Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 10571
Har huset for meg selv i en uke nå. Har handlet inn 4g med weed som jeg skal kose meg med. Tenker jeg skal røyke inne, men hvor? Kjøkkenvifta? Ut vinduet?
Ut vinduet i ett lite brukt rom. Weed lukter gjerne mer enn sigg, men setter tradisjonelt seg mindre om du lufter ut. Røker selv aldri inne steder hvor det ikke er tillat da det er vitterlig ikke så gale å stå ute i April og respektløst.
Røyk hvor som helst og vask gulvet med grønnsåpe dagen foreldrene dine kommer hjem, gjerne med gjennomtrekk og et par skåler med eddik rundt i huset om det blir nødvendig.

Have fun!
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Hahah, det er ikke noe stress, bare røyk hvor du vil! Lukta går bort etter en dag uansett.
I dusjen går lukten mye fortere bort pga dampen, mener det tar omlag 1 eller 2 timer før lukta er helt borte fra badet.

I stue og liknende tar det som sagt rundt en dag før lukta er helt borte (ta en ryddedag der du lufter ordentlig før foreldrene dine kommer hjem). Jeg og en kompis pleide å røyke i kjøkkenvifta hans, en dag så kom mora tidligere hjem enn antatt og vi ble fortsatt ikke busta (rakk å stumpe j'en før vi løp ned)
Sist endret av shallabajs; 7. april 2014 kl. 12:59.
Jeg har røykt mange forskjellige steder i huset mitt. Men badet er absolutt yndlingsstedet mitt da en kan få bukt med lukta svært fort. Et triks er å sette vifta på fullt og dusjen på med varmt vann, da går lukten kjappere bort.
Akkurat hvorfor og hvordan dette har seg, kan jeg ikke forklare. Jeg ser det heller ikke som nødvendig, men det viktigste er at det funker - og det gjør det.
Kompis som påstod at du kunne røyke hvor som helst innendørs, for deretter å fjerne lukta ved å steike Bacon med alle dører i huset åpne (Ikke ytterdøra, vel og merke). Har ikke utforsket denne løsningen selv, dog.
Sitat av Stalin123 Vis innlegg
Har huset for meg selv i en uke nå. Har handlet inn 4g med weed som jeg skal kose meg med. Tenker jeg skal røyke inne, men hvor? Kjøkkenvifta? Ut vinduet?
Vis hele sitatet...

Lukta forsvinner veldig fort.

Hvis du har hele huset for deg selv i en (UKE) så er det ikke noe problem å sette seg rett i stua, rulle en feit faen å kose seg.

Marijuana lukten sitter igjen minst 2-3 timer? slapp en (hel uke)!!

Kos deg røyk hvor du vil
Sitat av PairADice Vis innlegg
Kompis som påstod at du kunne røyke hvor som helst innendørs, for deretter å fjerne lukta ved å steike Bacon med alle dører i huset åpne (Ikke ytterdøra, vel og merke). Har ikke utforsket denne løsningen selv, dog.
Vis hele sitatet...
Sant, dugger ned hele huset med fett men får bort lukta ja, ellers er badet med med en varm dusj gående med vifte på et godt sted, kan også henge laken foran døra sånn at røyken ikke trekker inn i andre rom.

Hvis du har en kjeller er dette også et egnet sted.
Hvis du skal røyke pipe er det et slags ``filter`` som består av en dorull-uten papir))

jeg lagde disse i mine yngre dager. Det fungerer så bra at al lukt forsvinner når du blåser inn i ``dorullen Bare husk å legg lighter på pipa fort så ikke noe røyk stiger ut.



Noen som husker eller veit hva jeg prater om? har helt glemt hvordan man lager disse ``filtrene``???
Sist endret av Handy andy; 7. april 2014 kl. 14:43.
Handy Andy, jeg tror trikset du hinter til er en tom dorull, ta enten våtservietter/gjerne med lukt, eller ta en våtserviett å spray litt parfyme på, tape over den ene enden på dorullen, slik at det blir et rør med filter. Når du da puster røyken igjennom dette, vil da kun lukt av våtserviett/parfyme komme ut.
Sett opp noen skåler med eddikk etter at du har røyka..
Som sagt, weedlukt sitter ikke lenge, om det er noe lukt som skulle henge igjen er det i værste fall bare tobakk, om du eventuelt bruker det da.
Eller så er det jo bare å stå under kjøkkenvifta, da er jo alt burte så og si med en gang, og kan være lurt med et par edikk skåler i rommet du røyker i.
Røyk hvor du vil. Bare stek litt bacon før folk kommer hjem.
Jeg pleier å røyke under kjøkkenvifta når min bedre halvdel er borte, typ en helg. røyker inne både fredag, lørdag og tidlig søndag, når hun kommer hjem på mandag er lukta helt borte. Kan også gå god for at å steke noe mat etter du er ferdig kan være en god ide.

EDIT: hvis du blander med tobakk, og røyker inne hver dag, kan det muligens sitte igjen litt lukt.
Sist endret av bacongull; 7. april 2014 kl. 17:20.
Har selv røyka i stua og hatt foreldre som kom hjem tidlig dagen etter, eneste jeg gjorde var og lufte som bare faen Favoritten er helt klart og gjøre det på badet tho, lukker igjen døra og har full guffe på vifta. Også etter jeg er ferdig med og smoke så bare skrur jeg på dusjen på varmt vann+en liten dæsj av søstra mi sin såpe og lar det renne en stund. Om du skal være ekstra forsiktig kan du også ta bort tøy osv som ligger der ettersom at lukta lettere setter seg i dem.
Mine 5cents vertfall
Funker fint å røyke i dusjen. Sploof også, som nevnt tidligere. Nå vet jeg ikke akkuratt hva som er den norske oversettelsen av dryer sheets, men jeg har brukt en tørket våt jiff-serviett og det funker godt

Et annet triks som funker er å svi litt popkorn dagen før foreldrene dine kommer hjem. Det overgår alle lukter.
Sist endret av RosaElefant; 7. april 2014 kl. 18:20.
Under vifta er jo en sikker vinner, vil jeg si.
aluminiums folie i hele rommet
Sitat av MemoryCard Vis innlegg
aluminiums folie i hele rommet
Vis hele sitatet...
Ser ikke helt hva det er godt for, og det hadde blitt fryktelig trælete, og tidkrevende.
Hadde heller gått ut i -20 en å bruke 2 dager, 40 ruller med aliminiumsfolie, og 300 ruller teip på å tette rommet.

Til topic: Kan jo faktisk bare teipe dørkarmene, og nøkkelhullet på rommet ditt mens du røyker da? Så lufte der da du er ferdig.
Bare røyk å kos deg, lukk opp et vindu så forsvinner lukta fort :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg og en kompis har et hus for oss selv og vi røyker som bare det i 2-3mnd før faren kommer hjem. Da bruker vi bare å vaske huset dagen før han kommer hjem og han merker ingen ting.
Så en grundig vask hjelper alltid.
Pleier å røyke på rommet om kvelden, aldri luktet spesielt dagen etter så lenge jeg har luftet litt.
Eller rett å slett lavær å røyke = ingen lukt
Glem idiot råd som eddik på gulvet og aluminiumsfolie i hele rommet.
Røyk hvor du vil, bare sørg for at du lufter litt mens du røyker (vinduet på gløtt), da slipper du at lukten "setter seg". Har du vinduet helt opp er all lukt borte etter noen timer.

Det er ikke så digg å røyke i et iskaldt rom så ville anbefalt å sette det på gløtt når du røyker. Hvis lukten setter seg skulle det holde å lufte med vidåpent vindu i 1-2 dager hvis du har supernoia for å bli tatt.

Husk at det er lettere å lufte ut et lite rom enn et stort rom.
Sist endret av pkk1990; 17. april 2014 kl. 16:45.
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg har fyra ofte de siste 3-4 åra på gutterommet uten å bli ferska mens jeg røyka en eneste gang. Lukk opp vinduer (har du ikke vinduer så kan du glemme det.) og fyr opp et luktelys eller to, og lukta bør være borte innen 2-3timer. No biggie!
Hadde huset til foreldrene mine for meg selv for et par år siden. Da var det røyking hver dag i stua med vinduet oppe. Stikkordet her er gjennomtrekk. Brukte siste dagen før dem kom hjem på å vaske og støvsuge med vinduene oppe, og det var helt luktfritt på kvelden. Det er ikke noe jeg ville gjort igjen riktignok, så ville nok satset på å røyke i vinduet eller ute så langt det lar seg gjøre.

Har du brunt lukter det nok gjerne litt mer siden det som regel blandes med tobakk. Er du skikkelig paranoid røyker du bare på badet etter at dusjen har stått på en stund og luftfuktigheten er høy.
Sist endret av Detectable; 18. april 2014 kl. 18:53.
Hvorfor gå rundt og stresse og ha noia for at noen skal lukte det når du enkelt kan røyke ute
Kanskje han bor midt i byen? Eller har lyst til å kunne røyke uten å måtte gå seg en tur ut hver eneste gang han vil ta en joint? Han hadde jo sikkert gått ut om han følte det var en bedre løsning, men det er jo ikke dette tråden handler om
Detectable, han skriver jo det er snakk om et hus. Tolker det som en enebolig, ikke leilighet i byen. Men om man absolutt må røyke inne, røyk med vinduene oppe. Null stress.