Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2631
Er det noen muligheter for å sperre feks ett sett med nøkler om det er systemnøkler i gården?

Mtp utgiftene som følger tap av nøkkel og evt. skifte av lås så hadde det kanskje vært greiere å sperre det tapte nøkkelsettet?

Har null peiling på "analoge låser" men om det var en digital nøkkel som var tapt så kunne man jo bare gjort akkurat den nøkkelen ugyldig.

Vet låser har sylindrene, fjærer og pinner og what not men er feks alle nøkler helt like på feks inngangsdør? Husker en plass jeg bodde for noen år siden, der passet nøkkelen min til hovedinngangsdøra også til boden i kjelleren. Husker jeg stusset på det og spurte utleier men fikk til svar at det var kun min nøkkel som passet boden.

Når jeg tenker tilbake er det kanskje helt greit at jeg ikke oppbevarte annet enn pappesker og noen utemøbler i den boden

Om det ikke er mulig å sperre kun et nøkkelsett, er det noen måter en kunne løst på typ vanlige systemnøkler fra feks trioving?