Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 937
Det har seg slik at jeg brøyt meg inn i en butikk, jeg og en kompis var der inne i, tja si 5 minutter, fløy rundt omkring, men det var ikke noe alarm. Men etter de 5 minuttene så plutselig, mens begge stod ved vinduet der vi kom inn, gikk alarmen... Kan de være at alarmen hadde vært stillegående i 5 minutter før den da lagde lyd?
Fullt mulig ja... Er ofte slike stille alarmer i butikker... Man må alltid se etter PIR-detektorer får man går inn i et lokale/område...
Tazzadar2's Avatar
Trådstarter
39 0
Takk takk, men hva er PIR-Detektorer? sånne i taket?
Hmm, glemte jo seff å skrive d men jeg sjekka i taket, var ingenting der, og på gulvet er det fullt av kasser og klær så det er vel lite sannsynlig med no gulvsensorer.
Men men, det gikk bra uansett, alarmen var sikkert ikke koblet til sentralen, dro forbi dagen etter og vinduet var ikke lukka igjen, og alt lå på gulvet sånn som det var... Det var på kristi himmelfartsdag da, kan politiet/securitas ha hatt fri?:S
Sist endret av Tazzadar2; 29. mai 2006 kl. 19:01.
Politiet hatt fri? Det må være det dummeste jeg har hørt i dag.
Sikker på at det ikke var "en sånn der i taket" som dere har oversett? Og mens dere løpte i 5 min der uten å komme i sonen til denne "sånn i taket" ? Og så etter 5 min kom dere sånn plutselig i området til denne oversette "sånn i taket" ? Nå vet jo ikke jeg om butikken er stor eller ikke. men bare en tanke jeg gjorde meg når jeg leste det!

De kan stå på de merkeligste plasser vettu! Husker på GK, når vi var på en butikk å bøffa mat å rusbrus, så blei d oppdaga det at det blei tatt en del smågodt å mat å sånn, butikken hadde ikke da cam! Men så etter en liten stund satte de opp et kamera, men ikke over der varene blei stjelt, men over "hjørnet" hvor de solgte bleier å slikt faktisk :P