Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1830
Jeg har tatt syre en del ganger, kanskje 30-40.
Noen av gangene havnet jeg i noen "ubehagelige" situasjoner der det ble ertet opp til slosskamp eller voldsom krangel av noen jeg ikke kjente så godt men som var god venn av min bestevenninne. Han gikk litt over streken å begynte å erte henne bak ryggen hennes foran meg så kun jeg skulle se det og ikke henne. Litt vanskelig å forklare men....
Det jeg uansett skulle gjort og hadde gjort uten å være rusa i denne situasjonen var å stoppe musikken å spørre hva faen han driver med, be han slutte med det der og be han komme seg til helvette ut fra huset mitt....
Istedenfor frøs jeg opp og lot jeg det passere. Kan fortsatt ikke fatte hvordan jeg ikke grep inn, var riktignok veldig sterk syre. Det sa liksom bare stopp og jeg ble veldig konfliktsky og ble ubehagelig stemning rett og slett...

Noen erfaringer med dette å ikke tørre å ta opp ting og det å være ekstra konfliktsky på syre? At man isolerer seg i mye større grad enn vanlig og noen gang isolerer seg helt å ikke vil snakke med noen man ikke kjenner godt?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer det som noe overraskelse på deg?

Jeg trodde det var temmelig common knowledge at man mister litt kontakt med realiteten og blir var av andre mennesker man ikke kjenner. Et av tipsene for førstegangstrippere er jo nettopp å være i godt selskap med nære venner man stoler på, sånn man har en viss kontroll av situasjonen.
Ukjente folk, og ampre situasjoner er vel det siste jeg ville utsatt meg selv for på LSD.
Trådstarter
39 5
Ja det er sant. Var riktignok kanskje 10ende gangen dette på syre. Men å bli så konfliktsky og tafatt syns jeg var litt drøyt. Ble jo problemer i etterkant når jeg fortalte venninna mi hvordan det var, hun kommer aldri til å glemme det. Det gjør ikke jeg heller. Tenker fortsatt ofte på hvorfor i helvette jeg ikke grep inn. Skulle likt å visst hvordan og hvorfor dette skjer. At man mister "ballene" så grovt liksom....
Tror ikke det har så mye med at du mister ballene, men heller at du ble veldig satt ut av å høre dette mitt oppi en intens trip. Det er jo ikke hva man forventer å oppleve under en tur, og jeg vil tro din reaksjon kom fra å overtenke/bli tatt på sengen mitt oppi det hele.
Altså.. hæ? Du er under påvirkning av noe som gir en av de mest intense opplevelsene kjent av menneske og lurer på hvorfor du er sky for konflikter under påvirkning? Du er i en sårbar situasjon uten full kontroll, selvsagt unngår du enhver sjangse for å komme i trøbbel.

Ditch that fucker.
Trådstarter
39 5
"Venninna" er forsåvidt dama mi, så det gjør det ekstra ille.Ja han som var problemet var jo lite kjent og det kom veldig uventet på. Hadde aldri tatt syre hadde jeg hatt noen mistanke om slikt. Han tok jo seff ikke syre og visste at jeg hadde tatt det og utnytta det. Nå er det riktignok umulig å forklare til dama mi hvorfor jeg ikke reagerte da hun selv har masser av bein i nesa og kjører på å lar ikke det at hun har tatt syre stoppe henne i å gripe inn dersom det skulle være noe slikt. Men ja, kanskje jeg litt hard mot meg selv her men jeg er fortsatt forbanna for at jeg lot det skje og at jeg gikk vekk fra sunn fornuft å ble så sykt feig. Spesielt siden det var mot noen jeg bryr meg så mye om. Han fyren er ikke i livet mitt/vårt lenger.
Sist endret av Løkken; 16. desember 2015 kl. 21:28.
Har aldri tatt syre men den gylne regelen er vel at settingen skal være best mulig? Man vil vel gjøre det meste for å slippe å konfrontere noen å fucke opp stemninga?

Er vel aldri for sent å konfrontere fyren som kasta dritt...?
Trådstarter
39 5
For seint det ja, skjedde for lenge siden og bor ikke i samma land lenger engang.
Selv med personer og mennesker jeg kjenner utrolig godt kan jeg ofte oppleve en slags litt "klein" stemning til tider. Føler det er litt fordi jeg ikke er helt meg selv, lurer på hva de andre tenker/forventer + at følelsene blir så sykt forsterket at hvis jeg kaller noen fjott begynner jeg å angre veldig mye, føle meg som den drittsekken osv. Syre er bare noe av det rareste :P Hørtes ut som personen du snakker om ikke burde vært der når dere tripper, tripper selv kun med mine aller nærmeste og ingen fler
Hvis du har en åpen dialog med dama er hun helt sikkert lydhør for at du forklarer at du i en normal setting selvfølgelig ikke ville nølt med å gripe inn. Man kan vel trygt si at man ikke er seg selv på syre. Det blir etter min mening litt som å ha dårlig samvittighet for å snøvle hvis man er full. En bieffekt som ikke sier noe om hvem du egentlig er.
Med flein så blir du klein.. i mange situasjoner. Det er psykedelisk 101. Ville aldri tatt en høy dose LSD på en fest med sånne folk for øvrig..