Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 951
Hei, har en kunde som jeg prøver å overføre epost for.
De har gått over til å bruke IMAP hos telenor i steden for POP, så derfor er ikke den gamle eposten syncet..

Når jeg prøver å impotere de gamle epostene og mappene, vises alle mapper under "Personlig mapper", men når jeg velger å fullføre importen og lar det gå sin gang får jeg svært få mapper og veldig få epost, og ikke nok med det, enkelte mapper får epost, men når jeg går inn i disse mappene så forsvinner disse etter en liten stund, akkurat som at IMAP servern ikke vil lagre de og heller sletter de? for de forsvinner.. og mappen forblir tom.

Har noen vært borti lingende problem?

Kan fint "åpne" pst filen i outlook og få alt av data i pst filen, men hele poenget her er jo å få syncet eposten til IMAP servern.

PST filen tar ca 1gb, Outlook 2013 brukes, og ble brukt når jeg ekspoterte PST filen fra gammel profil.

Denne epost "kontoen" brukes på to maskiner, veldig skjeldent samtidig, men det skal da vel ikke ha noe å si?

Jeg har prøvd å impotere når bare en epost klient står oppe, men fungere heller ikke da.


Er dette noen innstillinger hos telenor, eller er det noe jeg gjør feil?
Dette har fungert helt fint for meg tidligere, når jeg gjør dette med kunder i vår exchange server...

Takk på forhånd

Fant ut at epost leverandør hadde satt ned IMAP server lagringens begrensingen til 10mb, noe som er ganske lavt XD
Sist endret av vessu; 25. februar 2015 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.