Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 648
Smitten begynner å spre seg, og har lest om mange tilfeller hos folk som sliter med pust flere måneder etterpå, noe som får meg til å tro det kan føre til permanente mèn/ettervirkninger om man blir smittet.

Ønsker derfor å forsikre meg slik at om jeg skulle bli ufør pga. pustevansker, utmattethet etc.. (jeg har en svært fysisk jobb i bygg og anleggsbransjen).

Noen som har tips til hvilke forsikringer jeg burde ordne meg? Og hvilke selskap som er best å hanskes med?
Etter en yrkesskade (knakk foten på jobb), så har Gjensidige vært veldig vanskelig å ha med å gjøre. De gjør alt for å slippe å gi meg erstatning for tapte feriepenger, så de vil jeg ikke ha forsikringene mine hos...
Du må ikke ta propagandaen så seriøst. Tror ikke du kan forsikre deg mot en sykdom ALLE vil bære på til slutt.

Det finnes dog helt vanlige uføre forsikringer du kan se på da. Men det er svindyrt.