Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1092
Må man printe ut innsjekkingsbeviset, eller er det godt nok med et klart bilde på mobilen.

Vet at det er idiotisk å skjekke dette i siste stund, men det reflekterer bare min idioti.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
du bør printe det ut.. visst ikke kan du bruke referanse koden og skrive ut på flyplassen.
Men hvis jeg ikke har mulighet for å få den skrevet ut, hva gjør jeg da?
Om det er Norwegian trenger du bare referansekoden, så kan du bruke den til å sjekke inn på de selvbetjente automatene. Usikker på om det gjelder de andre selskapene og.
Snakker ts om fly eller TG?
Igjen viser jeg meg som en idiot. Trodde jeg hadde nevnt TG i emnet. Det er altså The gathering jeg relaterer til...
Du kommer inn uansett. Har du ikke innsjekkingsbeviset for hånden havner du i den "trege køen" og må manuelt sjekkes inn eller noe sånt. Inn slipper du uansett, bare du husker legitimasjon.

På gathering.org har i tillegg noen fra The Gathering svart: Vi anbefaler at du printer ut billetten, da vi bruker strekkodelesere for å sjekke inn, og disse ikke alltid er så glade i mobilskjermer. Dermed går det vesentlig fortere å sjekke inn folk om alle har med innsjekkingsbeviset på papir.

Det er altså et håp om du har den digitalt, men ikke noen garanti for at havner i den.. Raske køen?

Skal du forøvrig gjøre et forsøk med å ha den digitalt så anbefaler jeg å heller laste pdf-en inn på mobilen istede for å ta et bilde av PC-skjermen med mobilkamera.
Sist endret av thomasw; 27. mars 2013 kl. 02:47.
Tusen takk for hjelpen.