Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 837
Som tittelen sier. Har alle symptomene på avpd, men aner ikke hva det er. Kan noen her forklare hva det er, går ikke til fastlegen før jeg vet 100% hva det er, og google var ikke mye hjelp i.
Skumleste litt igjennom denne, lett lesning som burde gi deg et grunnlag for å google videre.
Men det å sitte og diagnosere seg selv er sjeldent spesielt gunstig, det er derfor vi har helsevesen, og hvis du mener at det er noe som ikke stemmer så går man til legen, vet det er lettere sagt en gjort, men det er tilnærmet gratis, har ikke så mye å tape da vell?

Artikkel lommelegen
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Skumleste litt igjennom denne, lett lesning som burde gi deg et grunnlag for å google videre.
Men det å sitte og diagnosere seg selv er sjeldent spesielt gunstig, det er derfor vi har helsevesen, og hvis du mener at det er noe som ikke stemmer så går man til legen, vet det er lettere sagt en gjort, men det er tilnærmet gratis, har ikke så mye å tape da vell?

Artikkel lommelegen
Vis hele sitatet...
Har problemer med å snakke og stole på folk, og om jeg dukker opp skam ruset på benzo bare for å få det sakt/gjort blir det ikke trodd på pga jeg er ruset. For et år siden turte jeg ikke å si jeg hadde angst en gang, men det får jeg behandling for nå og en del andre ting.
Beste er å uansett prate med legen, mann kan ha symptomer på mye rart hvis mann googler.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Beste er å uansett prate med legen, mann kan ha symptomer på mye rart hvis mann googler.
Vis hele sitatet...
Legen: det er ingenting å bry seg om.


Google: Du har ikke lenge igjen

Har det man kaller for sykdomsangst vettu så er nervøs av alt slags. Skal prøve å snakke med legen eller psykologen om dette.