Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1633
Hei!
Jeg har forsøkt å google dette, men finner ikke noe enkelt og greit svar eller oversikt på det.

Har f.eks Thailand, Indonesia eller Fillipinene utleveringsavtale?

Asia generelt?

Kina / Japan?
Tyrkia om jeg husker rett. Men problemet blir fort å komme seg hele veien frem uten å bli tatt da det er en del sammarbeid mellom landene i Europa. Spørs på alvorlighetsgraden tipper jeg, men de fleste blir som regel tatt før de kommer seg frem.
Er du innkalt til soning kan det fort bli ett problem å komme seg på fly ut av landet også vil jeg nesten tro.
Tviler på at Nord-korea og Iran har utleveringsavtale hehe. Men, de fleste land som ikke har utleverings avtale, gjelder sine egene borgere, og ikke turister !
Ser ut til at verken Russland eller Saudi-Arabia har noen utleveringsavtale med Norge, men det betyr ikke at man
har noen garanti for å få bli i landet og de kan utlevere en person hvis de ønsker det.

Samme gjelder Brasil og Pakistan.
Sist endret av vindaloo; 24. oktober 2023 kl. 03:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For de som vurderer Russland, har de sagt at innvardrere må delta i krigen for å ikke miste et statsborgerskap. Så spørs det hvilken status du satser på i det nye lndet ditt.

Jeg tviler på at Afghanistan har utleeringsavtale, men vet jo aldri. Er jo blitt fredelig etter at Taliban overtok.