Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 9647
Er det noen som har gode tips til horror-filmer på netflix?

Finner massevis av tråder og forslag her inne, men absolutt ikke en eneste av filmene er på netflix =/
Har leita ganske godt inne på netflix, men fortsatt ikke funnet en film jeg har ansett som skummel :P
Sist endret av pamis; 29. januar 2020 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vil anbefale «The birdbox”. Vet ikke om den ansees i dine øyne som skummel, men gir ihvertfall meg et ubehagelig etterinntrykk. Lenge. Særlig hvis du er mor.
House on Haunted hill var noe av det bedre man har sett på Netflix. 1922 var også jævlig bra! Begge anbefales på det sterkeste.
1922 er sinnsykt bra!! Har sett den flere ganger så virkelig til å anbefale!
Helt umulig å finne noe skummelt på Netflix.

Hvis jeg og samboer’n min prøver å finne noe, så ender jeg opp med å scrolle og bla i en evighet.

Kjør på med PirateBay og Utorrent.
pamis's Avatar
Trådstarter
7 5
Tusen takk for tips! Har sett "house on haunted hill" - men "1922" og "the bird box" har jeg ikke sjekka ut.

Sjekka ut "Annihilation" og "the tall grass" for litt siden, men de var mer creepy enn skumle, i mine øyne.
The Ritual, Hush(Thriller), Eli.. noen tips
Nå vet ikke jeg, hvor du setter din grense for "horror". Ikke aner jeg, om disse er på Netflix eller, for det har jeg ikke. Men noen kule filmer er Hannibal, Eksorsisten (trenger ikke lenke antar jeg), ellers så er The rite ganske stemningsfull også.
R.i.p 23.04.2021
Would You Rather; https://m.imdb.com/title/tt1999995/?ref_=nv_sr_srsg_0
Sist endret av Tarm; 29. januar 2020 kl. 23:37.
The Nightingale, vet ikke om netflix har den dog
https://www.imdb.com/title/tt4068576/
pamis's Avatar
Trådstarter
7 5
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Nå vet ikke jeg, hvor du setter din grense for "horror".
Vis hele sitatet...
Tja, vanskelig å skrulle sette en direkte grense, men noen filmer jeg syns er innen min kategori "horror" er blandt annet;

The ring (den japanske var best)
One last call (den japanske var best)
The grudge (den japanske var best)
Saw-filmene
Hostel
Sist endret av pamis; 31. januar 2020 kl. 15:53.
The Conjuring (2013) er vel på Netflix. Husker ikke helt hvordan historien er, men mener å huske at den var ganske alright. Overraskende høy rating på IMDB også til å være horror: https://www.imdb.com/title/tt1457767/
Dracula startet bra, endte dårlig.

Ellers er gode horrorfilmer mangelvare. Men det går greit, liker ikke skrekk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har karantene, ingenting å gjøre=( Gi beskjed om hvilken som helst kul skrekk. Jeg vil være veldig takknemlig.
Så selv El hoyo her om dagen og likte den veldig godt! Er mer thriller en ren horror og minte litt om Cube. Bare pass på å bytt lydspor, min gikk automatisk på en engelsk dubb. Ikke se noe trailer eller noe sånt, best å gå inn uten å vite noe som helst.

https://www.imdb.com/title/tt8228288/?ref_=fn_al_tt_1
Sitat av matchofficeno Vis innlegg
Jeg har karantene, ingenting å gjøre=( Gi beskjed om hvilken som helst kul skrekk. Jeg vil være veldig takknemlig.
Vis hele sitatet...
‘’Hullet’’ Merkelig, men ganske creepy film.
"Creep" absolutt å anbefale. En meget god film som spiller på creepiness istedet for vanlige jump scares og de samme gamle dårlige skrivde handlingene.

Kanskje den beste horror filmen jeg har sett til dags dato, med unntak av Blair Witch Project.

Bare digger horror filmer som spiller på creepy faktoren og ikke kun jump scares og spøkelser/demoner
Sist endret av Pillefreak; 29. mars 2020 kl. 14:27.
Kan anbefale A Serbian Movie, ikke les for mye om den før du ser den, slik at du bevarer spenningen.
Smeden og Djevelen er ganske bra

Sitat av Sargasm Vis innlegg
Kan anbefale A Serbian Movie, ikke les for mye om den før du ser den, slik at du bevarer spenningen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen film jeg ville anbefalt. Sykeste og ekleste filmen jeg har sett. Tviler på at Netflix har den lol
Sist endret av Fuxurious; 29. mars 2020 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.