Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2324
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, veide opp en kule jeg hadde kjøpt var 0,52mg det skal selges tenker jeg beholder de 20mg, har aldri testet heroin. Hva kan jeg forvente om jeg sniffer 20mg?


Takk for svar!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
0,52g mente jeg.
Lite eller ingen effekt desverre
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://www.helsebiblioteket.no/forg...ed-forgiftning Der står det at ikke tilvente har dødd av 20mg??????!!!!!!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er individuelle variasjoner og toleranseutvikling.
Hos voksne ikke tilvente kan 7,5-10 mg subkutant gi respirasjonsdepresjon.
Misbruksdoser er fra ca 50 mg og oppover 3-4 ganger i døgnet avhengig av toleranseutvikling.
20 mg subkutant kan være dødelig for ikke tilvente.


Det står der så???
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er individuelle variasjoner og toleranseutvikling.
Hos voksne ikke tilvente kan 7,5-10 mg subkutant gi respirasjonsdepresjon.
Misbruksdoser er fra ca 50 mg og oppover 3-4 ganger i døgnet avhengig av toleranseutvikling.
20 mg subkutant kan være dødelig for ikke tilvente.


Det står der så???
Vis hele sitatet...
Har null peiling på heroin, men vil tippe at det er forskjell på når du skyter det og når du sniffer eller røyker det.

Det du siterer fra helsebiblioteket er når man skyter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.helsebiblioteket.no/forg...ed-forgiftning Der står det at ikke tilvente har dødd av 20mg??????!!!!!!
Vis hele sitatet...
Uten at jeg har rukket å lese i linken, så antar jeg at det er snakk om ren heroin. 50mg med heroin kjøpt på gata inneholder laaaangt fra 50mg diacetylmorfin. Det varierer jo selvfølgelig fra parti til parti, men jeg mener å ha lest at renheten på heroin i Norge i 2018 lå på ca mellom 15 - 20%. Det vil si at du trenger 250mg gate heroin for å faktisk sitte med 50mg ren diacetylmorfin (heroin) om renheten faktisk er på 20%. Mange ganger er sikkert renheten godt under det også.
Sitat av Alge Vis innlegg
Uten at jeg har rukket å lese i linken, så antar jeg at det er snakk om ren heroin. 50mg med heroin kjøpt på gata inneholder laaaangt fra 50mg diacetylmorfin. Det varierer jo selvfølgelig fra parti til parti, men jeg mener å ha lest at renheten på heroin i Norge i 2018 lå på ca mellom 15 - 20%. Det vil si at du trenger 250mg gate heroin for å faktisk sitte med 50mg ren diacetylmorfin (heroin) om renheten faktisk er på 20%. Mange ganger er sikkert renheten godt under det også.
Vis hele sitatet...

Jeg har lest og søkt fra linken og tok meg seriøst 1 minutt og bli smartere eller (litt smartere hvertfall)

subkutant Er en måte å skyte på. Det betyr under huden visst nok.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg har lest og søkt fra linken og tok meg seriøst 1 minutt og bli smartere eller (litt smartere hvertfall)

subkutant Er en måte å skyte på. Det betyr under huden visst nok.
Vis hele sitatet...
*Injisere. Skyter man med pistol inn i magen?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
*Injisere. Skyter man med pistol inn i magen?
Vis hele sitatet...
I praksis, så kan jeg vel argumentere for at det i det minste ikke er så langt unna sannheten
Sitat av Superspurv Vis innlegg
*Injisere. Skyter man med pistol inn i magen?
Vis hele sitatet...
Nå snakker du "bolerspråket" superspurv.

Skyting er utelukkende kun narkotiske midler
Heroinen i Norge er fra 5-25% ren. Det er ikke så mye.
Det er ganske lett å rense det og gjøre basen til hydroklorid med dietyl-ether og salpetersyre. Da stemmer det nok at ikke tilvente kan dø av 20mg.

Med sånn brun gateheroin så tviler jeg veldig sterkt på at noen dør av å sniffe 0.52mg. 0.52g derimot kan nok ta livet av en ikke tilvendt
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Heroinen i Norge er fra 5-25% ren. Det er ikke så mye.
Det er ganske lett å rense det og gjøre basen til hydroklorid med dietyl-ether og salpetersyre. Da stemmer det nok at ikke tilvente kan dø av 20mg.

Med sånn brun gateheroin så tviler jeg veldig sterkt på at noen dør av å sniffe 0.52mg. 0.52g derimot kan nok ta livet av en ikke tilvendt
Vis hele sitatet...
Sniffet det ble bare trøtt, jeg mente at jeg hadde kjøpt en kule altså 0,5g men den veide 0,52g, så sniffet de 0,02g.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bruker ikke hero, men det var til en kompis.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg prøvde d første gang var d lite. Røyka d. Deeeeilig. Farlig deilig