Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2013
Bestilt:Benzo: Pyrazolam Pellets, Etizolam Pellets
Fyrings: PB-22 og 5F-AKB-48
Har prøvd am-2201, jwh 018, mam-2201, ur-144, 5f-ur-144 og 5f-akb-48.

5f-akb-48 er faktisk det som minner mest om cannabis. Er veldig greit hvis du er flink på å dosere, men du blir bakfjern resten av dagen, så det sitter veldig lenge i, ruset blir du i rundt 2 timer.

Er og det mest potente jeg noen gang har prøvd, en normal dose ligger på rundt 2mg.... Vær helvettes forsiktig, overdosering av dette var myemyemye verre enn de andre typene syntetiske jeg har listet opp. Du VIL bli loka asfuuuck. Overdriver faktisk ikke når jeg sier at synet blir like tegneserie-aktig som denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=eHHT7...eSj0NQ&index=1

Så også at du tenker på å røyke dette etter du har inntatt alkohol. Hadde du sett formen min på denne blandingen for 2 uker siden, tror jeg du hadde styrt unna.
Sist endret av 95markro; 26. juni 2013 kl. 23:29.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Etizolam er en fin benzodiazepin. Fin å sove på, fin mot angst og litt muskelavslappende, men litt kort virkning.
Sist endret av Mexxy; 28. juni 2013 kl. 09:28.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk pyrazolam for noen dager siden. Ligner på etizolam, med delestrek, bare at de er gul. Funker mest mot angst og søvn. Funker litt lengre enn etizolam. Kan sammenlignes med en sterk type sobril eller en svak type xanor.

Verdt å prøve. Synd de bare finnes i 0,5mg tabletter. Må gjerne ha 3-4 stk for å få en fin form.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har rpøvd både PB-22 og 5F-AKB-48 nå. PB-22 funket bra, men ganske kortvarig. 5F-AKB-48 fungerer enda bedre og varer i flere timer. Men det er for gjort å ta for mye. Jeg opplever ikke de tradisjonelle bivirkninger (paranoia, hjertebank, osv), men heller at jeg bruk så ruset at jeg ikke vet hvor jeg er hen. Hele søndagen igår er helt svart pga synetitisk røyk.