Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 901
Anonym bruker
"Tilfreds Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjer om en leveranse med 1 mnd bruk av enten Enanthate eller hgh blir stoppet i tollen? Bot? Politi anmeldelse? osv.

Produktene er testet for renhet og tungmetaller. Alt er i orden.

Vil bare vite hva som kan skje ettersom jeg aldri har gjort noe slikt tidligere.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja og ja, muligens rassia også.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel ingen forskjell på om det er 1 måneds forbruk på steroider eller hasj feks. Du vil få bot og razzia.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men husk at det er lettere å bevise bruk av narkotika enn steroider.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men husk at det er lettere å bevise bruk av narkotika enn steroider.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Meg bekjent kan Anabole steroider spores lengre en Narkotika.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Hvorfor? Meg bekjent kan Anabole steroider spores lengre en Narkotika.
Vis hele sitatet...
Korrekt, en urinprøve kan spore steroider et par mnd etter endt bruk alt ettersom hvilket steroid det er snakk om.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Hvorfor? Meg bekjent kan Anabole steroider spores lengre en Narkotika.
Vis hele sitatet...
Går fint an å lure de vanlige testene som bruker om man vet hva man gjør.
Kan nesten virke så det er lagt opp til det.
Testene koster også MYE. Når dem først ikke blir lurt gir dem veldig konkrete svar. Har sikkert sine juridiske grunnet bak valget.

Hadde selv stolt mer på vanlige blodprøver med å se blodmarkører i sammenheng med hverandre, men da på om det er bruk og ikke hva.

Prisen på en slik blodprøve er noen 100, men det er snakk om 10-talls tusen for disse lettlurte.

Lengre sporingstider. Absolutt.
Jeg hadde ikke vært bekymret. Tidligere i sommer gjorde jeg en ganske stor bestilling fra utlandet. Bestilte et par tusen kapsler med bol fra en fyr i england. Jeg var 90% på at det var en scam. Ukene gikk og jeg fikk ikke varene så jeg anntok at jeg ble scamma. Jeg får et brev fra politiet og jeg er kalt inn til et avhør. Jeg nekta for å ha noe for det å gjøre. Saken ble henlagt. Var ikke noe razzia det ble aldri krevet noe urin prøve fra meg. Hvem som helst kan bestille dritt til døra di. Det er bare visst det skjer flere ganger det blir et problem.