Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 8361
Gutter skal altid være så tøffe som mulig, og vise minst mulig følelser blandt kompisene. Der jeg bor(ei lita bygd) blir man kalt femi/homo osv, hvis man f.eks blir rørt eller liker noe som ikke er barskt. man skal ikke ha dårlig samvittighet for og ha banket noen, bare angre fordi politiet ble innblandet.
Gutter skal ikke mene at en sang er fin, men chill hvis den er rolig. Hvis jeg sier at en sang er fin så blir jeg kalt femi.

Jeg kan f.eks ikke si at jeg liker denne sangen uten og bli sett rart på i min vennegjeng, jeg kan ikke inrømme at jeg blir rørt av denne sangen eller lignende sanger, uten og bli sett rart på.

Dette kan bli et problem hvis en gutt er lei seg og trenger støtte fra kompisene sine siden det er vanskelig og utveksle følelser siden man ofte er usikker på hvordan de andre reagerer.

Hvorfor er det slik? Gutter har da følelser de også, hvorfor skal det være så tabu og vise dem?
Fordi alfahannen ender opp med dama, og alfaen er den sterkeste.
Selvsikkerhet er sexy, enkelt som det.
Sist endret av olaPola; 10. april 2012 kl. 02:43.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Gutter skal altid være så tøffe som mulig, og vise minst mulig følelser blandt kompisene. Der jeg bor(ei lita bygd) blir man kalt femi/homo osv, hvis man f.eks blir rørt eller liker noe som ikke er barskt. man skal ikke ha dårlig samvittighet for og ha banket noen, bare angre fordi politiet ble innblandet.
Gutter skal ikke mene at en sang er fin, men chill hvis den er rolig. Hvis jeg sier at en sang er fin så blir jeg kalt femi.

Jeg kan f.eks ikke si at jeg liker denne sangen uten og bli sett rart på i min vennegjeng, jeg kan ikke inrømme at jeg blir rørt av denne sangen eller lignende sanger, uten og bli sett rart på.

Dette kan bli et problem hvis en gutt er lei seg og trenger støtte fra kompisene sine siden det er vanskelig og utveksle følelser siden man ofte er usikker på hvordan de andre reagerer.

Hvorfor er det slik? Gutter har da følelser de også, hvorfor skal det være så tabu og vise dem?
Vis hele sitatet...
Vennligst fortell meg hva slags aldersgruppe dette er snakk om her!
Har sterke mistanker om at det dreier seg om pubertal ungdom som prøver å kjekke seg, noe som er helt normalt.
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Vennligst fortell meg hva slags aldersgruppe dette er snakk om her!
Har sterke mistanker om at det dreier seg om pubertal ungdom som prøver å kjekke seg, noe som er helt normalt.
Vis hele sitatet...
Glemte og nevne det er fra 15-25.
førstemann på månen
Det er en kjønnsrolle. Gutter skal jo være så sterke og tøffe, det er noe samfunnet lærer oss.

Si du er i en begravelse for et familiemedlem. Er du tøff når du kjemper for å opprettholde en fasade ved og ikke gråte, eller er du tøff om du åpner deg opp og viser dine ekte følelser? Svaret er så håpløst enkelt.
Sist endret av asTr0nauten; 10. april 2012 kl. 02:57.
Dette er en typisk macho fjortissgreie enkelte dessverre ikke makter å vokse av seg.

Noen nevnte selvsikkerhet og alfahan samt "å få dama".., vel lite viser selvsikkerhet spm en kar som har kontakt med sine følelser og er sikker på sin egen seksualitet imho..

Ikke dermed sagt at man skal stå og stortute av full hals til den siste frustrerte fruer episoden på daglig basis dog... :-P
Vel... Kan vel starte med at jeg er 18. Og jeg gir fullt faen i hva folk mener om meg og mine følelser. Jeg hører på hva jeg vil, og vennene mine aksepterer det. Nå hører jeg på det aller meste, men jeg får ikke mindre respekt av å høre på dette selvom jeg er kjent for å høre på dette. Bare vær deg selv! Folk burde respektere det, og det vil de så lenge du er ærlig på det!
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Tror nok det vokser av seg, forhåpentligvis. Da jeg var 17-18 år, kunne jeg og kompisene mine synge sammen i bilen til "Through The Glass" - Stonesour, er kanskje ikke så mange andre som er så heldig da... Å begynne å grine til en film sammen med kompisgjengen er kanskje litt merkelig, men jeg ville ikke kalt kompisen min femi eller noe slikt..
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av asTr0nauten Vis innlegg
Det er en kjønnsrolle. Gutter skal jo være så sterke og tøffe, det er noe samfunnet lærer oss.

Si du er i en begravelse for et familiemedlem. Er du tøff når du kjemper for å opprettholde en fasade ved og ikke gråte, eller er du tøff om du åpner deg opp og viser dine ekte følelser? Svaret er så håpløst enkelt.
Vis hele sitatet...
Er du tøff når du faktisk tør å vise familie og venner at dette er noen du brydde deg om, som fortjener dine tårer i sin begravelse og at du kommer til å savne vedkommede og ønske han/hun lykke til hvor enn han/hun havner?

"Det er ofte den som sier nei til en slosskamp, som er den tøffeste"
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Er du tøff når du faktisk tør å vise familie og venner at dette er noen du brydde deg om, som fortjener dine tårer i sin begravelse og at du kommer til å savne vedkommede og ønske han/hun lykke til hvor enn han/hun havner?

"Det er ofte den som sier nei til en slosskamp, som er den tøffeste"
Vis hele sitatet...
I naturen ville den som sa nei til slosskamp liggende blødende og twitching på bakken mens den som banket han puler dama hans.
Gutter? Alt kan da umulig handle om og være tøff?
Gutter som tror alt handler om å være tøff forblir gutter. Gutter som har skjønt at det å være tøff ikke er alt blir menn. Simple as that!

EDIT: (MITT INNLEGG NR. 666!!!!)
Sist endret av Anarkorken; 10. april 2012 kl. 04:02.
Jeg vil heller si at de guttene som er med i Paradise hotel er ti ganger så femi enn en som syntes den videoen var rørende. Det er vel de som legger størst på de virkelige feminine siden menn/gutter faktisk har. Alle mennesker har følelser og jeg ser ikke noe problem med å kunne vise dem så lenge ikke disse følelsene er litt på kanten. Brunkrem derimot er noe fjortisjenter bruker, og å ligge dager ut og inn for å pleie brunfargen med korte pauser for å trene biceps er ekstremt femi.

Så det finnes skrekkeksempler, ja
Sist endret av Prompdompap; 10. april 2012 kl. 04:09.
hmm..

1. jeg bruker å holde en god fast mening om alt, det viser selvsikkerhet blant gutta evnt jentene

2. jeg bruker å vise medfølelse for andre, det blir sett posetivt på av jenter

3. jeg er saklig ovenfor det som burde bli sett sakleig på, viser voksenhet og reputation for eldere.

4. jeg har null problem med å si en sang/film var fin,trist eller bra.

ellers så konfronterer jeg ting med verbalt og intelektuelle måter,
så jeg ser virkelig ikke probleme,,.
såkalte alfa typer vil det altids vere, men bare vis det at du er større en di.


men mest av alt SKLI inn med humor og humør så liker alle deg uansett....

;D
Altså, det er kult at du stiller spørsmål ved kjønnsgrensene og vokser opp i ditt eget bilde.
Det er en ganske moderne holdning og det er mange som ikke er klare for det ennå, spesielt i pubertetsfasen. (Selv om det er mange som aldri vokser det av seg)
Det er selvfølgelig enkle naturlige fakta man kan legge til grunne for menneskelig oppførsel, men det blir ofte litt grunt med tanke på hvor dagens menneske står.
De grunnleggende fakta ligger fremdeles ved like, men virkemidlene er ikke de samme.
Det er fremdeles alfahannen som frister, men siden dagens evulosjon ikke utelukkende er basert på gener, og overlevelse er forholdsvis gitt: Vil man definere alfahannen etter andre kriterier.
Mick jagger er ett godt eksempel. Tynneste, og egentlig etter bonderetorikk den mest homsete mannen i verden, men han har på annen måte greid å plassere seg godt etter dagens samfunn, og viser en slags modernisert "overlevelsesevne."

Så ikke bry deg om hva de sier, hold på som du gjør. Men legg den sangen til side, den er kjempestygg, og jeg skjønner alle som ikke backer deg på den. Hvordan kan du finne hjerte i en så kommers-liksom barnestemme?
Altså, jeg syntes ikke du skal la deg plage av kammeratene. Men ikke definer kampen din ved denne sangen, la oss håpe det er DIN pubertale fase.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
I naturen ville den som sa nei til slosskamp liggende blødende og twitching på bakken mens den som banket han puler dama hans.
Vis hele sitatet...
Som Anarkorken sa!


Boys get sluts

Men get ladies
Du kan trøste deg med at det er bare hjerneskadde 14 år gamle jenter som liker "tøffe" gutter.
Er helt enig i hva Muradi sier over meg her; Man kommer til å få et mye bedre forhold, med en mye bedre kvinne, om man faktisk er den typen som tørr vise følelser, og si hva man mener om "femi" ting, som du kaller det. Et random knull med bygdas størte felleshull er som regel ikke verdt å være "tøff og barsk" for, om det ikke er personen du er.
Høres jo ut som om du kommer fra ei bygd som e et eksempel på koffer inavling ikke e lovlig.
Jeg er trist på dine vegne, at du må ha det sånn er helt på trynet at man skal gå rundt og skjule følelsene sine ovenfor dine beste venner.

Jeg har skreket ett par gang foran vennene mine, og jeg vil bare si at det har forsterket båndet mellom meg og mine venner.

Er også enig i at det kan være greit og vise følelser ifh. til kvinnfolk jeg har vært sammen med dama i snart over 2 mnd ikke og ja jeg har faktisk skreket, jeg er sikkert bare veldig emosjonell, men dama bryr seg definitvt ikke tror hun egentlig synes det er kjempegreit at jeg tørs og vise følelsene mine til henne, og ikke bare sitte og stenge inn følelsene mine, hun leser meg veldig lett.
Om bygda er så liten at muligheten for og skaffe seg nye venner ikke er til stede, så ri stormen ut.
Om 10-15 år sitter du laid back back med familie,utdannelse og et hus.
Mens Alfahannene som karen et stykke over oss her sover på sofa'n til bekjente før han og drømmedama fra ungdomskolen finner seg en leilighet de klarer sitte på med kveldsvakt lønna fra den lokale Esso stasjonen i hjembygda.

Enkelte vokser desverre ikke opp og slik tror jeg det alltid vil være, alle har et par av de der i bygda og historien går igjen.
Sudlabadel
Jeg finner meg som regel guttevenner som jeg faktisk KAN snakke med om føleser, forelskelse, musikk og problemer. Problemet er at det ikke finnes så mange gutter som er villige til å snakke om sånt uten å understreke at "dette vil jeg ikke prate om, det er kleint, fordi jeg er jo mandig barsk bartekatt!"
Hva jeg gjør da, er at jeg også har et par jentevenner også, men problemet DER ligger i at jeg er 15 år gammel, og uansett hvor jeg sniker og snoker meg i jenteverden er det bare drama og dilemma. Så jeg sier til dere alle: Hvis dere får en god guttevenn som du kan snakke med om alt, behold han, fordi det er sjelden vare, og en god venn når det trengs!
Takk for meg...
En ny vennekrets kan hjelpe. Bor selv på bygda med en haug med alkoholiserte retards.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Gutter skal altid være så tøffe som mulig, og vise minst mulig følelser blandt kompisene. Der jeg bor(ei lita bygd) blir man kalt femi/homo osv, hvis man f.eks blir rørt eller liker noe som ikke er barskt. man skal ikke ha dårlig samvittighet for og ha banket noen, bare angre fordi politiet ble innblandet.
Gutter skal ikke mene at en sang er fin, men chill hvis den er rolig. Hvis jeg sier at en sang er fin så blir jeg kalt femi.

Jeg kan f.eks ikke si at jeg liker denne sangen uten og bli sett rart på i min vennegjeng, jeg kan ikke inrømme at jeg blir rørt av denne sangen eller lignende sanger, uten og bli sett rart på.

Dette kan bli et problem hvis en gutt er lei seg og trenger støtte fra kompisene sine siden det er vanskelig og utveksle følelser siden man ofte er usikker på hvordan de andre reagerer.

Hvorfor er det slik? Gutter har da følelser de også, hvorfor skal det være så tabu og vise dem?
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken jeg også, selv om i vennekretsen våres stålskuff så har vi en bifil der.
Han blir jo ikke mobba og kalt homo. Så Dette som du snakker om er vell bare teit fase som er i vår alders gruppe.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Jeg er heller ikke alfa male, jeg er en fyr som også kan vise følelser, og det har hjulpet meg til at de fleste lørvete umoralske horete jentene har skygget unna meg(untatt når jeg drakk meg full, da ble jeg instant drittsekk og ekkel og de "kule" jentene likte meg bedre), klart de er fine, men det er alt de er. om jeg skal ha noe så er det en livspartner som jeg kan være åpen med og som jeg kan stole på.

hva er dine venners hensikter om de ikke vil bry seg om dine følelser da?
Sitat av olaPola Vis innlegg
I naturen ville den som sa nei til slosskamp liggende blødende og twitching på bakken mens den som banket han puler dama hans.
Vis hele sitatet...
Så fint at vi ikke lever i naturen da, men at vi er siviliserte mennesker. Jeg vet dog ikke med deg, men der jeg kommer fra puler vi ikke damene til folk fordi de sa nei til en slosskamp. Ei heller er vi så feig at vi banker noen som viker unna.
Fordi det er kult å være badboy
Sitat av Negr Vis innlegg
Fordi det er kult å være badboy
Vis hele sitatet...
Siden når? Det har aldri vært kult å være badboy så lenge jeg kan huske.
Bare idioter som tror at det er kult å være badboy.

Vær mann og vis følelser. Vis at man bryr seg om visse ting som ikke alltid er like "tøft" for de som leker kul.
Jeg har opplevd at gutter på min egen alder er ganske åpne for å snakke om følelser dersom det en grunn til det. Jeg var innlagt på sykehus i fjor og det hele var ganske kritisk, men jeg overlevde, og trengte noen å snakke med som ikke var psykolog, diakon eller muttern, og det var overraskende at flere kamerater var åpne for å snakke og lytte. Sånn er det fortsatt i dag, en av kameratene mine sliter litt psykisk, og vi har en avtale om at han kan slå på tråden eller sende en melding dersom han vil snakke.

Jeg tror det er mange menn som egentlig skulle ønske at de hadde noen andre mannfolk å snakke med ting som ikke omhandler biler og damer om.

Dette med at man ikke skal være femi osv. pleier de fleste å vokse fra seg. Husker jo selv fra ungdomsskolen da det var viktig å ikke vise følelser osv., men det ble mindre og mindre av det utover VGS. Økt forståelse for menneskesinnet gjør nok at flere aksepterer at også de tøffeste gutta i byen har følelser som de noen ganger trenger å få utløp for.

Dette ble rotete
Ok, det er mange som så og si sier det noen sa tidligere "the boy gets the sluts and the man get's the ladies."
Hvor mange ganger har vel ikke vi gutter mistet ei dame til en skikkelig drittsekk, type Scumbag Steve? Jeg vet ikke hvor mange jeg snakker for, men jeg har sett skikkelig snille og fine jenter bli sammen med skikkelig kjøtthuer med store muskler.
Dette er da helt normal oppførsel i dyreverden. Insinktivt velger jenter den sterkeste mannen med de beste genene, det er det mye forskning på. Men folk er heldigvis forskjellig og jentene utvikler seg til å like alle forskjellige type gutter.

Det er jo også tøft å være så tøff at du ikke bryr deg om andres meninger. En typisk "beta-mann" er en mann som følger "alfa"-hannen, (uten at jeg egentlig liker å bruke de utrykkene da de blir veldig mye misbrukt) så om du gjør ting på din egen måte å ikke er redd for å vise det viser det tegn på sterk personlighet. Kryper du i sjul fordi vennene dine mobber deg fordi du liker å høre på Ke$ha eller The Black Sheeps viser det jo klart tegn på svakhet fra din side.

"Bromance" som du nevner er mer en type kjemi mellom venner mener jeg. Det er ikke normalt for min vennegjeng, men jeg tviler på at det er negativt så lenge ikke det er visse grenser som blir flyttet
Sist endret av ali88; 10. april 2012 kl. 12:05.
ArbeidsledigProletar
Dette er jo et ganske dypt tema og jeg tror det handler MYE om fasade og usikkerhet, på vennene altså. Jeg tror ikke at folk er sånn at de er redde for å vise følelsene EGENTLIG. De er bare redd for å bli sett rart på av venner og de er ikke nære nok og dermed ender det opp med å bli ganske kleint egentlig.
Det er vanskelig å få venner som er nære nok til at INGENTING blir flaut. Her kan faktisk psykedelia hjelpe, har man trippa hardt med noen og nesten blitt "tvunget" til å bli kledd "naken" øker nok sjansen for at du ikke er redd for å vise/snakke om følelser ovenfor trippesitter/trippekompis.

Og til sist, tror INGEN ler av deg om du prøver å prate om følelser til dem. Gjør de det er det deres egen usikkerhet som skinner igjennom og IKKE det faktum at de er en "alfahann".
Så til slutt, å ha en "gi-faen-i-hva-folk-tenker-om-deg-holdning" kommer du langt med i dette temaet, alle har følelser og på bunnen er vi nok alle følelsesmennesker, tør du vise dem vil nok også vennene dine komme etterhvert når de skjønner at denne fasaden egentlig bare er bull.
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av olaPola Vis innlegg
I naturen ville den som sa nei til slosskamp liggende blødende og twitching på bakken mens den som banket han puler dama hans.
Vis hele sitatet...
Men nå lever vi ikke i naturen men i ett moderne samfunn hvor trivsel og velvære er viktig, samt det å kunne oppføre seg blandt folk.

Ufattelig usaklig innlegg.
Sitat av hypernova Vis innlegg
hmm..

1. jeg bruker å holde en god fast mening om alt, det viser selvsikkerhet blant gutta evnt jentene

2. jeg bruker å vise medfølelse for andre, det blir sett posetivt på av jenter

3. jeg er saklig ovenfor det som burde bli sett sakleig på, viser voksenhet og reputation for eldere.

4. jeg har null problem med å si en sang/film var fin,trist eller bra.

ellers så konfronterer jeg ting med verbalt og intelektuelle måter,
så jeg ser virkelig ikke probleme,,.
såkalte alfa typer vil det altids vere, men bare vis det at du er større en di.


men mest av alt SKLI inn med humor og humør så liker alle deg uansett....

;D
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske enig med deg jeg selvsikkkerhet er nok viktig, (ikke for å rake ned på noen) men det er nok viktig å ha selvtillit for hva slags førsteintrykk kan en få når en ikke sier noe og bare sitter der? :P :O er 15 år og det meste jeg hører jenter sier, er at de syntest det er "søtt/bra o.l." å være litt følsom og å tåre vise følelser "blant mengden".
Visst det da ikke er disse "fjortiss-jentene" som syntest guttene/mennene skal være barske og tøffe. så er det med voksenhet som du sa viktig for min del, jenter skal jo tydeligvis være 2 år eldre "mentalt/psykisk?" pga. dei starter tidligere i puberteten, fra en er 15 til en blir 17 år er det ganske mye som skjer med oppførselen til en "normal" gutt.
Som du sa, god humør så glir du inn!


Har nesten samme "problem" som deg. Jeg går rett og slett nesten ikke lenger med vennene mine. grunnen til det er at jeg liksom ikke "er som de". selfølgelig er vi venner men det er liksom ikke som før at jeg rok meg turen bort. sitter hjemme og "gamer" mesteparten av dagene. Det at jeg får trent 4 ganger i uka (+, +) hjelper meg stort. men det at jeg er hjemme og rett og slett ikke er så mye med de er for at jeg føler meg litt "utenfor" og vil ikke være en helt annen en det jeg egentlig er...
Det med jenter trenger du egentlig ikke tenke så mye over, er du degselv så er det alltid ei jente "for deg" :P jeg kan snakke med jenter LENGE om KLÆR.... av alle ting, der spiller rollen som "femy og homo" inn... de sier det til meg men er liksom kødd :P som noen sa før er vi i "fjortiss-alderen" og der er det somregel mye drittslenging uten at det nødvendigvis trenger bety noe^^

prøv å vær degselv og bare snakk om interessene dine :P dette gjør jeg og det funker ^^
Må ærlig inrømme at jeg trodde slike miljøer kun eksisterte på film:P Under min oppvekst var det såklart noen macho folk men jeg har altid fått være den jeg er med vennene mine Kansje skaffe deg noen nye kompiser?
Bor selv på ei veldig lita bygd, og jeg er også i samme aldersgruppe som TS. Vi bruker mye av dagene på å råne, og i helgene banker vi rappkjefta idioter på hjembrentsfylla. Likevel har jeg støtt trøstet kompiser. Folk som ofte fremstår som alfa har direkte felt tårer på skuldra mi, jeg diskuterer gjerne dameproblemer med et par utvalgte kompiser, jeg kan gjerne si jeg blir rørt av en sang, jeg grein litt av Toy Story 3 og jeg kan gjerne innrømme at jeg "lett hadde pult han, hadde det ikke vært for at det er så sykt homo".

Jeg tror rett og slett dere bare har et jævlig kleint miljø der du bor, TS. Jeg trenger aldri å tenke over handlingene mine/holde tilbake noe i min vennegjeng. Og vi er alfa as fuck når det gjelder.
Rytmesnekker
Ingen typiske Alfahanner som blir "friendzoned"..
Kommer fra ei bygd hvor alle skulle høre på Metallica, å grine var et svakhetstegn og blei omtrent mobbeoffer for det.

Min vennegjeng var veldig opptatt av hvordan de eldre (2-3 år eldre) oppførte seg og tok alt fra dem. Etterhvert når de eldre flyttet/forsvant så blei vennene mine mer ordentlige og ikke så opptatt av å være så jævla macho. Flytta forøvrig til Oslo etterhvert)

Men syns det høres ekstremt ut for deg, men man kan ikke skjule følelsene sine. Følelser er lov å vise, det er lov å grine! Ikke alltid like viktig hva andre syns. Jævla mye mer voksent å vise følelser enn å ikke gjøre det. Syns damene og.
Protips:

* Alle de andre er like usikre og clueless som deg. Det finnes ingen fasit på hva som er kult, så de fleste følger bare strømmen. Vær med på å forme strømmen.

* Du trenger ikke ha en mening om alt. Du trenger heller ikke alltid å si den.

* Om noe er kult trenger ikke det motsatte være ukult, og vice versa.
Sitat av olaPola Vis innlegg
I naturen ville den som sa nei til slosskamp liggende blødende og twitching på bakken mens den som banket han puler dama hans.
Vis hele sitatet...
Enda bra vi har evolusjonert oss rett ut av naturen da?


Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Gutter? Alt kan da umulig handle om og være tøff?
Vis hele sitatet...
Jo, for gutter handler det meste om det, for menn derimot er saken ikke nødvendigvis sånn.
Gutter vil være badboys.
Menn vil være gentlemen.

At du ikke kan si at du digger britney spears til kompisgjengen din på 16år overassker meg lite. I starten av 20årene forsvinner problemet ditt helt
ArbeidsledigProletar
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Gutter vil være badboys.
Menn vil være gentlemen.

At du ikke kan si at du digger britney spears til kompisgjengen din på 16år overassker meg lite. I starten av 20årene forsvinner problemet ditt helt
Vis hele sitatet...
Det finnes grenser, å like Britney Spears handler om dårlig smak, og ikke følelser. Klart aksept av smak er også en viktig ting, for all del.

Du trenger jo ikke rope ut om det om det plager deg. På samme måte som du roper ikke ut om at du liker pegging. (involverer strapon på damen bakfra for de uinvidde)
Vær deg sjøl! de som ikke liker det kan gi f .. de som liker're er dine venner.
Get a new crew to roll with!
Det her er en klisjé som man bare kan tjene på: vær ærlig. Ting går litt lettere da. Man luker bort de som ikke tåler sannheten om deg selv. Det må være så sinnsykt slitsomt å leve et dobbeltliv.
Du får begynne å høre på skikkelig musikk, så blir du snart mer mann enn alle tullingene rundt deg. Bare slutt å bry deg om hva andre tenker om deg, gjør det du skal og når du er hjemme fra skolen, er du fri!

Folk som mobber er egentlig svake, de rotter seg sammen for å være sterke. En som står aleine er egentlig sterkere enn hele gjengen.

http://www.youtube.com/watch?v=E5EoEx2Rlac
Slik forsvinner når du blir eldre, gjør de ikke det, bør du få deg nye venner
Klassisk det der. I mine øyne har dette oppstått på grunn av misforståtte kjønnsroller.

Jeg vil påstå at det er mest vanlig blandt "Harry" miljøet, der de etter min erfaring er veldig opptatte av å være mest mulige homofobe og har tankegangen at alt kan løses med vold. Samme type mennesker som oftest skal lage bråk uten grunn og være så "tøffe" som mulig. Mindre intelligent mennesker tar til seg den væremåten og lever den, de litt mer intelligente gir seg ut for å være den typen men oppfører seg annerledes når de er for seg selv. Er ofte at at personer med dårlig selvtillit ser opp til disse personene fordi de er "tøffe" og da hermer etter de sin holdning. Med det sagt, så er det dermed ganske klart denne type mennesker blir en stor saueflokk og man vil jo ikke være alene i den.

Det er derimot ingenting galt i å være av den følsomme typen, det finnes mange måter å være alpha på uten å være voldelig.

Vær den du er og de som ikke liker det er personer du ikke bør omgås. Mitt motto er å kunne dømme andre etter oppførsel og ikke etter væremåte, klesstil eller utseende. Er du hyggelig mot meg er jeg hyggelig mot deg.

Håper jeg bidro med noe.
Fra gutter er 15-20-25 kaller de hverandre homo for alt mulig, alt er homo, alle er homo bortsett fra meg. Homo, homo. Det går på usikkerhet tror jeg, og det at de er i puberteten og rett og slett ikke vet nok om homofili. Ikke at det er veldig mye å vite, homofile er mennesker de og, og det er vel kanskje ikke det alle ungdommene alltid ser.
Høres ut som en stor gjeng med pubertale rånere med skrøpelig selvtillit.