Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2083
God kveld freaks. Kan jeg legge meg?

Tok 500mg tramadol men det var depottabletter så de virket jo ikke til formålet.

Knuste 100mg og snortet den.

Knuste derretter 400mg og drakk dette.

Sitter her nå og lurer på om det er trygt å sove?

Er fremdeles ganske rusa btw
Sist endret av TheBlackLodge; 2. desember 2021 kl. 02:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville vært forsiktig, sitt i hvertfall oppreist eller ligg på siden hvis du skal sove. Kommer også litt ann på om du har toleranse på det eller ikke, men 500 mg er nok ikke livs farlig. bare ta forhåndsregler som f.eks det jeg skreiv ovenfor.
Sitat av Pillepalle Vis innlegg
Jeg ville vært forsiktig, sitt i hvertfall oppreist eller ligg på siden hvis du skal sove. Kommer også litt ann på om du har toleranse på det eller ikke, men 500 mg er nok ikke livs farlig. bare ta forhåndsregler som f.eks det jeg skreiv ovenfor.
Vis hele sitatet...
1g tilsammen, ikke 500mg. Men hvordan vil det å sette seg oppresist hjelpe?

Det føles forresten ut som depottablettene kicker inn fortsatt, er mer rusa nå enn 2 timer etter jeg drakk de knuste depottablettene.
Sist endret av TheBlackLodge; 2. desember 2021 kl. 02:58.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du klar over at alt over 400 mg vil øke sjansen for et krampenafall kraftig? Hadde vært svært bekymret om jeg var deg.
Hvordan har det gått TheBlackLodge ? Håper at det gikk greit
Det tar bare 3 timer før depot tablettene funker! Meget utrolig dum høy dose. Fikk du krampe anfall gjennom natten eller gikk det bra?
Sitat av TheBlackLodge Vis innlegg
God kveld freaks. Kan jeg legge meg?

Tok 500mg tramadol men det var depottabletter så de virket jo ikke til formålet.

Knuste 100mg og snortet den.

Knuste derretter 400mg og drakk dette.

Sitter her nå og lurer på om det er trygt å sove?

Er fremdeles ganske rusa btw
Vis hele sitatet...
1000mg er ikke dødelige dosen, men sjansen for seratonin syndrom og kramper er der.

Jeg tok 2600mg en gang etter jeg fikk en pakke med 50x100mg etter operasjon, jeg overlevde. I følge et Google søk er LD50 10.000mg.
Sist endret av BenzoKnekk; 2. desember 2021 kl. 12:52.
Kanke så mye om tramadol men det var en periode jeg trøkka i meg rundt 1g daglig. Men da tok jeg og typ 20mg rivotril daglig og. Det minsker vel sjansen for kramper ganske kraftig?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Kanke så mye om tramadol men det var en periode jeg trøkka i meg rundt 1g daglig. Men da tok jeg og typ 20mg rivotril daglig og. Det minsker vel sjansen for kramper ganske kraftig?
Vis hele sitatet...
Sikkert, men da ØKER vell sjansen for overdose ganske kraftig? Benzo dobbler jo nesten effekten av opiater.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Sikkert, men da ØKER vell sjansen for overdose ganske kraftig? Benzo dobbler jo nesten effekten av opiater.
Vis hele sitatet...
Stor mann, stor toleranse. Lar nå
Bra du koser deg med gode gamle onkel opiates iblant men chill litt fremover med doser over 400mg tram mtp krampeanfall, det er så syykt not smud as. Hadde heller prøvd meg på litt oxy da
Ts har ikke vært aktiv på snart et døgn, håper han gir lyd fra seg snart..
Håpa Ts gir lyd i fra seg snart
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@TheBlackLodge

Send melding
Brukerliste

Siste aktivitet: 10 timer siden
Enten trolla eller glemt hele posten..

Trmadol smaker såpass sterkt kjemisk at jeg har vanskelig for og tro noen snorter det, ivertfall ikke løser det opp i vann og drikker det.
Sist endret av Sæd; 4. desember 2021 kl. 10:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.