vel en handling i prosess eller hva det heter.
Vis hele sitatet...
Det er ikke "ikke godt å si enda", det er uaktuelt. Men du er så besatt på at dette er en god ide at jeg foreslår at du begynner å sende eposter til skoler, så kan du holde oss oppdatert på responsene du får
Du skjønner selv at det ikke er verken forsvarlig eller moralsk riktig at du skal stå der å holde foredrag bare fordi du ikke er rusa akkurat da, eller at(du tror) det ikke syntes på øynene dine? Da spiller det ingen rolle om du forsøker å forebygge aldri så mye. Du må hjelpe deg selv først. Det er så spikra, bankers, ferdig(da), oppe og vedtatt du kan få det. Det kommer ALDRI til å gå igjennom, noe de fleste andre som også leser her er innforstått med. Kom tilbake når du har updates på de 4-5 skolene du kan nå siden du ikke har lappen og ikke gidder tog. Blir litt meningsløst å fantasere for mye om noe som ikke kommer til, eller burde skje før man har holdt seg i skinnet i lang tid.