Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  428 106644
Malay Tiger.

Nå mener jeg kanskje den operasjonen ble tatt av politiet. Jeg bestilte dette i februar, de ble tatt ned like etter. Det er sikkert endel rester i omløp.

Ellers er det mye bra varer om dagen, kontra tidligere. Jeg tror alle parter vinner på at varene er nogenlunde dosert riktig.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Malay Tiger.

Nå mener jeg kanskje den operasjonen ble tatt av politiet. Jeg bestilte dette i februar, de ble tatt ned like etter. Det er sikkert endel rester i omløp.

Ellers er det mye bra varer om dagen, kontra tidligere. Jeg tror alle parter vinner på at varene er nogenlunde dosert riktig.
Vis hele sitatet...

Okey, takk for svar. Hva bruker du av malay tiger? er du så fornøyd at du anbefaler malay videre?

Hørt malay er underdosert/fake/uten virkestoff..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okey, takk for svar. Hva bruker du av malay tiger? er du så fornøyd at du anbefaler malay videre?

Hørt malay er underdosert/fake/uten virkestoff..
Vis hele sitatet...
Jeg vil si jeg kan gå god for det merket. Jeg har tatt Sustanon(250mg /ml), Equipoise(200mg /ml) og Trenbolon (200mg /ml)

Nå blir det produsert i batcher. Så det er ikke umulig at en batch kan ha hatt en produksjonsfeil. Eller så kan det ha vært noen som har faket det merket. Det er ikke uvanlig i denne bransjen.

Merk også at endel boler feil, eller ikke får fullt utbytte av kuren fordi di gjør diverse feil. Jeg sier ikke at det er tilfelle hos kompisen din, men det må man være generelt obs på. Feks ikke trener nok, spiser nok men det er en annen diskusjon.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vil si jeg kan gå god for det merket. Jeg har tatt Sustanon(250mg /ml), Equipoise(200mg /ml) og Trenbolon (200mg /ml)

Nå blir det produsert i batcher. Så det er ikke umulig at en batch kan ha hatt en produksjonsfeil. Eller så kan det ha vært noen som har faket det merket. Det er ikke uvanlig i denne bransjen.

Merk også at endel boler feil, eller ikke får fullt utbytte av kuren fordi di gjør diverse feil. Jeg sier ikke at det er tilfelle hos kompisen din, men det må man være generelt obs på. Feks ikke trener nok, spiser nok men det er en annen diskusjon.
Vis hele sitatet...


Det høres bra ut, har test e 250 mg/ml, npp 100ml/mg som jeg tenkte å starte vært øyeblikk. Så da blir det spennende å se

Vært borti platinum labs? Har noe dbol fra den produsenten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Vært borti platinum labs? Har noe dbol fra den produsenten
Vis hele sitatet...
Kjenner til flere som har prøvd ulikt fra dem uten klager.

Ikke prøvd dbol fra dem, men tbolen deres var fin noen år tilbake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har platinum labs for hånd, da testo, deca, eq å tren.
Vet ikke jeg skal teste dem eller noen annen produsent..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har platinum labs for hånd, da testo, deca, eq å tren.
Vet ikke jeg skal teste dem eller noen annen produsent..
Vis hele sitatet...
Nei, det må du jo finne ut av selv. Om du tester så er det alltid interessant å høre andres erfaringer med de ulike merkene, så del gjerne her.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderer kjøre min første kur siden november 2019. Skøt testo og tren i høye doser med lite pause over lang tid måtte til slutt kutte det ut. Er 24 år gammel, vekt 94 trent i 3-4 år. Vurderer testo og winstrol kanskje sammen med en olje... noen som kan hjelpe, litt ute av gamet hehe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurderer kjøre min første kur siden november 2019. Skøt testo og tren i høye doser med lite pause over lang tid måtte til slutt kutte det ut. Er 24 år gammel, vekt 94 trent i 3-4 år. Vurderer testo og winstrol kanskje sammen med en olje... noen som kan hjelpe, litt ute av gamet hehe
Vis hele sitatet...
Tenker en god start før jeg gir noen forslag, er å kartlegge litt om din situasjon og hva du ønsker oppnå.

Hva er mål med kur?

Hvilken bivirkninger er du redd for?

Hvordan er familie historikk anngående ting som hjertesykdom, nyresykdom, arvelig hårtap etc..?

Hvordan ser blodprøver ut?

Hvordan er din nåværende helsetilstand?

Går du på noen medisiner?

Hvordan har du respondert på det du har brukt tidligere og hva?
Tenker her på ting som aromatisering, psykisk påvirkning, blodtrykk resultaterbetc..

Hvordan er kosthold og trening?
HUSK: bra, er ingen kosthold plan eller treningsform.
Jeg mener svar litt mer detaljert. For jo mer nøye du er, jo mer nøye kan vi andre her på freak være i vår vurdering av oppsett.

Steroider bruk og hvordan ting burde gjøres er høyst inviduelt. Er ingen oppskrift som fungerer likt for alle.
Sist endret av DrPerception; 18. oktober 2020 kl. 09:16.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen erfaringer med FULMEN Pharma?
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fulmen er g2g ��
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Erfaring med Steroider og alkohol?
Starter på kur i desember og skal kjøre ut i sommerferien. Sommeren er ofts litt fuktig, blir det noe problemer å ta steroider å drikke alkohol?
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan legge til at jeg vet veldig godt at dem ikke hører sammen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erfaring med Steroider og alkohol?
Starter på kur i desember og skal kjøre ut i sommerferien. Sommeren er ofts litt fuktig, blir det noe problemer å ta steroider å drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
Hva slags kur skal du starte på? Vurderer en kur selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erfaring med Steroider og alkohol?
Starter på kur i desember og skal kjøre ut i sommerferien. Sommeren er ofts litt fuktig, blir det noe problemer å ta steroider å drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
Alkohol er som kjent hepatoksist. Altså giftig for leveren. Det er også en god del av de orale steroidene.
På Wikipedia vil det stå om de er 17a-alkylerte.

Her er en liste.

Testosterone derivativesMarketedBolasteroneCalusteroneChlorodehydromethyl testosterone (CDMT)FluoxymesteroneFormeboloneMetandienone (methandrostenolone)Methandriol (methylandrostenediol)MethyltestosteroneOxymesteronePenmeste rol (penmestrol)TiomesteroneNever marketedChlorodehydromethylandrostenediol (CDMA)Chloromethylandrostenediol (CMA)EnestebolEthyltestosteroneHydroxystenozoleMethylclosteb ol (chloromethyltestosterone)

Dihydrotestosterone derivativesMarketedAndroisoxazoleFurazabolMebolazine (dimethazine, dymethazine)Mestanolone (methylandrostanolone)OxandroloneOxymetholoneStanozololNever marketedDesoxymethyltestosterone (DMT)Methasterone (methyldrostanolone)Methyl-1-testosterone (methyl-δ1-DHT)MethylepitiostanolMethylstenbolone

Nandrolone (19-nortestosterone) derivativesMarketedEthylestrenol (ethylnandrol)MiboleroneNorethandrolone (ethylnandrolone, ethylestrenolone)Normethandrone (methylestrenolone, normethisterone)Propetandrol (propethandrol)Never marketedBolenol (ethylnorandrostenol)DimethyltrienoloneEthyldienoloneMethyld ienoloneMethylhydroxynandroloneMetribolone (methyltrienolone)Norboletone (norbolethone)Tetrahydrogestrinone (THG)

Mener det bør unngås.

Med andre steroider er det vel mer aggresjon for dem som sliter med det og ekstra vann i kroppen som er mest vanlig.

Om du bør unngå eller ikke vet nok du bedre en meg, men på generelt grunnlag synes jeg allefall større mengder alkohol er ganske idiotisk og kanskje også idiotisk på steroider. Drikke med måte derimot på en beskjeden testokur går allefall fint for min del og de fleste jeg kjenner.
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hovedsakelig testosteron enanthat og npp og turinabol. Npp i 8 uker og tbol i 5uker.

178 cm høy
Vekt 93kilo

Har testosteron enanthat kur bak meg.
Har testosteron enanthat, deca bak meg.
Har testosteron enanthat, dbol, tren bak meg.

Dosering på denne blir som følgende.
Test 500 mg i uka
Npp 300 mg uka
Tbol 40mg uka
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tbol skal doseres daglig
Anonym bruker
"Uvøren Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tbol skal doseres daglig
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig, gikk litt fort. 40mg daglig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erfaring med Steroider og alkohol?
Starter på kur i desember og skal kjøre ut i sommerferien. Sommeren er ofts litt fuktig, blir det noe problemer å ta steroider å drikke alkohol?
Vis hele sitatet...
Det kortet svaret blir jo: Det går som oftest greit.

Nå vet jeg ikke hvor mye du drikker, hva du drikker, hvordan oppførsel du har i fylla men det vet kanskje du.

Prøv å ha i bakhodet at du bør drikke litt mindre enn hva du ellers ville gjort, så går nok dette helt fint.

Er du han 'dusten' som alltid kommer i bråk i fylla, vil jeg fraråde deg å drikke på steroider.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg er en mann på 46år som har planer om å starte på en kur, har blitt anbefalt Testosteron enantat, 250-300mg i uka. Har ikke brukt steroider el før.
Dette er ikke et spørsmål om jeg skal eller ikke. Jeg har bestemt meg så ikke bruk tid på å fraråde noe.
Kan noen med erfaring si noe om hva jeg bør bruke, hvor mye osv?
Testosteron enanthat alene funker fint, og ha arimidex liggende i tilfelle gyno symptomer + Nolvadex til pct.
Sitat av Spurven222 Vis innlegg
Testosteron enanthat alene funker fint, og ha arimidex liggende i tilfelle gyno symptomer + Nolvadex til pct.
Vis hele sitatet...
.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei
Jeg er en mann på 46år som har planer om å starte på en kur, har blitt anbefalt Testosteron enantat, 250-300mg i uka. Har ikke brukt steroider el før.
Dette er ikke et spørsmål om jeg skal eller ikke. Jeg har bestemt meg så ikke bruk tid på å fraråde noe.
Kan noen med erfaring si noe om hva jeg bør bruke, hvor mye osv?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg først starta, hadde jeg adda noe mer og.

Du kommer til å adde så å si nada med den lave dosen, og det lille du adder, blir borte når du går bort.
Sist endret av cansas; 3. november 2020 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei jeg har et par spørsmål jeg håper noen her kan svare på.

1. Winstrol depot hva ville en optimal dosering på en første gangs bruker være ? 50mg/ml og hvor ofte ?
Anonym bruker
"Sjokkert Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter en avbrutt "kur" på 2-3 uker på 250mg/uke Test C, hvor lang tid vil det kunne ta før LH og FSH er noenlunde normalisert igjen?
Teoretisk bør jo Test C være helt ute av systemet etter ca 50 dager.
Sitat av Zacky94 Vis innlegg
Hei jeg har et par spørsmål jeg håper noen her kan svare på.

1. Winstrol depot hva ville en optimal dosering på en første gangs bruker være ? 50mg/ml og hvor ofte ?
Vis hele sitatet...
Ikke ta winstrol alene. Det gir endel kjipe bivirkninger. Jeg skriver på mobil så orker ikke utdype nå. Du må ha litt testosteron itillegg som base

Sitat av cansas Vis innlegg
.


Hadde jeg først starta, hadde jeg adda noe mer og.

Du kommer til å adde så å si nada med den lave dosen, og det lille du adder, blir borte når du går bort.
Vis hele sitatet...
Vær litt forsiktig med å gi råd til nybegynnere, da du er en nybegynner selv. Han vil allerede få 3-5 ganger mer testosteron i kroppen enn hva han er nå. Og en kur trenger ikke å være et kappløp

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter en avbrutt "kur" på 2-3 uker på 250mg/uke Test C, hvor lang tid vil det kunne ta før LH og FSH er noenlunde normalisert igjen?
Teoretisk bør jo Test C være helt ute av systemet etter ca 50 dager.
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis vil såpass lite og kort "kur" ha noen ting å si for egenproduksjonen
Sist endret av Superspurv; 4. november 2020 kl. 09:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Okei Vedkommende jeg pratet med sa at win alene var bra nok for en ekstra boost mot å bli "Lean" men etter en del lesing på dette så tenkte jeg at det var perfekt å spørre her
Sitat av cansas Vis innlegg
.


Hadde jeg først starta, hadde jeg adda noe mer og.

Du kommer til å adde så å si nada med den lave dosen, og det lille du adder, blir borte når du går bort.
Vis hele sitatet...
TS her, mener du at jeg burde gå opp på testo og legge til noe? Hva burde jeg legge til?

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ikke ta winstrol alene. Det gir endel kjipe bivirkninger. Jeg skriver på mobil så orker ikke utdype nå. Du må ha litt testosteron itillegg som base



Vær litt forsiktig med å gi råd til nybegynnere, da du er en nybegynner selv. Han vil allerede få 3-5 ganger mer testosteron i kroppen enn hva han er nå. Og en kur trenger ikke å være et kappløp




Forhåpentligvis vil såpass lite og kort "kur" ha noen ting å si for egenproduksjonen
Vis hele sitatet...
Mener du at jeg kan kun bruke testosteron enantat, 250-350mg, eller bør jeg legge til et annet preparat?
Sist endret av Grønne fingre; 4. november 2020 kl. 09:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Zacky94 Vis innlegg
Okei Vedkommende jeg pratet med sa at win alene var bra nok for en ekstra boost mot å bli "Lean" men etter en del lesing på dette så tenkte jeg at det var perfekt å spørre her
Vis hele sitatet...
Joda. Du vil bli lean, men til hvilken pris? Winstrol "tørker" ut ledd feks og det er lettere å skade seg ved hard trening.

50 mg test p + 50 winstrol hver dag eller 100 / 100 annenhver dag blir bedre. Winstrol blir ofte kalt et "steinalderdop".

Hvis du skal cutte så er det viktigere med et bra kosthold enn akkurat det preparatet. Winstrol er også et dihydrotestosteron- derivat så hårtap vil komme dersom du er genetisk disponibelt for dette.

Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Mener du at jeg kan kun bruke testosteron enantat, 250-350mg, eller bør jeg legge til et annet preparat?
Vis hele sitatet...
Hvis det er første kur så start med et preparat for å se hvordan du håndterer dette. Vanlig førstegangskur er 500 mg testosteron per uke.

Et eksempel: Til sammenlikning får man 50% mer gains av 600mg per uke kontra 300mg per uke.
Sist endret av Superspurv; 4. november 2020 kl. 10:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Zacky94 Vis innlegg
Okei Vedkommende jeg pratet med sa at win alene var bra nok for en ekstra boost mot å bli "Lean" men etter en del lesing på dette så tenkte jeg at det var perfekt å spørre her
Vis hele sitatet...
Det fleste som bruker steroider er noen kunnskapsløse idioter, det at vedkommende du pratet med også er det, er ingen overaskelse.

Alle steroider i en muskelbyggende dose vil skru av din egenproduksjon.

Ingen steroider skal tas uten en testosteronsbase som hvertfall dekker egenproduksjonen din.

Du har mye kunnskap å innhente deg før du tar et så drastisk valg som å bruke steroider. Du er ikke klar.
Derfor jeg vil ha så mye kunnskap som mulig siden ja det er veldig mange der ute som ikke prøver å lære seg noe som ender med å ødelegge seg

Men hvis det skulle blitt aktuelt. Noe tips og råd ang en cut? (Ikke keen på å bli monster svær)

Feks type ting og doseringer?

Og tusen takk for all hjelpen
Sitat av Zacky94 Vis innlegg
Derfor jeg vil ha så mye kunnskap som mulig siden ja det er veldig mange der ute som ikke prøver å lære seg noe som ender med å ødelegge seg

Men hvis det skulle blitt aktuelt. Noe tips og råd ang en cut? (Ikke keen på å bli monster svær)

Feks type ting og doseringer?

Og tusen takk for all hjelpen
Vis hele sitatet...

Så bra!

Les gjennom https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index flere ganger, steroids samfunnet på Reddit er det beste verktøyet til å lære om fornuftig bruk av steroider, heng gjerne rundt i daily ask anything trådene i noen mnd å bare sug til deg kunnskap.

Jeg vil absolutt ikke anbefale deg å bruke steroider for å gå ned i vekt, eller "cutte". Steroider er muskelbyggende, det er mye mer hensiktsmessig å ligge i et kalorioverskudd, for evt å cutte når man er på "cruise".


Mitt syn er at enten blaster/cruiser man (altså belager seg på å bruke steroider for resten av livet), eller så bruker man aldri steroider, for det blir nemlig aldri "bare en gang".
Jeg en absolutt motstander av cycling, altså å bruke for deretter gå helt av og kjøre PCT.
Tusen takk Skal se og følge med der
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Joda. Du vil bli lean, men til hvilken pris? Winstrol "tørker" ut ledd feks og det er lettere å skade seg ved hard trening.

50 mg test p + 50 winstrol hver dag eller 100 / 100 annenhver dag blir bedre. Winstrol blir ofte kalt et "steinalderdop".

Hvis du skal cutte så er det viktigere med et bra kosthold enn akkurat det preparatet. Winstrol er også et dihydrotestosteron- derivat så hårtap vil komme dersom du er genetisk disponibelt for dette.



Hvis det er første kur så start med et preparat for å se hvordan du håndterer dette. Vanlig førstegangskur er 500 mg testosteron per uke.

Et eksempel: Til sammenlikning får man 50% mer gains av 600mg per uke kontra 300mg per uke.
Vis hele sitatet...
Vet du om man MÅ bulke/være i overskudd for å være på eks test? Funker det like bra om man driver med en såkalt bittelitten deff?

Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
TS her, mener du at jeg burde gå opp på testo og legge til noe? Hva burde jeg legge til?


Mener du at jeg kan kun bruke testosteron enantat, 250-350mg, eller bør jeg legge til et annet preparat?
Vis hele sitatet...
Hvordan tenker du å oppretholde musklene du har lagt på deg de ukene du har vært på test, etter endt cycle?
Sist endret av cansas; 4. november 2020 kl. 18:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anavar 50 mg + 250-300mg test ? Hadde det kanskje vært Greit for første gang ?

Lest meg opp en del men selvsagt ikke lært så mye som jeg burde i løpet av en halv dag men synes det oppe der kanskje kunne ha virket greit ? Hva synes dere ?
Sitat av cansas Vis innlegg
Vet du om man MÅ bulke/være i overskudd for å være på eks test? Funker det like bra om man driver med en såkalt bittelitten deff?
Vis hele sitatet...
Det er litt vanskelig å svare på. Hvis du deffer på bol vil du uansett ha bedre resultater enn dersom du ikke boler og deffer.

Du vil iallefall beholde endel muskelmasse. Kanskje til og med gaine noe. Det er mange faktorer som spiller inn.

Mange ønsker gjerne å få 100% utbytte av kuren sin og det er veldig vanskelig. Jeg kan feks være fornøyd dersom jeg får potensielt 95% utbytte av kuren. Jeg orker feks ikke å telle kalorier og spise 5 måltider om dagen med kylling og ris.

Sitat av Zacky94 Vis innlegg
Anavar 50 mg + 250-300mg test ? Hadde det kanskje vært Greit for første gang ?

Lest meg opp en del men selvsagt ikke lært så mye som jeg burde i løpet av en halv dag men synes det oppe der kanskje kunne ha virket greit ? Hva synes dere ?
Vis hele sitatet...
Ja. Litt uvanlig førstegangskur, men den er ikke dum. Jeg personlig er relativt nøytral til orale steroider. Mange med kunnskap er som oftest i mot.

En ting er jo cycling- theory. En annen sak er å få tak i ordentlige varer. Tidligere var det så å si umulig for Ola Nordmann å få tak i ekte anavar og primobolan. Disse er dyre og produsere og derfor fikk man tak i som oftes forfalskninger/andre typer steroider som ble solgt som dette. Nå vet jeg ikke hvordan ståa er i dag.


Ellers er ikke en dag med lesing nok for å skjønne noe særlig om steroider. Jeg gikk i den samme fella selv. Jeg trodde jeg kunne alt mulig, men jeg kunne ingenting. Allerede etter 1 år med hobbylesing og notater følte jeg at jeg visste alt om steroider, men jeg kunne fortsatt relativt lite. Etter et par år vil jeg si at jeg kunne drive med steroider på en trygg og fornuftig måte.
Sist endret av Superspurv; 4. november 2020 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Helt enig i at misbruk generelt bør være forbeholdt bulking om en bryr seg om helsa, en 'growing into a show' blast der du legger på deg muskler samtidig som du går ned i vekt krever hovedsakelig synergien til trenbolon og veksthormon. En person som prøver det samme uten disse vil spinne hjula med lite fremgang. 300mg test bør holde i massevis til å beholde muskelmassen under cutting så fremt en ikke er et monster. Ville selv aldri cuttet uten tren, anavar, winstrol, anadrol, dnp, amfetamin og vekst på lur though :-)
Ja anavar er vist ganske eksklusivt og vanskelig å oppdrive men ut ifra det jeg har lest hittil så virket det som en ganske trygg løsning i forhold til mye annet, men dette er bare en research og evnt en planleggings phase

Vil ta det så trygt som mulig før noe blir aktuelt
Sitat av cansas Vis innlegg
Vet du om man MÅ bulke/være i overskudd for å være på eks test? Funker det like bra om man driver med en såkalt bittelitten deff?



Hvordan tenker du å oppretholde musklene du har lagt på deg de ukene du har vært på test, etter endt cycle?
Vis hele sitatet...
Jeg går fast på Tostran fra lege, tenker at jeg øker dosering på den etter kur. Hva mener dere om det?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaringer med ren t-bol kur? Finner lite av det på reddit, tror ikke t-bol er så populært i USA. Kanskje en grunn?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har erfaringer med ren t-bol kur? Finner lite av det på reddit, tror ikke t-bol er så populært i USA. Kanskje en grunn?
Vis hele sitatet...
Nei, orale steroider uten en testosterons base er det mest idiotiske du kan gjøre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har erfaringer med ren t-bol kur? Finner lite av det på reddit, tror ikke t-bol er så populært i USA. Kanskje en grunn?
Vis hele sitatet...
tbol var populært i Tyskland. dbol var populært i USA. På 60 tallet.

En vanlig tbol kur er feks 50mg om dagen i 6-8 uker.

Orale steroider gir mer bivirkninger som feks lever og nyreskader. Med oljer som slipper du dette. Ellers så er kun orale kurer lite gunstig. Folk som har startet å bole har en tendens for å fortsette å bole fordi de enten vil beholde gains eller fortsette å gaine. Hvis man skal kun ta orale steroider i årevis så kan man si adjø til det jeg nevnte i første setning.
Sist endret av Superspurv; 5. november 2020 kl. 19:24.
Hvor pleier folk å kjøpe roids fra? Bekjente kontakter eller nettsider som feks malay tiger?
Sitat av cansas Vis innlegg
Hvor pleier folk å kjøpe roids fra? Bekjente kontakter eller nettsider som feks malay tiger?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt børsen tidligere. Forespørsler om dette på PM blir ignorert. (:

Ikke kjøp på nett, så langt dette ikke er en direkte selger du har kontakt med. Ikke kjøp fra utlandet heller.

Ellers kan du alltid gå bort til den største gymrotta på treningssenteret å spørre pent "h-h-hei, d-du v-vet ikke o-om noen s-som t-t-tilfeldigvis s-selger b-bol?"
Sist endret av Superspurv; 5. november 2020 kl. 19:40.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg har brukt børsen tidligere. Forespørsler om dette på PM blir ignorert. (:

Ikke kjøp på nett, så langt dette ikke er en direkte selger du har kontakt med. Ikke kjøp fra utlandet heller.

Ellers kan du alltid gå bort til den største gymrotta på treningssenteret å spørre pent "h-h-hei, d-du v-vet ikke o-om noen s-som t-t-tilfeldigvis s-selger b-bol?"
Vis hele sitatet...
Ja, privat som jeg kan tenke meg er safest.

Har du erfaringer med 500mg testo i 10-12 uker? Føler det egentlig er litt bortkasta, eller bare meg? Jeg er nok i himmelen de første 10 ukene, og legger på meg noe mer gains, men hva etter det? Er jo et satans styr med PCT osv, når gevinsten egentlig ikke er såå stor.
Sitat av cansas Vis innlegg
Ja, privat som jeg kan tenke meg er safest.

Har du erfaringer med 500mg testo i 10-12 uker? Føler det egentlig er litt bortkasta, eller bare meg? Jeg er nok i himmelen de første 10 ukene, og legger på meg noe mer gains, men hva etter det? Er jo et satans styr med PCT osv, når gevinsten egentlig ikke er såå stor.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett.
Blast og cruise for life, ellers ikke rør steroider.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Du har helt rett.
Blast og cruise for life, ellers ikke rør steroider.
Vis hele sitatet...
Så en kur med testo i 10-12 uker, forså å ikke røre det mer, er helt bortkasta?
Sitat av cansas Vis innlegg
Så en kur med testo i 10-12 uker, forså å ikke røre det mer, er helt bortkasta?
Vis hele sitatet...
Kroppen din er ikke i stand til å holde på suprafysiologisk muskelmasse uten suprafysiologiske hormon nivåer, det sier seg selv.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Kroppen din er ikke i stand til å holde på suprafysiologisk muskelmasse uten suprafysiologiske hormon nivåer, det sier seg selv.
Vis hele sitatet...
Men dette blir jo ikke gjeldende såfremt han ikke overstiger sitt genetiske potensial. Er ikke sånn at alle gains forsvinner på magisk vis så fort man går av
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Men dette blir jo ikke gjeldende såfremt han ikke overstiger sitt genetiske potensial. Er ikke sånn at alle gains forsvinner på magisk vis så fort man går av
Vis hele sitatet...
Haha. Du har helt rett. Det er desverre endel nybegynnere som knapt har vært innom treningssenteret før de starter å bole. De vil jo klare å fortsette og gaine, nettopp fordi de fortsatt ikke de har kommet til sitt naturlige potensiale

Sitat av cansas Vis innlegg
Ja, privat som jeg kan tenke meg er safest.

Har du erfaringer med 500mg testo i 10-12 uker? Føler det egentlig er litt bortkasta, eller bare meg? Jeg er nok i himmelen de første 10 ukene, og legger på meg noe mer gains, men hva etter det? Er jo et satans styr med PCT osv, når gevinsten egentlig ikke er såå stor.
Vis hele sitatet...
Kjøp 4 vialer. Da kan du blaste på 500mg per uke i 20 uker. Deretter kan du gjennomgå pct helvete. 10 uker er fort kort.
Sist endret av Superspurv; 6. november 2020 kl. 11:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen andre som opplever røde hevelser rundt injeksjonsstedet fra vekst? Bruker fra Pfizer