Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5972
Hei,

Jeg har den første appletv boksen, bikkja tygde i stykker kontrollen som fulgte med og jeg bruker kontroll appen.
Dette fungerer i og for seg greit, men jeg sliter fælt med å skifte språk og undertekster.

Er det noen som har vært borti dette og vet løsningen? Jeg har googlet og ikke funnet ut av det.

Crew: Hvis dette havnet i feil underforum så må dere bare plassere det der det hører hjemme.
Litt usikker på om den gamle appleTV støtter dette, men nyere modeller kan iallfall styres fra iPhone?
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg styrer fra iPhonen, det finnes en app. Men sliter som sagt med å kunne skifte tekst og språk.
Finnes nye fjernkontroller relativt rimelig da om det er et alternativ.

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer...E&gclsrc=aw.ds
Trodde språk og undertekster kom frem ved å sveipe nedover slik at det dukker opp en meny øverst på TV, men mulig dette ikke fungerer fra mobil/app? Må teste når jeg kommer hjem..
Sist endret av Streit; 16. oktober 2020 kl. 16:30.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Streit Vis innlegg
Trodde språk og undertekster kom frem ved å sveipe nedover slik at det dukker opp en meny øverst på TV, men mulig dette ikke fungerer fra mobil/app? Må teste når jeg kommer hjem..
Vis hele sitatet...
Fikk du testet?