Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1790
For noen år siden ble 5-6g weed beslaglagt til meg. Saken ble henlagt med argumentet at hvem som helst kunne ha bestilt dette til min adresse.

Nå har jeg bestilt noen flotte saker igjen (LSD). Det er jo luktfritt og lett å skjule, men det hjelper lite hvis tollen har et system som sier: "OOPSIE, utenlandsk pakke til tidligere narko-mistenkt". Finnes det?

Og mitt andre spørsmål, hadde jeg flaks i forrige sak eller kan jeg kjøre samme juridiske plan hvis det blir beslagt igjen?

God helg, skække landsmenn.
Ja, i samarbeid med posten så har de noe de kaller tollsperre, som betyr i praksis at alle forsendelser som kommer fra utlandet og som er adressert til deg blir luket ut for kontroll. Tollsperre har varighet på normalt 3 måneder, men kan forlenges.

Ja, selvsagt kan du nekte å si at du ikke har kjennskap til forsendelsen om den blir stoppet og snuten vil ha et ord med deg. Ved større mengder, eller om de har svært lite å gjøre, vil de nok komme på kaffebesøk hos deg.

Utvalget på DNMNO er for tiden meget bra, så det er ikke behov for å ta på seg mer risiko enn nødvendig
Trådstarter
7 2
AH! det må jeg sjekke ut, men jeg mener å huske at norske vendors hadde +200% pris over hva populære, rimelige EU vendors hadde.
Nå er ikke jeg så veldig oppdatert på prisene hverken her eller der, men at prisnivået er en hel del lavere hos vendors i enkelte EU-land, kontra norske vendors, er selvsagt naturlig - Norge er et land som er vanskelig å smugle til.

Om du lar noen hundrelapper gå på sikkerheten løs bør du revurdere om du har penger til dop.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville så absolutt betalt ekstra fra norske. Sure, er sjukt hvor mye billigere man får det fra visse andre land. bestilte mye makka fra Tyskland i en periode. Kostet så si ingenting.. Meen en trasig dag ble det stoppet i toll..
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestill fra utlandet og risker 50%, eller bestill innenlands og risiker 5%.
Anonym bruker
"Avhengig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk inn et ark med en fin tegning på selvom jeg var på denne lista ��
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg fikk beslagaglagt 1 og to lapper osv den perioden jeg bestilte mye og før jeg var på listen.
Noen har prøvd å bestille heroin og elektrosjokk våpen til min postboks tidligere. Noe jeg selvfølgelig nektet for og ble frikjent for,.men det tok litt tid.

Tror også politiet spanet på meg siden jeg ble stoppet i bilen på vei hjem en dag jeg hadde hentet ting på posten.

De mistenkte at jeg distribuerte varer over darknet, noe jeg aldri har gjort men de fant veldig mange varer som var vakumforseglet så tok litt tid.

Alt de tok i postboksen gadd de ikke å prøve å ta meg for siden det tydeligvis ikke var mulig å bevise at det var meg som hadde bestilt.

Har 5 gram heroin så trodde de skulle prøve å ta meg for det.

Har aldri bestilt fra utlandet etter jeg mistet lsd. De to sakene etterpå tror jeg faktisk ikke at det var jeg som bestilte, i såfall må jeg ha vært veldig rusa og rett og slett tatt en sjanse jeg har glemt å ha tatt.

Skal du på liv og død bestille fra utlandet må du sette opp en postkasse som ikke knyttes til deg, og regne med at over 50% forsvinner.

Frs Norge har jeg aldri mistet noe.. Var en gang en pakke som forsvant. Vendor som jeg hadde handlet Mye av sendte dobbelt av det jeg bestilte soden jeg ikke fikk første..

3 uker seinere dukket det første brevet opp og jeg sa fra til han og fikk beholde det. Da hadde jeg fått 3x varene jeg skulle ha.

Er desverre mange nå som misbruker dette så tviler på Vendor gjør slikt lengree med mindre det er fast kunde de stoler sterkt på.


Personlig synes jeg darknet innenlands har vært den tryggeste måten å handle på så lenge ikke andre som bruker postkassen får mistanke eller postmannen ser deg veldig rusa og at du står å venter abstinens på han hver dag og blir sjeleglad når de rare brevene kommer fram som rister og man kan kjenne det er pillebrett oppi eller lignende hehe.