Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 4657
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilket rus middel syns dere er gøy/interesant?
personlig syns jeg lsd og weed er artig.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
liker hasj og benzo og en god del weed som sour diesel med hasj liker jeg lemon haze og afgani
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker benzo, amfetamin,kokain, alkohol, opiater.
Ja ikke det sunneste.
Drev masse med weed og lsd i ung alder, tåler verken en av delene lenger
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med Weed og LSD som er psykedelisk så man gå i dybden med seg selv.
Og har en del problemer i livet mitt nå, og psykedelika forsterker tankene og følelsene rundt dem.
Så holder meg til Dritt som nummer tanker og følelser til en viss grad.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det som er vert og prøve er knips og lsd alt annet er bare å drite i
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Anonym bruker;3607256]det som er vert og prøve er knips og lsd alt annet er bare å drite i[/Q
å det hadde jeg helt glemt, knips er jo helt magisk... den topper nok alt
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
en ting jeg "glemte" å skrive er "kom gjerne med begrunnelse på hvorfor du synes **** er best"
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det som er vert og prøve er knips og lsd alt annet er bare å drite i
Vis hele sitatet...
Ja støtter han her.
Du fucker hodet ditt, livet ditt, og blir fort junkie hvis du er disponert for det.
Skulle ønske jeg hørte på rådene og advarslene jeg fikk i den unge alderen jeg starta.
Men jeg ga totalt faen i hva de sa.
"Dette skjer jo ikke meg" mentalitet.
Knips og mdma krystaller. Herlige greier, men som noen har skrevet tidligere kan det fucke opp hodet ditt
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BeamerBoy1 Vis innlegg
Knips og mdma krystaller. Herlige greier, men som noen har skrevet tidligere kan det fucke opp hodet ditt
Vis hele sitatet...
alt kan fucke opp hodet men mdma er lett å kontrollere la oss si man tar det ver 2-3mnd og normale doser så er det liten sjanse.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knips og MDMA er jo i amfetamin "FAMILIEN"
Så du blir ganske kokt i skallen av over forbruk.
Har flere kompiser som har blitt kronisk deprimerte av helge bruk.
knips inneholder jo som oftest speed uansett.
Veldig vanskelig å få tak i ren MDMA uansett i norge.
Hvis man skal være på den sikre siden, rusfri, eller litt weed og øl i voksen alder.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
benzo f.eks har du et glass med rivotril og tar 2 stk og så tar 3 og så tar 3 til og så ender du opp med og ta sånne doser i en mnd tid. fucker man vertfall opp hodet. eller speed f.eks 1uke uten søvn og psykose noia og andre bivirkninger. DET ER SÅNNE STOFF MAN MÅ HOLDE SEG UNNA.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
alt kan fucke opp hodet men mdma er lett å kontrollere la oss si man tar det ver 2-3mnd og normale doser så er det liten sjanse.
Vis hele sitatet...
jaja
men mange som ikke klarer å holde det til 3-4 ganger i året.
er ikke så lett å kontrollere for mange, selvom du kanskje har det.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knips og MDMA er jo i amfetamin "FAMILIEN"
Så du blir ganske kokt i skallen av over forbruk.
Har flere kompiser som har blitt kronisk deprimerte av helge bruk.
knips inneholder jo som oftest speed uansett.
Veldig vanskelig å få tak i ren MDMA uansett i norge.
Hvis man skal være på den sikre siden, rusfri, eller litt weed og øl i voksen alder.
Vis hele sitatet...
forskjellen med amfetamin og mdma er at på amfetamin sitter man våken flere netter og tror at man ser verden som den er verden men når turen er over tenker du til bake og tenker fyfaen så dum jeg var.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
forskjellen med amfetamin og mdma er at på amfetamin sitter man våken flere netter og tror at man ser verden som den er verden men når turen er over tenker du til bake og tenker fyfaen så dum jeg var.
Vis hele sitatet...
Enig med deg der.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
la oss si at helsesøster ga de test kit istenfor bare kondomer på skolen hadde barn og ungdom hat det mye tryggere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
la oss si at helsesøster ga de test kit istenfor bare kondomer på skolen hadde barn og ungdom hat det mye tryggere.
Vis hele sitatet...
ja sant, men kommer ikke til å skje. oppfordring til ulovlig rus
Anonym bruker
"Viss Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest gøy gjennom åra har jeg sikkert hatt det på alkohol, men som "enkelthendelser" har jeg hatt det jævla gøy på exstacy og hyppere/rivotril også (hver for seg). Sjukt god skunk har jeg også hatt det drit gøy på.
LSD har vært gøy men ikke sånn humoristisk haha drit god stemning type gøy.

Værst har jeg hatt det på også alkohol, og på coke, amf og ghb.
Elsker Benzo og det vil for alltid være mitt favorittrusmiddel.

Jeg digger å blande det med enten Amfetamin, røykings, Alkohol eller Opiater.

GHB (mulig det var GBL) + litt Rivo og en del Amfetamin er den sykeste opplevelsen jeg har hatt. Orgasme i hele kroppen i 10 timer. Beste bodyhighen jeg noensinne, ever har hatt - helt insane.
Anbefaler ikke, bare mimrer. Jævlig sharp sosialt også, veldig munter, happy happy og en generelt omgjengelig person. Siden jeg passet på å moderere meg ifht. doseringene.

Jeg fucking elsker å ruse meg, men jeg må rett og slett ta meg sammen og la vær.
Ellers blir det til at jeg tar speed på dagen, knocker meg ut med noe Rivo/Valium og Subutex sent på natten og så har jeg det gående.
Noen sprekker her og der, men håndterer det bra og jeg har endelig fått kåk etter mye hit og dit + sofaer osv og inntekt, så jeg har mye å holde meg clean for!
Skal sies at jeg får 2x5mg Vival om dagen.

Holder meg til å røyke en gang i blandt og en fest i ny og ne med 3-6 enheter, det er egentlig mye fetere å se frisk ut, føle seg fresh, være klar i hodet og sosialt klar og på.
Fremfor å være pillerusa i varierende grader + på farta/speeden og eventuell søvnmangel. Da er man ikke like fresh lenger Ikke sosialt (noe som betyr mye for meg). Og de som kjenner deg godt merker etterhvert hvilken form man er i.
Sist endret av krystallkongen; 6. juli 2020 kl. 07:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Elsker weed og hasj, de er mine favoritter. Jeg synes alt er litt fetere etter en joint, mat smaker bedre og jeg får virkelig slappet av.

Er også veldig glad i LSD og sopp. Det blir som å ta av topplokket og tørke spindelvev og støv ut derfra for min del. Jeg får et godt perspektiv på alt som omhandler meg og mitt liv.
Jeg vil også si at Ketamin er mest "gøy". Amfetamin er desverre på nr 2. (på dag 1 uten toleranse vel og merke).

MDMA og LSD er jo også noe for seg selv, men da ville jeg ikke brukt ordet gøy.
Sopp og lsd!
R.i.p 23.04.2021
Lsd og sopp
Stemmer for LSD, Ketamin og hasj her
Hasj: musikk blir bedre, mat blir bedre, underholdning i form av filmer, serier podcasts eller å lese masse random artikler på Wikipedia, forumtråder både her og der blir bedre. Blir jævla passiv da.

Ketamin: min absolutte favoritt innen psykedelika. Kan risikere å få endeløs kreativitet, musikk blir amazing og jeg får faktisk munchies på det også, det har jeg ikke vært borti noen andre som har prata om tror jeg. Renser opp i huet på en veldig effektiv og hverdagslig måte gjør det også, i tillegg til at jeg ofte føler meg glad og refreshed dagen derpå. Funker også veldig bra på comedown etter en tur på MA, kittyflip kalles dette for de som ikke er klar over det. Begynner faktisk å lure på om jeg synes det er enda litt bedre enn hasj, skukke trure men sånn har det blitt. DMT er også høyt der oppe, men blir helt feil å kalle det gøy synes jeg.
Røyke en fet j med changa i skogen.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Cannabis slår sjeldent feil. Alkohol er gøy, kokain er gøy. Ketamin er også gøy; men tar man litt for mye blir det mer enn bare gøy.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
la oss si at helsesøster ga de test kit istenfor bare kondomer på skolen hadde barn og ungdom hat det mye tryggere.
Vis hele sitatet...
Amen. Dette burde bli tatt opp i samfunnet og blant politikerne.
Rinkebysvorska‘n
Liker: Hasj, sopp, MDMA. Har ikke prøvd LSD men har en følelse av at jeg hadde likt det.

Liker ikke: Speed, cola, piller, alkohol
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har egentlig aldri vært borti noe jeg har direkte mislikt, lista er ikke verdens lengste, men har prøvd litt. Bare fra toppen av hode er det forskjellig typer cannabis, forskjellig benzo, lyrica, kokain, amf, mdma, lsd, 2cb, ghb/gbl, og heroin. Orker ikke lete i hodet på om jeg har prøvd noe annet, men som sagt, har aldri tatt noe og følt at nei dette liker jeg ikke
Innerst inni meg har jeg lyst til å si amfetamin. Men samtidig ikke, fordi det alltid går over stokk og stein, og jeg klarer ikke å slutte å bruke det. Både elsker og hater amfetamin, hehe.

Ellers er cola gøy sammen med alkohol og andre mennesker. Syns også subutex er nice, men ikke direkte gøy. Føler ekstremt velbehag når jeg tar det, også får jeg arbeidslyst.
Så langt har jeg bare prøvd weed og flein.
Weed er jo alltid morsomt, og chill. Ville ikke kategorisert flein som morsomt, men er jo en opplevelse i seg selv.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skyte speed er jo det beste.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det morsomste er jo og samle en gjeng rundt en kokeplate, dra frem en dunk med methyl ethyl ketone tynner, stikk masse hull på toppen, sett på kokeplata og nyt formen som kommer av tynnere som blir fordampet det er verdens sterkeste tynner man kan få kjøpt og det merker du godt når du sitter der for og si det sånn! Pass på og ikke ha noen åpne flammer eller gnister i rommet da det kan by på en overraskelse av den triste sorten
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det deiligste for min del er heroin. Så kommer benzo og da spesielt 2 mg xanor. Men for bare en fin kveld så er lsd veldig godt også.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol, MDMA og kokain til fest, hasj og weed for å slappe av Aldri prøvd andre ting en dette, og skal ikke gjøre det heller.
Dexamfetamin og Gabapentin. #Fenomenalt
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det morsomste er jo og samle en gjeng rundt en kokeplate, dra frem en dunk med methyl ethyl ketone tynner
Vis hele sitatet...
Håper du ikke er seriøs. Løsemidler dreper. Sjekk Den store løsemiddeltråden for mer info.

Sjekk Et liv i tusen biter - bensinpsykose
for et eksempel av konsekvenser dette kan medføre.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fleste. Unntatt ghb.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Coke bender på ei uke med andre cokehuer som drikker.

Weed ute med venner, finn ny spot for hver jonass.

Alkohol for å chille alene i sola eller på pcen.
Blir som å spørre meg hvilket av barna mine jeg liker best. - Stimulanter er svaret, lille stimulanten min. <3
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste årenes favoritter:
Phenibut + hasj + flein.
Amfetamin (alle varianter) + hasj + alkohol/eventuelt phenibut

Liker egentlig de fleste rusmiddler og har prøvd det meste. Utenlukkende i kombinasjon med hasj så kjenner ikke til virkning uten. Veldig mange både med og uten alkohol. Benzoer og opiater er farlig selvfølgelig godt - holder meg derfor generelt unna (blir et par ganger i året med begge). Phenibut og kratom månedlig. Tar amfetamin ved passende anledninger (3-4 ganger i halvåret). Er veldig glad i dette og har måttet ta forhåndsregler, som f.eks ikke kjøpe mer enn 1g hver gang, og også sørge for å måtte "gå omveien" via venner for kjøp. 1g varer til flere gode kvelder uten toleranse. Etter egen erfaring må amfetamin behandles forsiktig - avhengighet kommer snikende uten at det merkes.

Har varierende erfaring med subutex. Kan være digg - spes sammen med grønn te og cannabis. Men har også opplevd å bli "itchy"(ubehagelig stimulert) samt å ikke få sove. Samme med tramadol. Vil heller ha kodein.

Positiv "overraskelse" de siste årene:
Høy dose ritalin(i nesa) + alkohol + hasj (selvfølgelig). Noe med en kjemisk prosess av alkohol og ritalin/metylfenidathydroklorid i kroppen som omdannes til ethylphenidate som minner om cocaethylene. Sistnevnt dannes i kroppen av kokain + alkohol (den som har prøvd vet hvor sweet det er). Øynene blir store lysende fyrlykter så ikke forvent hyggelige dørvakter.

Fremtidig ønske: Opium.
Jeg liker det meste av rusmiddler, å det var innmari gøy helt til det ikke var det. Nå for tiden går det kun i psykadeliske stoffer, primært DMT. Hender seg at det blir en øl eller to også, men det er noe sjeldent.
Sopp er det morsomste jeg har prøvd (og ja, changa)
Ellers har jeg hat mye moro med alkohol, cannabis har aldri vært min greie
Sist endret av Gloss; 2. januar 2021 kl. 22:18.
Speed, molly, xanax bønne og knips
Alkohol er overvurdert

Hasj er interessant og molly er gøy
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker ikke heroin, crack eller pcp....
Min drømme kombo er

1. Hvit china minus + rivo + stilnoct /imovane + rein amf.
Dette er best etter en lang nykter Å slitsom dag med mye stress. Man er kommet hjem og slapper av til 21tiden så mekke denne komboen og sette seg ned å smelle dette raskt i din beste åre. Da får jeg først et rush igjenom kroppen hvor jeg nesten mister pusten. Så kommer den ekkle/metaliske smaken av imovane og amfen som går over til virkning av minusen som gjør meg stein og euforisk som går litt over etterhvert og man blir bare sittende å nåde små kløe i ansiktet helt stein og euforisk. Jeg husker første gang opplvde dette. Det var på et hotell ilag med ei venninne i Oslo. Hvor jeg testet denne komboen å når jeg hadde trøkket inn denne smellen så la jeg meg bare bakover på senga i 2-3 minutt. Di mest innholdsrike minuttene i hele mitt liv. Jeg bare lå å følte all verdens kjærlighet/varme/bølger av inntens efforie og glede. Når disse minuttene var over så kom venninen min etter å satt sinn gir justering oppi senga. Vi ble bare liggende å sveve i løse luften. Å for hver gang hun strøk handen over brystkassen min så kjentes det ut som en orgasme noe som viste seg å stemme fikk utløsning av bare små thutch. Jeg har aldri opplevd dette på noen annen kombo.

2. Er heroin cokain og x