Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5556
Hei!

Er veldig interessert i å kjøpe vape til hasj/weed, men kan veeldig lite om dette. Bruker man bare en vanlig vape som man bruker til e-juice o.l.? Eller kjøper dere en vape som er LAGD til weed/hasj? Går det an å få slike i Norge, eller må man importere fra utlandet? Er det forskjellige temperaturer på weed og hasj i vapen?

Det ble litt mange spørsmål, men kan som sagt nesten ingenting om det!
Grenco Science er vel mest kjent for herbal vaporizere etter sitt sammarbeid med Snoop Dogg.
Bruker ikke vape selv, men har vurdert det flere ganger og da er det som regel ''G-pen'' jeg faller på.
Heisann,

Jeg sitter selv med en vulcano og den bruker jeg kun til urter, om man skal vape hasj så tror jeg en vapepen laget for konsentrater er veien å gå.

Man kan også bruke vanlige vapes til ejuice, men da må man lage sin egen e-juice om du vil ha med cannabis i mixen, en liten tutorial her: https://www.youtube.com/watch?v=RfojbgLm1lc
Davinci ascent anbefales varmt hvis du ser etter en som er portabel. Du har også pax som er en av konkurrentene, men den har jeg ikke testet. Ta gjerne en titt på denne videoen: http://youtu.be/p8CcGMeTiOU
Det er ikke alle vaporizere som funker bra til både grønt og brunt. Jeg har vurdert lenge å kjøpe en vape som heter Arizer Solo, man får den på ebay til litt over 1000 spenn. Jeg har hørt mye bra om den og den funker til begge deler, sjekk den ut!
Anbefaler arizer solo! Beste vaporizeren jeg har testet. Bruker kun grønt da det blir ekstremt klissete og vanskelig å rengjøre om man bruker brunt..
Jeg bruker Volcano til både Grønt og Brunt.
Fungerer helt topp med Hasj, følger med egen rist til olje/hasj.

Den er fantastisk bra!
Eneste er at den ikke er særlig portabel.