Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1718
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Tenkte å rulle meg en jonas men er tom for tobakk, noen som har et tips til noe annet jeg kan blande med, eller skal jeg bare rulle det rent? x)
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Oregano krydder
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
ikke oregano. prøv å tenn på litt oregano så det brenner seg og ev prøv å smak på det.. da anbefales heller tørket brennesle
Brennesle. Funker fett, husk på å tørke ei stund, i en ovn eller lignende.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
åssen er det å rulle en uten noe annet enn grønt i a?

litt stress å måtte gått ut å finne brennesle nå liksom :/
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
rent grønt er best men husk å lag filter så du får utnytta alt ^^,
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
det gjør jeg da selv med tobakk :P

høres sikkert snålt ut.. men har egentlig bare røykt hasj tidligere :P
Sist endret av shallabaiz; 28. juli 2012 kl. 19:23.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
nei ikke i det heletatt, hadde vært rarere om du kun hadde røyka grønt tidligere :P
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
i guess... er vanskelig å få tak i, hvertfall i dette området
Weedster star
Røyk det reint på bong. Funker og lage ghetto bong av cola boks eller no.^^

Weed kan du rulle rent..! ^^
"problemet" med å rulle weed i reine jointer er at du kan få utrolig sterk effekt av å røyke hele jointen alene.
Så stomper man ofte jointen halveis fordi den er så kraftig, så smaker den surt når du fyrer den opp senere

Men prøv å rull noen halvsmå reine, så bør det funke uten å waste
Grønt eller brunt da?
Jeg ville gått for bong som ble foreslått lengre oppe
En enkel bong av en halvlitersflaske eller lignende.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
"problemet" med å rulle weed i reine jointer er at du kan få utrolig sterk effekt av å røyke hele jointen alene.
Så stomper man ofte jointen halveis fordi den er så kraftig, så smaker den surt når du fyrer den opp senere

Men prøv å rull noen halvsmå reine, så bør det funke uten å waste
Vis hele sitatet...
Noe sånt jeg tenkte, fyrer alene i kveld.. så mulig jeg går mot en liten pipe jeg har her en plass
Jeg sier bare bøtta ;P Om du føler at halsen din takler det. 1,5l flaske uten bunn med pipa svidd inn på sida. Selve flasketuten blir choken, også senker du flaska ned i vannet og holder over toppen mens du fyrer og drar flaska sakte oppover, deretter er det bare å smelle leppa oppå tuten av flaska og dytte den ned mens røyken fyller lungene, bare innhaler som et stort åndedrag.

Da skal jeg love deg du sitter temmlig bakoverblåst i sofaen etterpå ^^ Det er den måten du får absolutt mest ut av minst, så sparer du på en måte litt til imorra når du har mulighet til å skaffe tobakk igjen. Personlig tilhenger av J selv.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
hehe, har selvfølgelig prøvd å trekke bøtte tidligere.. men rulla meg faktisk bare en med bare grønt, det sparka fra seg det ass :P

Men takk for alle tips og triks