Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 9408
Takker,jobber selv som dørvakt på javel.Så skal nok få sjerpet sjekkinga denne gangen da-altså 13 februar..men for all del,lykke til.
Haha, dette kan jo bli interessant! Husk å kjenn i skrittet etter lommelerker på alle gutta da esbens
Er du jente så putt det i strømpebuksa/tightsen på innsida av låret.
hehe,ja er ikke noe fare for at vi IKKE skal sjekke samtlige sokker!:P Uansett om du er jente eller gutt..:P
Blir nok en show aften for de mindreårige..Stresser med og få tak i alkohol til og ha med seg inn på utestedet,men så tar dessverre "de jævla vaktene" drikken deres!:P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av van nif jeset
kjøp platåsko på www.pimpcostumes.com(tror jeg) sånne med vann og gullfisk så tømmer du vanneet og inn med spriten :P
Vis hele sitatet...
Men tenkt på gullfisken da mann!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Ja dette skal bli intressant. Eeeeller du kan joine "the dark side"?
Hvis du har en hatt å ta med kan du vel bruke det slangetrickset som er nevt tidligere i tråden og kveile den opp inne i hatten? Burde kunne få med seg litt på den måten... Eller bare fest lommelerka i hatten

Men mulig vaktene sjekker hattene, særlig etter at jeg skriver det her 10 min etter at en påstått vakt nettopp postet :P
Sist endret av emphi; 29. januar 2008 kl. 22:48.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Om du kveiler en slange oppi hatten kommer hatten til å sitte temmelig høyt oppe. Ganske suspekt :P
Joja, spørs litt på hatten :P Flosshatt, anyone?

Hva med en stokk, ala sverd-i-stokken, men drikke istedenfor sverdet..?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Skulle likt og se den personen som gjør det drikke drikken sin
Fyll opp balonger med litt rundt om kring og tape dem på kroppen tenk selv da det kan funke.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Noen kom nettopp på den geniale ideen å drikke før ballet...
Du blir ivertfall ikke tatt for å smugle inn drikke :P
si meg er det ingen som har sett reklamene for rema 1000 her?? Det skal da være grenser for hvor langt det er mulig og dra noe så enkelt som dette.
Putt det i sokken.

Det kan bli funky med det i trusa, don juan kommer. Folk ser ned. *blikkned* - *blikkopp*

Det kan vel heller se litt tvilsomt ut, om du kommer med en halvlitersflaske <bulende> ut fra skrittet igjennom buksa?
eyh, 13 februar min fødslesdag
få ei venninne til å ha lommelerka med strikk / stropp rundt låret, er sjelden en dørvakt begynner å klå ei jente på innsiden av låret.
De sjekker vell alle rimelig nøye med en gang dere kommer dit, så derfor lar du spriten din stå utenfor en eller annen plass.
Vær inne på ballet i en times tid, så stikker du ut å henter spriten mens dørvaktene bedriver homoseksuelle aktiviteter på bakrommet.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Sitat av UngarEffect
De sjekker vell alle rimelig nøye med en gang dere kommer dit, så derfor lar du spriten din stå utenfor en eller annen plass.
Vær inne på ballet i en times tid, så stikker du ut å henter spriten mens dørvaktene bedriver homoseksuelle aktiviteter på bakrommet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men vaktene i Stavanger pleier (merk, ikke alltid) å være heterofile. Takk gud for det, da kan vi hjemme sprit i skrittet! Men selv om de ikke driver homosexuelle aktiviteter på bakrommet så gidder de nok neppe å kroppsvisitere alle som trekker frisk luft hele tiden. Då går det jo ann å gjemme noe utenfor selvsagt, etter du har fått stempelet Det er en god ide.
Sitat av esbens
Takker,jobber selv som dørvakt på javel.Så skal nok få sjerpet sjekkinga denne gangen da-altså 13 februar..men for all del,lykke til.
Vis hele sitatet...
Det er juks

Vakter burde ikke være på nFF xD, nå vet jo du alt det vi kan prøve på=S...(skall også på det balle på Javel.)

Kan ikke du bare tenke på hvordan det var når du var på vår alder, da gikk vel du også å drakk før jule ball

Men om du er åpen for bestikkelser ????
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Bernhard... Hvilken forkjell gjør vel det? :P De er ekstra påpasselige på ungdom uansett.
Hør her, om du var vakt. Hadde du virkelig orket og jobbe mye mer og sørge for lenger kø fordi du vet at noen få ser etter metoder og komme forbi vakter på via et forum?
Besides, ikke tro at han lærer noe. Er det noen som kan knepene er det nok vaktene selv^^
ja

men fortsatt er du åpen for bestikkelser esbens?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Det du sier nå er "Har du lyst til å få litt penger og buste meg?"
Sitat av Sio
Det du sier nå er "Har du lyst til å få litt penger og buste meg?"
Vis hele sitatet...

haha! true true
Det er jo åpenbart hva du må gjøre her, finn ut hvor vannledningen deres går, grav deg ned til den, bor et hul og fest en 20liters keg til med fjernkontroll, skru på fyll trykk når du er nær en vask og drikk...?

I wish
om det er Securitas som står for dørvaktene på Javel?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
For en fantastisk drøm <3 Dette må jeg gjøre før jeg dør, koble en keg til et vannrør
Kort og greit ville jeg satt igjen drikka mi utenfor før jeg går inn.Få stempel og gå så ut igjen,for så og stappe det oppi sokken-og ikke bry deg med og stappe det i trusa,teipe det til beinet,hva en dere syke folk tenker på..er det lommelerke,så stapp a i lomma bare..
Hoved sjekk er kun ved "innsjekking"-så om ikke vi blir mistenklige så er det ikke noe fare for og bli sjekket igjen..
Lykke til.:P
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Vi diskuterer litt for gøy for og se hvem som har de sykeste/morsommeste ideene også, men jeg var seriøs da jeg startet tråden Men det enkleste er ofte det beste.
Sitat av esbens
Kort og greit ville jeg satt igjen drikka mi utenfor før jeg går inn.Få stempel og gå så ut igjen,for så og stappe det oppi sokken-og ikke bry deg med og stappe det i trusa,teipe det til beinet,hva en dere syke folk tenker på..er det lommelerke,så stapp a i lomma bare..
Hoved sjekk er kun ved "innsjekking"-så om ikke vi blir mistenklige så er det ikke noe fare for og bli sjekket igjen..
Lykke til.:P
Vis hele sitatet...
Haha... kult at du som vakt gir hjelp
Eg har hatt med meg sprit på innerlomma mange ganger forbi dørvaktene uten problem......
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Ble du kroppsvisitert? Alle blir nemlig det på dette ballet
Sitat av CP-Trude
Å gjemme ting i vesker er bare dumt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg er blitt fratatt ting som har ligget der. Bedre å feste små lommelerker rundt beina eller noe slikt. Sikkert jævlig ubehagelig, men. : P
Vis hele sitatet...
Tsk, tsk, tsk, Ailin da
Sitat av Bernhard
Haha... kult at du som vakt gir hjelp
Vis hele sitatet...
For alt vi vet, kan han bare si det for å ''ta dere'' :P Om du skjønner?
Dere går ut for å åhente deres alkoholiske drikker, og aner fred og ingen fare på veg inn. MEN SÅ! Der er jo Esbens! Oh No! De sjekker oss ikke en gang til, tenker da dere. Da jeg var på skoleball, så sjekka de hver gang jeg gikk både ut og inn, hele tia. Blei nesten busta :P Lommelerka er nok det beste, og trenger du mer enn det, prøv finne flere steder på kroppen å feste flere ;P

MEN HUSK: Behersk deg da :P Ikke ødelegg for alle. Ikke ta med deg for mye :P
En halvliter vodka gjemmer da man fort med litt glidemiddel.
Sitat av Roolfe
En halvliter vodka gjemmer da man fort med litt glidemiddel.
Vis hele sitatet...
nasty....
nice sandal/flip flopps whatever, must have!
Sist endret av -EspN-; 30. januar 2008 kl. 15:59.
Jeg har ikke lest hva de andre skriver, men på mitt ball i fjor hadde jeg hjemmebrent 40 prosent i skritt området som jeg blandet med gratis alkoholfrie drikker innpå location.
Purken kom fordi barhoren hadde sett at alle hadde med seg inn, jeg pælmet mitt til helvete ned en trapp, var nesten ingenting igjen og var drit full så gjorde ikke mye.

Poenget er at de tar deg ikke på kuken, ya dig?
Lommelerke eller styrting funker alltid.
Eventuelt bare innafor jakka, sjeldent dem kjenner foran nemlig om dem først visiterer deg. Oftest bare under armer, lommer og ben dem tar på
http://www.metacafe.com/watch/991075...beer_anywhere/ http://www.diskusjon.no/style_emoticons/default/konservativ_woot.gif
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Fantastisk film der
Jeg var på juleball der i desember og da stelte vaktene til et rent helvete for alle. Mange som ikke hadde drukket engang fikk ikke komme inn.

De kommer også til å gå rundt å lyse med lommelykter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Men d va fordi dokk antageligvis va skammfodle før dokk gjekk inn mens med e litt bedre t å holda maskå :woot:
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
[LEFT]Nei fy og fy, hva tror du det er de prøve og lære oss på skolen?
vi må ikke rakke ned på de stakkarene som bor i sandes!
Selv om de har politistat der nede betyr ikke at vi her oppe skal le av dem, men skit au, de velger det jo selv.[/LEFT]

Poenget er, uansett, at de komme neppe til å lyse på oss med lommelykter.
Har du mulighet til å komme inn i lokalet før festen tar til, kan du jo gjemme ei flaske der inne.
Eller...
Knytt et snøre i flaska (fiskesene eller lignende "usynelig" snøre).
Gjem flaska utendørs.
Knytt andre enden ved et vindu du vet du har tilgang til under festen.

Skitt fiske....
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Trådstarter
Javel har ikke vinduer, og du slipper ikke inn før vi skal dit. Men i andre andledninger er jo dette en morsom ide.
Hvordan kan dere være så sikre på at han er dørvakt på Javel da? at han ikke kødder liksom? en som bare trør inn i samtalen og påstår han er dørvakt, han kan jo bare gjøre det på kødd?
dere kan jo gjemme det ute. eller ta en joint.eller kan du være rusfri