Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1799
Hei. Idag hentet jeg ut 10 stk Imovane 7,5 mg på Apoteket. Hadde gledet meg til å få en skikkelig god dag, men ingenting skjedde. Før har jeg pleid å hallusuinere smått, ting flytter på seg osv, når jeg har tatt mer 3-4 stykker. Får 10 tabletter på resept en gang i måneden, og det kan jo umululig være nok til å bygge opp en slik tolerense. Kanskje er det kaffen som gjør det?

De 3-4 siste gangene har jeg heller ikke opplevd ønsket effekt. Men drikker ganske mye kaffe på jobb og hjemme, sikkert 5-6 kopper. Kan det ha noe med dette å gjøre? At kaffen (koffeinet) slår ut effekten av Imovanen?

Verdt å tillegge at jeg tar 6mg valium daglig også. Men jeg kan jo ikke tro at jeg har fått en sånn sinnsyk toleranse av det.

Takk for svar!
Sist endret av Lommeløkt; 28. august 2019 kl. 19:24.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Hei. Idag hentet jeg ut 10 stk Imovane 7,5 mg på Apoteket. Hadde gledet meg til å få en skikkelig god dag, men ingenting skjedde. Før har jeg pleid å hallusuinere smått, ting flytter på seg osv, når jeg har tatt mer 3-4 stykker. Får 10 tabletter på resept en gang i måneden, og det kan jo umululig være nok til å bygge opp en slik tolerense. Kanskje er det kaffen som gjør det?

De 3-4 siste gangene har jeg heller ikke opplevd ønsket effekt. Men drikker ganske mye kaffe på jobb og hjemme, sikkert 5-6 kopper. Kan det ha noe med dette å gjøre? At kaffen (koffeinet) slår ut effekten av Imovanen?

Verdt å tillegge at jeg tar 6mg valium daglig også. Men jeg kan jo ikke tro at jeg har fått en sånn sinnsyk toleranse av det.

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Koffein i høye doser kan påvirke effekten ja. Ellers har jo benzo og imovane har kryss toleranse så det kan forklare en del. Men du burde jo merke noe av 4 stk. tenker jeg. Har god toleranse selv og merker lite hvis jeg ikke tar 3, uten at jeg bruker noe hyppig eller fast av verken det eller benzo, så sånn sett kan det jo bare være toleransen din som er blitt så pass høy pga. daglig inntak av diazepam, dog skulle man tro at du hadde merket minsket effekt av valiumen også om du ikke har økt mengden gradvis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Koffein i høye doser kan påvirke effekten ja. Ellers har jo benzo og imovane har kryss toleranse så det kan forklare en del. Men du burde jo merke noe av 4 stk. tenker jeg. Har god toleranse selv og merker lite hvis jeg ikke tar 3, uten at jeg bruker noe hyppig eller fast av verken det eller benzo, så sånn sett kan det jo bare være toleransen din som er blitt så pass høy pga. daglig inntak av diazepam, dog skulle man tro at du hadde merket minsket effekt av valiumen også om du ikke har økt mengden gradvis.
Vis hele sitatet...
Har merket mindre effekt av Vival nå en jeg gjorde før. Fikk Vival mot hasj-abstinens. Men det er jo ikke ofte at jeg hiver i meg 5-10 Imovane/Zopiklon, 1 gang i måneden. Det er jo såpass skjelden at det burde jo ikke gjøre noe med tolereransen min, så jeg mistenker kaffen...
Neste gang skal jeg defitinitivt drikke mindre kaffe før jeg tar pillene.
Sist endret av Lommeløkt; 28. august 2019 kl. 20:40.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Garantert valiumen. Tok en gang to pinex forte deretter tre imovane uten toleranse. Null god følelse som man vanligvis får, rett å slett ingen funk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Garantert valiumen. Tok en gang to pinex forte deretter tre imovane uten toleranse. Null god følelse som man vanligvis får, rett å slett ingen funk.
Vis hele sitatet...
du tok ingen valium, forstår jeg deg rett? Er nok noe galt med dere. Skal ta noen nå for å avkrefte, og jeg har spist mye diazepam en stund, og har en særdeles kjip toleranse for opioder. 80-120mg oxy/200mg morfin daglig. Har tatt noe pulver som tilsvarer mer enn noen kanner kaffe også. En god stund siden nå.

Så nå skal vi se her...

Joda.. det virket, men det var ikke verdt smaken
Sist endret av DrClandeschtiq; 29. august 2019 kl. 05:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.